מה הספיד מקלב את פרס בבית הכנסת שבכנסת?

    גם בפן האישי פרס היה מתאמץ בשביל לעזור לאזרח הקטן, ובשנותיו האחרונות התלונן שכבר אין ביכולתו לסייע כבעבר וברור שצריך להכיר לו טובה
    איתי גדסי 1 Comment on מה הספיד מקלב את פרס בבית הכנסת שבכנסת?

    "צריך גם לדעת שמסע לווייה כזה בהשתתפות של מנהיגי העולם, יש בו כבוד רב לנפטר, כמו שמצינו ביעקב אבינו שמוזכר בתורה שיוסף עשה לו כבוד גדול בכך שמלכי העולם הגיעו לחלוק לו כבוד".

    ח"כ אורי מקלב צילום: הדס פרוש, פלאש 90
    גם בפן האישי פרס היה מתאמץ בשביל לעזור לאזרח הקטן, ובשנותיו האחרונות התלונן שכבר אין ביכולתו לסייע כבעבר וברור שצריך להכיר לו טובה
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בדברי תורה שנשא ח"כ הרב אורי מקלב לעובדי הכנסת לאחר תפילת מנחה, הזכיר את הנשיא לשעבר שמעון פרס שארונו מוצב כעת ברחבת הכנסת.

    "בפרשת השבוע אנו לומדים על מצוות הביכורים שהיא מצוות הכרת הטוב, חשוב ללמוד מכך על חובת הכרת הטוב, וודאי שיש להזכיר את הזכות של מר פרס בלימוד התורה של תלמידי הישיבות, ובפרט שבסביבה שבה הוא פעל זה היה בלתי מובן מאליו.

    גם בפן האישי פרס היה מתאמץ בשביל לעזור לאזרח הקטן, ובשנותיו האחרונות התלונן שכבר אין ביכולתו לסייע כבעבר וברור שצריך להכיר לו טובה.

    פרס נהג תמיד להתרפק על ברכת החיים שקיבל מהחפץ חיים זצ"ל, כן נהג לספר שמרן הרב שך זצ"ל למרות הביקורת האישית עליו אמר שבסוף חייו הוא יזכה לאהדה ציבורית שכ"כ הייתה חסרה לו.

    צריך גם לדעת שמסע לווייה כזה בהשתתפות של מנהיגי העולם, יש בו כבוד רב לנפטר, כמו שמצינו ביעקב אבינו שמוזכר בתורה שיוסף עשה לו כבוד גדול בכך שמלכי העולם הגיעו לחלוק לו כבוד".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      אני נזכר במעשה שמובא במדרש על מוכס רשע וצדיק שנפטרו באותו יום, והמיטות שלהם התחלפו בטעות, וכך זכה המוכס הרשע לכבוד גדול בלויותו, וכל זה בזכות איזה מעשה טוב יחיד שעשה.