חברת חשמל התקשרה לאזרח בעיצומו של יום כיפור

    "לא הודענו על נפילת עץ ולא התקשרנו לחברת החשמל, אני לא מבינה מה הם רצו מאיתנו. ככה לחלל את יום כיפור".
    איתי גדסי 8 Comment on חברת חשמל התקשרה לאזרח בעיצומו של יום כיפור

    תושבת בני ברק הזדעזעה לקבל שיחת טלפון בעיצומו של יום הכיפורים, מ…חברת החשמל, הנציג שאל האם התלוננו על נפילת עץ בבני ברק • החברה: "הנושא ייבדק על ידי חברת החשמל"

    "לא הודענו על נפילת עץ ולא התקשרנו לחברת החשמל, אני לא מבינה מה הם רצו מאיתנו. ככה לחלל את יום כיפור".
    19:36
    25.04.24
    פנחס בן זיו 1 Comment on הקבינט אישר: מחבלי הנוח'בה יזכו לביקורים בבתי הכלא

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    במהלך יום כיפור קרס עץ ברחוב ישעיהו בבני ברק, ופגע בכבל חשמל, וכתוצאה מכך קרס החשמל בכל הרחוב. נזק נגרם לרכב שחנה תחת העץ.

    אך למרבה הפלא חברת החשמל חייגה לאזרחים בבני ברק כדי לברר על קריסת העץ ותקלת החשמל.

    תושבת בני ברק א.ש. מספרת ל"קול חי" בעיצומו של יום כיפור בסמוך לשעה 16:30 מצלצל הטלפון, אני הייתי באמצע לנוח, קמתי וראיתי שבעלי לא נמצא. ובעלי לא מרגיש טוב. חששתי שקרה לו משהו. הרמתי את הטלפון, ומישהו אומר לי "שלום, מדברים מחברת החשמל, רצינו לברר אם אתם התלוננתם שנפל אצלכם עץ ואין לכם חשמל". אמרתי לו "אדוני יום כיפור היום, וזרקתי את הטלפון". אני לא מבינה למה הם היו צריכים להתקשר בעיצומו של יום כיפור?.

    "לא הודענו על נפילת עץ ולא התקשרנו לחברת החשמל, אני לא מבינה מה הם רצו מאיתנו. ככה לחלל את יום כיפור. אני עניתי כי כבר התקשרו אלי פעם שבעלי נפל, ולכן חששתי".

    מחברת החשמל נמסר בתגובה: "לא מוכר לנו דבר כזה. ובוודאי שזו אינה מדיניות של חברת החשמל. הנושא ייבדק על ידי חברת החשמל. בחברת חשמל הוסיפו כי "רק במקרה של פיקוח נפש יוצרים קשר עם לקוחות".

    נציין כי בערב יום הכיפורים אירעה הפסקת חשמל באזורים שונים בבני ברק וברמת גן זאת בשל תקלה שהייתה בקו מתח גבוה ברמת גן. תושבים רבים בבני ברק היו ללא חשמל עד דקות לפני יום הכיפורים.



    8 תגובות

    מיין תגובות
    1. 8

      סיפור מוזר, למה שחברת החשמל תתקשר סתם לתושבים לשאול אם התלוננו?

    2. 7

      בחו"ל קורה הרבה שחברות מתקשרות…. אבל לכל החברות, משרדים, וכדו ' יש מספרים יחודיים כך שאפשר לראות בצג ולהבין שלא להרים…..

    3. 5

      אולי זה סתם מעשה קונדס ל איזה רשע שרצה להפריע לתושבי בני ברק החרדים?

    4. 2

      בני ברק מדומינים גם האישה הזאת לא בדיוק נראה שהיא אמרה אמת

    5. 1

      היה סכנת נפשות שני חוטי קרועים עם חשמל פעיל היו שרועים על פני רחובות עקיבא-ישעיהו כשהמוני ילדים ותושבים מפזזים ומתגודדים סביב בלי לדעת על הסכנה שבדבר ,וכמעט היה אסון אלמלא יהודי חכם שמנע והזהיר מכולם מלהתקרב , ודאג שיתקשרו למכבי האש , שהגיעו רק לאחר 20 דקות , וגידרו את המקום , וניסו להבין האם יש חשמל בחוטים הקרועים ובמסגרת כך ביררו עם חברת החשמל וכנראה שהיא לצורך כך ביררה מה קורה בבתי התושבים . כללו של דבר מצווה היה לחלל את החז אפילו מספק פיקוח נפש , ומותרים וראויים היו כל הפעולות דלעיל , שקרוב לוודאי הצילו נפשות ומנעו אסון . וראוי שתודה אותה אישה לכל אלו שהצילו את ילדי / שכניה מאסון , וודאי שהיתה צריכה לענות לו היה לה אפילו רק ספק שזו חברת החשמל. ופעם הבאה אל תכתבו כאלו שטויות.