"למה ענת קם הייתה בחג עם משפחתה ואלעד לא יהיה עם ילדיו?"

    אני מבקשת ממך לתקן את האפלייה הזו באופן מיידי ולאפשר לבעלי לחגוג את ראש השנה יחד עם המשפחה סביב אותו שולחן", כתבה סלע לארדן
    בנצי לייזרוביץ No Comments on "למה ענת קם הייתה בחג עם משפחתה ואלעד לא יהיה עם ילדיו?"

    רעייתו של אלעד סלע – הכלוא מזה כשנה וחצי לאחר שנחשד במסירת מידע סודי לחבריו בבת עין – מבקשת לשחררו לעשות את החג בחיק משפחתו • "בעוד שענת קם קיבלה חופשות ולא הוגדרה כאסירה ביטחונית, בעלי מוגדר כאסיר בטחוני, ונמנעות ממנו חופשות אך ורק בשל מראהו החיצוני ודעותיו"

    צילום: Flash90
    אני מבקשת ממך לתקן את האפלייה הזו באופן מיידי ולאפשר לבעלי לחגוג את ראש השנה יחד עם המשפחה סביב אותו שולחן", כתבה סלע לארדן
    13:14
    28.03.24
    מהדורת הבוקר No Comments on ה'מתכון' של האור החיים למנוחת הנפש | הרב צבי אריה אדלר

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מלכה סלע, רעייתו של חייל צה"ל אלעד סלע פנתה לשר ארדן בבקשה שיתערב לסייע לבעלה ויאפשר את יציאתו לחופשה מהכלא בראש השנה. "למה ענת קם היתה בחג עם משפחתה ואילו אלעד לא ישהה עם ילדיו בראש השנה?"

    כבר שנה וחצי שאלעד סלע, חייל צה"ל מחטיבת עציון, שוהה במאסר, וזאת לאחר שנעצר בחשד למסירת מידע סודי לחבריו בבת עין אודות פעולות שיטור של כוחות הביטחון נגדם. סלע הורשע ובמסגרת עסקת טיעון נגזרו עליו 45 חודשי מאסר.

    כעת יוצאת רעייתו מלכה למאבק כנגד התנאים הקשים בהם הוא מוחזק והאיסור הגורף על חופשות שהוטל עליו בשל הגדרתו כאסיר בטחוני.

    לקראת ראש השנה, פנתה סלע לשר לביטחון פנים גלעד ארדן ודרשה כי יתערב באפליה שלדבריה ננקטת כנגד בעלה. כדוגמא היא מביאה את ענת קם שהורשעה בעבירות דומות בנסיבות חמורות יותר, אך זכתה לחופשות ולא הוגדרה כאסירה ביטחונית.

    "בודאי זכורה לכבודו "פרשיית ענת קם", שנחשפה לפני מספר שנים. במקרה זה נידונו אותן עבירות בהן הורשע בעלי, וגם בה מדובר בחיילת שמסרה מידע חסוי לגורם שאינו מוסמך. יתרה מזאת, במקרה של קם המידע היה בנושאים ביטחוניים רגישים אל מול גורמי טרור, בעוד במקרה של אלעד מדובר במידע על פעילויות שיטור כנגד אזרחים יהודים", כתבה סלע לארדן.

    לדברי סלע בעלה מופלה לרעה בשל דעותיו הפוליטיות. "בעוד שקם, שדעותיה הפוליטיות היו ברורות, קיבלה חופשות ולא הוגדרה כאסירה ביטחונית, בעלי מוגדר כאסיר בטחוני, נמנעות ממנו חופשות באופן גורף, ואף במקרים של צורך הומניטרי, וזאת אך ורק בשל מראהו החיצוני ודעותיו.

    למה ענת קם היתה בחג עם משפחתה ואילו אלעד לא ישהה עם ילדיו בראש השנה בבית? מדובר ברמיסה גסה ובוטה של ערכי הדמוקרטיה ופגיעה על רקע אישי כנגד בעלי".

    סלע מספרת במכתב על גיוסו של בעלה לצה"ל למרות בעיות רפואיות והיותו נשוי ואב לילדים, וזאת על רקע רצונו העז לתרום לכלל.

    "אלעד התגייס לצבא בגיל 25 בהיותו נשוי עם ילדים וחרף בעיות הרפואיות לא פשוטות מהן הוא סובל. למרות כל הקשיים הכרוכים בכך, אלעד ראה צורך גדול לשרת ולתת את כל כוחותיו על מנת להיות חייל צה"ל. הוא האמין בתרומה זו והיה גאה להיות חלק ושותף לה.

    ב"ה יש לנו שני ילדים, אחת בת שלוש והקטן בן שנה וחצי, ולצערי אלעד כלל לא מכירו כיוון שהיה בן שבועיים כשנעצר. בתקופה ארוכה זו אנו יכולים לבקר את אלעד לביקור אחד של חצי שעה בלבד פעם בשבועיים. ביקור זה אינו מספיק על מנת לבנות קשר רציף בין אלעד לבין ילדיו כדמות האב בחייהם ופוגע בהם בתפקוד היום יומי.

    אני מבקשת ממך לתקן את האפלייה הזו באופן מיידי ולאפשר לבעלי לחגוג את ראש השנה יחד עם המשפחה סביב אותו שולחן", כתבה סלע לארדן.

    מארגון חוננו המלווה את משפחת סלע נמסר בתגובה: "מדובר באפליה בוטה וחמורה שאין לה מקום. אין שום סיבה להתעמר בחייל ובבני משפחתו. למה למנוע ממנו לראות את ילדיו לזמן ארוך יותר? מדוע לא לאפשר לו לשהות בחג בביתו כמו שנהוג כלפי אסירים שהורשעו בעבירות חמורות בהרבה? מאיפה מגיעה הצביעות והרשעות הזו?".



    0 תגובות