- רדיו קול חי - -

חברת חשמל התקשרה לאזרח בעיצומו של יום כיפור

במהלך יום כיפור קרס עץ ברחוב ישעיהו בבני ברק, ופגע בכבל חשמל, וכתוצאה מכך קרס החשמל בכל הרחוב. נזק נגרם לרכב שחנה תחת העץ.

אך למרבה הפלא חברת החשמל חייגה לאזרחים בבני ברק כדי לברר על קריסת העץ ותקלת החשמל.

תושבת בני ברק א.ש. מספרת ל"קול חי" בעיצומו של יום כיפור בסמוך לשעה 16:30 מצלצל הטלפון, אני הייתי באמצע לנוח, קמתי וראיתי שבעלי לא נמצא. ובעלי לא מרגיש טוב. חששתי שקרה לו משהו. הרמתי את הטלפון, ומישהו אומר לי "שלום, מדברים מחברת החשמל, רצינו לברר אם אתם התלוננתם שנפל אצלכם עץ ואין לכם חשמל". אמרתי לו "אדוני יום כיפור היום, וזרקתי את הטלפון". אני לא מבינה למה הם היו צריכים להתקשר בעיצומו של יום כיפור?.

"לא הודענו על נפילת עץ ולא התקשרנו לחברת החשמל, אני לא מבינה מה הם רצו מאיתנו. ככה לחלל את יום כיפור. אני עניתי כי כבר התקשרו אלי פעם שבעלי נפל, ולכן חששתי".

מחברת החשמל נמסר בתגובה: "לא מוכר לנו דבר כזה. ובוודאי שזו אינה מדיניות של חברת החשמל. הנושא ייבדק על ידי חברת החשמל. בחברת חשמל הוסיפו כי "רק במקרה של פיקוח נפש יוצרים קשר עם לקוחות".

נציין כי בערב יום הכיפורים אירעה הפסקת חשמל באזורים שונים בבני ברק וברמת גן זאת בשל תקלה שהייתה בקו מתח גבוה ברמת גן. תושבים רבים בבני ברק היו ללא חשמל עד דקות לפני יום הכיפורים.