חיים טולדנו וסער פילוסוף הם החשודים בהעלמת מס במיליונים

    השניים לא דיווחו בדוחות למס הכנסה על בעלותם בחברות שנפתחו, וכן על חשבונות בנק המנוהלים על ידם בחו"ל והשמיטו על פי החשד הכנסות שמקורן בחו"ל בהיקף של מיליוני שקלים בין השנים 2014-2012.
    איתי גדסי 3 Comment on חיים טולדנו וסער פילוסוף הם החשודים בהעלמת מס במיליונים

    בית המשפט התיר הבוקר לפרסם את שמות שני אנשי העסקים שנעצרו בחשד להעלמת הכנסות של מיליוני ₪ בחברות במקלטי מס = השניים נעצרו במסגרת חקירה של רשות המסים בעקבות "מסמכי פנמה"

    צילום: flsah90
    השניים לא דיווחו בדוחות למס הכנסה על בעלותם בחברות שנפתחו, וכן על חשבונות בנק המנוהלים על ידם בחו"ל והשמיטו על פי החשד הכנסות שמקורן בחו"ל בהיקף של מיליוני שקלים בין השנים 2014-2012.
    19:28
    24.04.24
    אבי יעקב 1 Comment on קוגל או נשק חם? הדרישות של הרב ברושויסברגר לגיוס בצה"ל • צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    חיים טולדנו מתל אביב וסער פילוסוף מחיפה, הם שני אנשי העסקים שנעצרו לפני ראש השנה ושוחררו בתנאים מגבילים בחשד להעלמת הכנסות של מיליוני ₪ שמקורן בחברות הרשומות במקלטי מס בחו"ל. בדיון שהתקיים בעניינם ב- 27.9.16 התירה כב' השופטת שלומית בן יצחק מבית משפט השלום בתל-אביב לפרסם את הפרשה למעט שמותיהם ובהחלטה מ- 29.9.16 היא קבעה כי בקשתם לאסור את פרסום שמם נדחית, היא הורתה על עיכוב ביצוע עד לאתמול (9.10.16) בשעה 12:00.

    מעצרם של טולדנו ופילוסוף בוצע במסגרת חקירת "עיר מקלט" המתנהלת בפקיד שומה חקירות מרכז ברשות המסים בעקבות חשיפת "מסמכי פנמה", ופעילות מודיעינית  שבוצעה אודות ישראלים שפתחו חברות במקלטי מס.

    כמפורט בבקשות המעצר, החשודים, מכהנים כדירקטורים וכבעלי מניות במספר חברות בארץ ובחו"ל, פתחו בשנת 2008, באמצעות חברה המתמחה בכך, מספר חברות במקלטי מס (אנגווילה, בליז ואיי הבתולה הבריטיים), על מנת להסוות את בעלותם בהן. השניים לא דיווחו בדוחות למס הכנסה על בעלותם בחברות שנפתחו, וכן על חשבונות בנק המנוהלים על ידם בחו"ל והשמיטו על פי החשד הכנסות שמקורן בחו"ל  בהיקף של מיליוני שקלים בין השנים 2014-2012.



    3 תגובות

    מיין תגובות
    1. 3

      למה לכתוב את שמותיהם? היה חייב שתעלה את ההלשון הרע הזה לאתר??

      1. יש אנשים נוספים שעשו אותו דבר כגון חברות רלטור ובלוהרבור שמכרו קרקעות במודיען עילית