השר גלנט: אין סיבה בעולם שעמנואל לא תשגשג ותפרח

    יש לי אהבה גדולה לשומרון, ההיכרות שלי עם השומרון היא עמוקה והיסטורית, בצעירותי טיילתי המון באזור, בשא-נור, במעיינות, עוד לפני הטירונות. צריך לקדם בעמנואל את התב"ע. נשב ונמצא פתרונות לעמנואל כמו בכל הארץ
    איתי גדסי 1 Comment on השר גלנט: אין סיבה בעולם שעמנואל לא תשגשג ותפרח

    בסיור שהתקיים בעמנואל אמר שר הבינוי והשיכון יואב גלנט: "נעבוד בצורה משותפת, נשב ונמצא פתרונות ונצא בשיווק ליחידות קרקע חדשות בעמנואל" • ראש המועצה עזרא גרשי: "לעמנואל קרקעות רבות המוכנות ומחכות לבניה, עמנואל הפתרון למצוקת הדיור בציבור החרדי"

    יש לי אהבה גדולה לשומרון, ההיכרות שלי עם השומרון היא עמוקה והיסטורית, בצעירותי טיילתי המון באזור, בשא-נור, במעיינות, עוד לפני הטירונות. צריך לקדם בעמנואל את התב"ע. נשב ונמצא פתרונות לעמנואל כמו בכל הארץ
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שר הבינוי והשיכון יואב גלנט הגיע, עם אנשי משרדו, לביקור וסיור מקצועי בעמנואל ובו התכבד בהנחת אבן פינה לפרויקט הבניה "רמת עמנואל" – פרויקט הווילות של עמנואל הנבנה ע"י חברת 'הרי זהב'. השר סייר גם בפרויקט הבניה "נוה אור" הנבנה ע"י חברת ש.א.ג ולול ובפרויקטים נוספים הנבנים בעמנואל והתרשם מרמת המקצועיות, הסטנדרטים ואיכות הבניה.

    ראש המועצה עזרא גרשי הציג בפני השר סקירה היסטורית קצרה על עמנואל ואת השינויים הטובים, ההתפתחויות הרבות שעברה בשנים האחרונות והתחדשות הבניה, והוסיף כי "מעל ל-30 שנה שלא נבנו בעמנואל דירות. בשנים האחרונות עלה הביקוש על ההיצע ורק בשנה האחרונה אכלסנו כ-100 משפחות כ"י. בעמנואל יש קרקעות רבות המוכנות ומחכות לבניה. עם מחירי הדיור האטרקטיביים, הקרבה והנגישות למרכז הארץ, עמנואל היא הפתרון האולטימטיבי למצוקת הדיור הקשה בציבור החרדי".

    ראש מועצת יש"ע אבי רואה ציין את הזדהותו עם דברי השר "שאחרים ידברו ואנחנו נמשיך לעשות" והוסיף: "יש לנו משימה אחת כללית, להמשיך את הפיתוח ובניית ההתיישבות גם בגליל ובנגב וגם ביהודה ושומרון, ובשם ה' נשעה ונצליח".

    ראש מועצת קרני שומרון יגאל להב בישר על קבלת האישור להקמת כביש חדש המחבר בין עמנואל לקרני שומרון וציין את שיתוף הפעולה והעבודה המדהימה של מועצת עמנואל.

    זאב אפשטיין, בעליה של חברת 'הרי זהב' הבונה בעמנואל כ-1000 יחידות דיור, ציין כי ניתן לבנות היום בעמנואל במחירים שפויים המאפשרים לתת מענה למצוקת הדיור. "כיום אנו מוכרים דירת 3 חדרים ב-600 אלף שקל בלבד. ניתן להסדיר מידית עוד 2000 יחידות דיור לבניה בצורה פשוטה במנהל".

    השר גלנט פתח בדבריו: "ברמה הביטחונית, ביהודה ושומרון צה"ל וכוחות הביטחון פועלים בשטח באופן אינטנסיבי והמצב מרגיע". השר הוסיף ואמר: "יש לי אהבה גדולה לשומרון, ההיכרות שלי עם השומרון היא עמוקה והיסטורית, בצעירותי טיילתי המון באזור, בשא-נור, במעיינות, עוד לפני הטירונות. צריך לקדם בעמנואל את התב"ע. נשב ונמצא פתרונות לעמנואל כמו בכל הארץ. נצא בשיווק ליחידות קרקע חדשות. אין סיבה בעולם שעמנואל לא תשגשג ותפרח".

    בסיור השתתפו גם ראש מועצת קרני שומרון יגאל להב, ראש מועצת אלקנה אסף מינצר, ראש מועצת קדומים חננאל דורני, ראש מועצת יש"ע והמועצה אזורית בנימין אבי רואה, מזכ"ל אמנה זאב (זמביש) חבר, מנכ"ל משרד הבינוי והשיכון, נציגי המחוז, מ"מ ראש המועצה אליהו טובול, סגן ראש המועצה משה חגיאל, חברי המועצה, נציגי הקבלנים הבונים בעמנואל ועוד.

    בסיום הודה השר גלנט לראש המועצה על האירוח החם והלבבי.



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      השר גלנט הולך בכל הקשור לבינוי לחרדים רק איפה שנח לו, או בהתנחלויות או בכסיף בתוך הבדואים, רק לחילונים הוא מציע את מיטב הארץ במרכז, אין ספק שהוא הולך כמו רוח המפקד מר כחלון שתוקע את החרדים דרך משרד האוצר בכל מקום שהוא יכול, ובעיקר בחינוך ובדיור(בלי קשר לכך שיש כמובן לחזק מקומות ישוב של חרדים בכל מקום בו הם נמצאים ובכלל זה כמובן עמנואל)