הגר"מ מאזוז לנתניהו: אל תתייפייף, תגיד לאו"ם "שקרנים גזלנים"

    התורה אומרת אל תפחדו מאונסקו, אל תפחדו מהאו"ם, משה רבנו אומר " לא תיראום" אל תירא - מהאו"ם, כי ה' אלוקיכם הוא הנלחם לכם, יתן להם מכות כהנה וכהנה עד שיש​​תקו הכלבים האלו! כמה עולה 'אונסקו' (223), כמה עולה 'הנלחם לכם' (223) לא תיראום תצפצפו עליהם, כי ה' נלחם לכם באונסקו, ילכו לעזאזל.
    איתי גדסי 1 Comment on הגר"מ מאזוז לנתניהו: אל תתייפייף, תגיד לאו"ם "שקרנים גזלנים"

    ראש ישיבת כסא רחמים הגר"מ מאזוז במתקפה על אונסק"ו: "התורה אומרת אל תפחדו מאונסקו, אל תפחדו מהאו"ם, יתן להם מכות כהנה וכהנה עד שיש​​תקו הכלבים האלו • לומר להם אתם גזלנים אתם שקרנים, יום אחד יגיע עליהם מכה שלא יקומו ממנה"

    מרן הגר"מ מאזוז צילום: Flash90
    התורה אומרת אל תפחדו מאונסקו, אל תפחדו מהאו"ם, משה רבנו אומר " לא תיראום" אל תירא - מהאו"ם, כי ה' אלוקיכם הוא הנלחם לכם, יתן להם מכות כהנה וכהנה עד שיש​​תקו הכלבים האלו! כמה עולה 'אונסקו' (223), כמה עולה 'הנלחם לכם' (223) לא תיראום תצפצפו עליהם, כי ה' נלחם לכם באונסקו, ילכו לעזאזל.

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בשיחה שמסר ראש הישיבה הגר"מ מאזוז בבית מדרשו במהלך החג, התייחס הרב להחלטת מחלקת המדע והתרבות של האו"ם 'אונסקו' בה שללה את הקשר והזיקה בין הר הבית ליהודים. בדבריו תקף הרב בחריפות רבה את הארגון ואת החלטתו.

    "איך נסתום את פיות המקטרגים, ערבה דומה לשפתיים, כשאתה חובט את הערבה, השפתיים שמדברות על עם ישראל רע, שיסתמו. כל כלי יוצר עליך לא יצלח וכל לשון איתך למשפט תרשיעי, אז אנחנו חובטים כל השפתיים שמדברים עלינו, מדברים באו"ם, באונסקו​,​ החמורים האלו אמרו ירושלים לא של היהודים, טוב הם החליטו לא של היהודים, אז של מי​,​ של הערבים?!

    פעם אמרו הערבים שבתורה​ ​- מה הם מבינים בספר תורה כמו תרנגול בפני אדם – בין קטע לקטע בתורה יש שם לבן, אמרו בלבן הזה כתוב משהו, כתוב שם שמו של מוחמד, אבו באכר, בן עלי, ובאו והיהודים האלו ומחקו מחקו, וזה כל הלבן הזה זה המחיקות האלו, שם היה כתוב הכל. ככה הם טוענים! בא הרמב"ם והזים את הדבר הזה, והביא הוכחה נפלאה, באיגרת תימן הוא אומר: הם טוענים שאנחנו מחקנו, אבל התורה תורגמה 1000 שנה לפני שעמד האסלאם תורגמה ליוונית, ואין שום הבדל, התורה נפוצה בכל העולם, ואין שום הבדל בין עדה לעדה, אפילו בין קמץ חטוף לשורוק, כולם אותו דבר אין מי ששינה משהו, עכשיו אתם אומרים שאנחנו החלפנו בה, מחקנו בה, שינינו בה?! לא עשינו כלום!

    אותה תשובה אליהם, אתם אומרים של מי של הערבים?! חיפשו ומצאו בתנ"ך מוזכרת 'ירושלים' מופיעה 656 סימן לדבר לחפש את ירושלים ב'נרות' (656) ואילו בקוראן לא מופיעה אפילו פעם אחת, אז מה לכם ולירושלים. בית המקדש לא היה?! הנה בתנ"ך כתוב בית ראשון, בית שני, נבואת יחזקאל גם על לעתיד לבוא, והתנ"ך הנוצרים מאמינים בו, אלא מה הארגון הזה אונסקו רשע מרושע, רוצה לכפות על האמת פסכתר.

    התורה אומרת אל תפחדו מאונסקו, אל תפחדו מהאו"ם, משה רבנו אומר " לא תיראום" אל תירא – מהאו"ם, כי ה' אלוקיכם הוא הנלחם לכם, יתן להם מכות כהנה וכהנה עד שיש​​תקו הכלבים האלו! כמה עולה 'אונסקו' (223), כמה עולה 'הנלחם לכם' (223)  לא תיראום תצפצפו עליהם, כי ה' נלחם לכם באונסקו, ילכו לעזאזל.

    אל תפחדו מהם, לא צריך שביבי יתייפייף בפניהם, לא! לומר להם אתם גזלנים אתם שקרנים, יום אחד יגיע עליהם מכה שלא יקומו ממנה."



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      לא להיתרגש מהחלטט אונסקו זה רק בדיקת פתע ליבדוק אם הלב היהודי עוד פועם כהכנה להשראת שכינה בעם ישראל בקרוב אמן.