ביל קלינטון עבר על פני ארונו של פרס, אבו מאזן יגיע להלוייה

    איתי גדסי 3 Comment on ביל קלינטון עבר על פני ארונו של פרס, אבו מאזן יגיע להלוייה

    לאחר מספר דקות ביקש קלינטון לעלות לרחבת הכנסת על מנת לעבור על פני הארון • קלינטון עמד דקה ארוכה ליד ארונו של שמעון פרס, עמו היה לו קשר מיוחד

    צילום: Hadas Parushl/Flash90
    21:01
    18.04.24
    אבי מימרן No Comments on הפיגוע המחריד בבנימין: "בדקנו היטב את בטיחות החווה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    נשיא ארה"ב לשעבר ביל קלינטון הגיע לכנסת לפני דקות אחדות ועבר על פני ארונו של הנשיא התשיעי וראה"מ לשעבר שמעון פרס. קלינטון התקבל בכנסת על ידי נשיא המדינה ראובן רובי ריבלין ויושב ראש הכנסת יולי יואל אדלשטיין שליוו אותו לרחבת הכנסת לעבור על פני הארון.

    קהל רב שנכח ברחבת הכנסת צפה בהתרגשות בנשיא ארה"ב לשעבר הכול כך מוכר, העובר על פני ארונו של נשיא מדינת ישראל לשעבר שמעון פרס.

    קלינטון בחר להגיע לכנסת מיד אחרי נחיתתו בנתב"ג ותחילה התקבל בחיבוק חם על ידי נשיא המדינה ריבלין שליווה אותו ללשכת יושב ראש הכנסת אדלשטיין. בהתכנסות בלשכת יושב ראש הכנסת ליוו את קלינטון איש העסקים חיים סבן וכמו כן נכחו מנכ"ל הכנסת אלברט סחרוביץ, מזכירת הכנסת ירדנה מלר הורביץ ומנכ"ל בית הנשיא הראל טובי.

    לאחר מספר דקות ביקש קלינטון לעלות לרחבת הכנסת על מנת לעבור על פני הארון. קלינטון עמד דקה ארוכה ליד ארונו של שמעון פרס, עמו היה לו קשר מיוחד.

    לשכתו של יו״ר הרשות הפלסטינית, אבו מאזן, פנתה למתאם פעולות הממשלה בשטחים, אלוף יואב פולי מרדכי, בבקשה לתאם את השתתפותו של יו״ר הרשות יחד עם משלחת של ארבעה בכירים נוספים בהלוויתו של הנשיא התשיעי של מדינת ישראל, שמעון פרס.



    3 תגובות

    מיין תגובות
    1. 3

      ימות המשיח עם אבו מאזן הגיע ולחץ ידיו של נתניהו…

    2. 2

      חבל שדן שפירו לא חובש כיפה יהודי, לא חסר כיפות חתיכות…

      1. הוא לובש כיפה, היא מאחורי הראש בצבע שחור