9000 ניצולי השואה לא יפסידו מהסכסוך עם החברה להשבה

    איתי גדסי No Comments on 9000 ניצולי השואה לא יפסידו מהסכסוך עם החברה להשבה

    לקראת ראש השנה: שר האוצר החליט כי משרד האוצר ישלם בפעם השלישית מענק לניצולי שואה נזקקים במקום החברה להשבה • משמעות ההחלטה: 9,000 ניצולי שואה יקבלו לפני החג מענק על סך 2,750 ש"ח

    13:20
    22.04.24
    אתר קול חי No Comments on "כולנו מסובין": סדר פסח מוזיקלי עם מוישי רוט וחברים • צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הרשות לזכויות ניצולי השואה במשרד האוצר תשלם את המענק הרבעוני, שהיה אמור להשתלם על ידי החברה להשבת רכוש של נספי שואה, לכ-9,000 ניצולים נזקקים, שרובם נמנים על מעגל הנרדפות הראשון (יוצאי מחנות וגטאות), כך החליט היום שר האוצר, משה כחלון.

    לאחר שהתברר כי החברה להשבה לא תשלם גם הפעם את המענק לנזקקים, עשתה הרשות לזכויות ניצולי השואה מאמצים כדי שהניצולים יקבלו את המענק כבר מחר, לפני ראש השנה.

    החברה להשבה הודיעה למשרד האוצר כי עדיין לא אושר על ידי בית המשפט הסכם הפשרה בסכסוך שבינה לבין אוצר התיישבות היהודים, וכי עדיין אין בידה את הסכומים המיועדים לתשלום המענקים לניצולים הנזקקים.

    בנסיבות אלה, משהסתבר כי גם הפעם לא ישולם המענק לנזקקים על ידי החברה, נרתמה הרשות במשרד האוצר באופן מיידי לנושא, כך שהכסף, העומד על 2,750 ש"ח לניצול שואה, יועבר לנזקקים תוך 24 שעות, ויופיע בחשבונותיהם כבר מחר, ביום שישי, לפני ערב החג.

    זו הפעם השלישית שמשרד האוצר משלם את המענקים לנזקקים במקום החברה להשבה, באופן שהסכום הכולל שהועבר על ידי האוצר עד כה, במקום החברה להשבה, עומד על למעלה מ- 75 מיליון ש"ח.



    0 תגובות