נתניהו: "ראש מדינה ביקש ממני סיוע נגד פשיעה"

    חדשות קול חי No Comments on נתניהו: "ראש מדינה ביקש ממני סיוע נגד פשיעה"

    ראש הממשלה נתניהו אמר היום במפגש עם שוטרי מג"ב כי ראש מדינה ששאל אותו "אולי אתה יכול לעזור לנו במשטרה? יש לנו רמת פשיעה גדולה מאוד – אנחנו חזקים לא רק בטרור וטכנולוגיה"

    צילום: עמוס בן גרשום/לע"מ

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש הממשלה בנימין נתניהו ורעייתו שרה ערכו אחה"צ, במעון ראש הממשלה בירושלים, קבלת פנים ליחידת האופנועים של יס״מ ירושלים.

    במפגש השתתפו גם השר לביטחון הפנים גלעד ארדן, ראש אגף המבצעים במשטרה ניצב אלון לבבי, בני משפחתו של לוחם היס״מ יוסי קירמה ז"ל שנהרג בפיגוע בגבעת התחמושת, ולוחם היס"מ שנפצע סרגיי בוציקין.

    ראש הממשלה בנימין נתניהו: ״אנו שמחים לקבל אתכם. אני רוצה לברך אתכם במועדים לשמחה ולהודות על המאמץ שאתם עושים לביטחון המדינה. נחישות, חתירה למגע, אומץ לב, במילה אחת הייתי אומר – גבורה. וגיבור כזה היה אהובנו יוסי ז"ל, ואנחנו מקבלים כאן באהבה רבה אותך אסתר, אותך עוזי ואותך נוי ואת איציק והאחים כחלק מהמשפחה.

    "המשפחה שלכם היא המשפחה של כולנו. אנחנו גם כמובן מוציאים מעלטה את סרגיי ואומרים לך עכשיו סרגיי שגילית את אותה גבורה של יוסי, הייתם חברים לנשק וחברים לאופנוע ואנחנו מאחלים לך הרבה שמחה ואושר עם אנה, מהעצב הזה גם ייצא, כך אנחנו מקווים, שמחה. שוב, זה חלק מאותה משפחה.

    "אני רוצה לומר לכם, יחד עם השר לביטחון פנים גלעד ארדן והמפקדים, אני חושב שאין כוח טוב מכם בעולם. אני אמרתי לכם את זה לפני כשנה במפגש במטה הארצי והראיתם לי את היכולות שלכם וחשבתי אז שצריך לתגמל אתכם כדי שיהיו עוד כמוכם ושיהיה לכם את השליטה, ההתערבות המהירה שהיא כל כך חשובה בימים אלה ואכן הוספנו אמצעים. עכשיו הוריתי להוסיף עוד אמצעים, עוד אנשים, עוד אופנועים, עוד אמצעים כדי שתמשיכו להיות הטובים ביותר, תמשיכו לבצע את העבודה החשובה, היא נחוצה כל הזמן.

    "היכולת להגיע במהירות המרבית לזירת האירוע ולהכריע אותו, זה כל המהות, זה הדבר העיקרי, העובדה שאתם יכולים בתוך פקקי תנועה לעבור במהירות בין שורות המכוניות, המדרכות, ולהגיע אל היעד, להגיע אל אותו מפגע, זה הדבר המכריע. אתם טייסי הקרב שלנו על הקרקע.

    "אני רוצה להגיד לכם שאני מדבר בימים האחרונים עם ראשי מדינות על כל העניין של אונסק"ו, חלק מביעים את התחבטותם, חלק אומרים שהם ישנו את זה בעתיד, היום דיברתי עם ראש ממשלה של מדינה, והוא אמר לי, בדרך כלל כשמציינים את זה, מדברים על שני דברים, מדברים טרור – איך ישראל יכולה לעזור לנו בטרור ואיך ישראל יכולה לעזור להם בטכנולוגיה כזו או אחרת. תמיד זה מגיע, תמיד בסוף זה מגיע לשני הנושאים האלה. היום הגיע דבר שלישי, אמרו לי: "אולי אתה יכול לעזור לנו במשטרה? יש לנו רמת פשיעה גדולה מאוד" –  זה בחצי הכדור המערבי – ואנחנו יודעים איזו משטרה יעילה יש לכם נגד פשיעה ואנחנו רוצים לשלוח אנשים כדי ללמוד מהמשטרה שלכם.

    השר לביטחון הפנים, גלעד ארדן: ״הלוחמים שנמצאים בחוד החנית של ההגנה על אזרחי המדינה וירושלים. לוחמי היס"מ בחרו להיות בחזית המאבק בטרור ובפשיעה,  בכל האירועים, להגיב ראשונים ולהיות בקו האש, הם בחרו בכך מתוך תחושת שליחות שמובילה אותם למשימה החשובה בהגנה על אזרחי ישראל. בירושלים נבחנת הריבונות שלנו כמדינה, והם אלו המבטיחים את ריבונותינו, שומרי חומות ירושלים, לוחמי היס"מ אני מצדיע לכם.״



    0 תגובות