השרה רגב על הלווייה: "שהשוטרים יגיעו הביתה לפני שבת"

    אנחנו נפעל כדי לאפשר על פי נוהל "חבצלת" הלוויה מכובדת, שתאפשר לאזרחי המדינה ולמנהיגי העולם שמגיעים לתת את הכבוד הראוי לנשיא המדינה שלנו לשעבר פרס.
    איתי גדסי 3 Comment on השרה רגב על הלווייה: "שהשוטרים יגיעו הביתה לפני שבת"

    חשש חילול שבת בלוויית הנשיא לשעבר פרס? השרה מירי רגב בישיבת ההיערכות ללוויה: "צריכים כמובן לראות כיצד אנחנו מסיימים בזמן, כך שכל השוטרים וכל הגורמים שעובדים סביב ביצוע האירוע המכובד הזה יוכלו להגיע הביתה לפני כניסת השבת".

    צילום: Tomer Neuberg/Flash90
    אנחנו נפעל כדי לאפשר על פי נוהל "חבצלת" הלוויה מכובדת, שתאפשר לאזרחי המדינה ולמנהיגי העולם שמגיעים לתת את הכבוד הראוי לנשיא המדינה שלנו לשעבר פרס.
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

     

    הועדה לענייני אירועים וטקסים בראשות השרה מירי רגב מכונסת כעת כדי לדון בסדרי הלוויה בתיאום עם המשפחה. בתום הישיבה תצא הודעה לציבור על סדרי הלוויה. מדובר בלוויה מורכבת מאוד שמחייבת תיאום בין גורמים רבים.

    השרה מירי רגב אמרה בפתח ועדת השרים לענייני טקסים וסמלים: "אנחנו מכנסים באופן רשמי את ועדת השרים לענייני טקסים וסמלים, שמרכינה היום את ראשה עם פטירתו של הנשיא התשיעי וראש הממשלה לשעבר שמעון פרס. אנחנו נערכים ללוויה מאוד גדולה, מורכבת, שמתואמת עם הרבה מאוד גורמים. נמצאים כאן גם משרד החוץ, מנכ"ל המשרד, ממ"ז ירושלים מהמשטרה, משרד הביטחון, קצין הכנסת, מרכז ההסברה ולשכת רה"מ – אנחנו בעצם פועלים כדי לרכז את כל הנושא הזה.

    השרה רגב התייחסה לעניין חילול השבת האפשרי כתוצאה מההיערכות הלוגיסטית ללווייה ואמרה: "יש כאן כמה גורמים, כמה מוקדים, שאנחנו נצטרך להיות מתואמים כדי שהכל ייצא ויהיה ראוי ומכובד, כשבתוך כל האילוצים שיש לנו עם המורכבות של המכובדות של האירוע, יש כמובן את השבת ואת כניסת השבת שאנחנו צריכים כמובן להתייחס לזה ולראות כיצד אנחנו מסיימים בזמן, כך שכל השוטרים וכל הגורמים שעובדים סביב ביצוע האירוע המכובד הזה יוכלו להגיע הביתה לפני כניסת השבת".

    "יש כאן מספר מוקדים – מוקד שדה התעופה, שמגיעים לשם המנהיגים; המוקד השני זה המוקד של הכנסת; המוקד השלישי זה מוקד הר הרצל, ואחר כך זה טקס הקבורה עצמו.

    רגב הוסיפה "אני רוצה להודות לשר אופיר אקוניס שנמצא כאן כחבר הוועדה ולשרה סופה שנמצאת פה כחברת ועדה. אנחנו נפעל כדי לאפשר על פי נוהל "חבצלת" הלוויה מכובדת, שתאפשר לאזרחי המדינה ולמנהיגי העולם שמגיעים לתת את הכבוד הראוי לנשיא המדינה שלנו לשעבר פרס. לכן מיד לאחר ההחלטות של הוועדה וההצבעות עליהן, כל גורם ילך לפעול בתחומו – ואנחנו נכנס מדי פעם ישיבות סטטוס יותר מצומצמות, כדי לראות שאנחנו מתואמים.



    3 תגובות

    מיין תגובות
    1. 3

      כל הכבוד לה -יש לה שכל בראש

    2. 1

      לשמוע את זה מחילוניה זה טוב