ישראל אדלר, מקהלת 'מלכות' ויהודה גלילי מגישים: 'ועל ידי עבדיך'

    דוד קליגר 2 Comment on ישראל אדלר, מקהלת 'מלכות' ויהודה גלילי מגישים: 'ועל ידי עבדיך'

    ערב ראש השנה ובפרוס שנת תשע"ז הבעל"ט, חוברים ישראל אדלר, מקהלת 'מלכות' בניצוחו של פנחס ביכלר, ילד הפלא ארי רייך ותזמורתו של יהודה גלילי, ליצירה מרהיבה, מרגשת ומלכותית כאחד

    22:46
    23.04.24
    הרב אייל אונגר No Comments on איך נראה את ההצלחה בשגרת החיים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ערב ראש השנה ובפרוס שנת תשע"ז הבעל"ט, חוברים ישראל אדלר, מקהלת 'מלכות' בניצוחו של פנחס ביכלר, ילד הפלא ארי רייך ותזמורתו של יהודה גלילי, ליצירה מרהיבה, מרגשת ומלכותית כאחד.

    זה היה בדינר הגדול שנערך בקיץ האחרון בציריך-שווייץ למוסדות תשב"ר המקומיים, כאן הופיע צוות האמנים היוקרתי בפני הקהילה היהודית שבציריך עם עידית היצירות והקלאסיקות היהודיות הנבחרות של כל הזמנים.

    בשיאו של הערב הפתיע הצוות עם שתי יצירות נוסטלגיות מדהימות שהפכו לעין הנוכחים למקשה אחת – היצירה הבלתי נשכחת 'ועל ידי עבדיך' של ר' משה גולדמן ז"ל, לצד היצירה החזנית על אותן מילים, מבית מדרשו של החזן זבולון קוורטין ז"ל.

    את העיבוד המרשים ליצירה המשולבת כתב המאסטרו יהודה גלילי, את החלק החזני נטל ישראל אדלר, על הצד השירתי-קצבי הופקד ארי רייך, ובתווך השלימה 'מלכות' את הרמוניה המלכותית בקולותיה שלה.



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      השילוב הזה בדיוק כבר בוצע אשתקד ערב ר"ה תשעו ע"י אדלר ורייך ומקהלת תולדות אהרן בניצוחו ובליויו של יענקי רובין בדינר היוקרתי ערב ראש השנה תשעו למען המוסדות