ח"כ מוזס מציע לפתוח יציאה מהעיר בני ברק מרחוב מתתיהו

    איתי גדסי 3 Comment on ח"כ מוזס מציע לפתוח יציאה מהעיר בני ברק מרחוב מתתיהו

    ח"כ הרב מוזס בועדה לפניות הציבור: דורש ממשרד התחבורה לאפשר לאוטובוסים בין עירוניים המלאים בנוסעים לקצר מסלולם ולצאת מהעיר בדרך הקצרה ביותר • לבקשתו, יוצב שוטר לוויסות תנועה בתחנה שברח' עזרא – גבעת פנחס בבני ברק

    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בדיון מיוחד שקיימה הועדה לפניות הציבור בראשותו של ח"כ ישראל אייכלר, ביקש ח"כ מוזס, יו"ר סיעת יהדות התורה, כי משרד התחבורה יאשר לנהגי התחבורה הציבורית, לשנות ממסלול נסיעתם הקבוע במקרה בו האוטובוס התמלא בראשית מסלולו. מוזס נימק והסביר: "אנחנו עדים לתופעה, בה אוטובוס מתמלא לחלוטין לאחר התחנות הראשונות של מסלולו, ולמרות זאת, נאלץ לנסוע במסלול התחנות הקבוע שלו, למרות שאינו מעלה עוד נוסעים ולמרות שהדבר מהווה נטל מיותר הן לנוסעים שכבר יושבים בתוך האוטובוס והן מבחינת עומסי תנועה. לפעמים, מסלול הנסיעה הקבוע פקוק והאוטובוס נאלץ להתעכב בפקק למורת רוחם של יושבי האוטובוס. אישור לקצר מהמסלול במקרה כזה, תקל גם על התנועה וגם על הנוסעים".

    נציג משרד התחבורה מר דרור גנון אמר כי החלטה כזו אינה ענין של מה בכך, אך הוא מבטיח לבדוק אותו לעומקו ולתת מענה בהקדם.

    בתום הדיון שוחח מוזס עם מר הוד לוי קצין אג"מ של מחוז מרכז במשטרת ישראל, בנושא צוואר הבקבוק המתרחש באזור תחנת רחוב עזרא – גבעת פנחס בבני ברק, לכיוון היציאה מהעיר. הרב מוזס הסביר למר הוד לוי, כי בקטע כביש זה, הצמוד לתחנה, קיימים איי תנועה האחד אחרי השני. עיכוב של אוטובוס בתחנה לצורך העלאת נוסעים, גורר מיידית פקק תנועה ארוך המשתרך על עומקו של רח' חזון איש, מאחר ובשל איי התנועה אין אפשרות לעקוף את האוטובוס העומד בתחנה. "ראינו שכאשר בשעות העומס עומדת במקום ניידת משטרה ומזרזת את התנועה, נחסך הפקק הארוך. אני מבקש כי בחודש החגים העמוס תחבורתית, תקצו ניידת למקום זה ונמנע עיכובים מיותרים".

    מר הוד לוי אמר כי העניין יבוצע ברוח בקשתו של מוזס. יצוין, כי במהלך הדיון בוועדה, כשהוצגו הבעיות התחבורתיות של העיר בני ברק, הציע מוזס כפתרון ארוך טווח, לפתוח את רחוב מתתיהו, מול גשר גבעת שמואל, לכניסה נוספת אל העיר, במקביל ליציאה מרחוב אברהם בן דוד.



    3 תגובות

    מיין תגובות
    1. 3

      כל הרעיונות האלו מטופשים להחריד, זה לייצר פקק נוסף, הגיע הזמן לפרוץ עוד יציאות מהעיר, למה לא לעשות מחלף גם ברמת אלחנן? למה לא לעשות מחלף גם ברמת אהרון, הרי גם הם מתחברים לכביש גהה, למה כל העיר צריכה לעבור את רחוב כהנמן?

    2. 2

      מכוניות יוצאות משם גם בלי האישור של הכנסת…

    3. 1

      מה עם כל הנוסעים שמחכים בתחנות האיסוף האחרונות? עומדים 45 דקות בהמתנה ל 402 ובסוף הוא לא עוצר. גועל נפש!