בכנסת נערכים למעבר הציבור על פני ארונו של שמעון פרס

    איתי גדסי 4 Comment on בכנסת נערכים למעבר הציבור על פני ארונו של שמעון פרס

    בכנסת ישראל נערכים להמונים שיגיעו להיפרד מהנשיא וראש הממשלה לשעבר שמעון פרס • ארונו של שמעון פרס יוצב מחר ברחבת הכנסת והציבור יוכל לעבור על פני הארון.

    הכנסת צילום: דוברות הכנסת
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו"ר הכנסת יולי יואל אדלשטיין הנחה את מנכ"ל הכנסת וגורמי הכנסת השונים להיערך לאירוע מעבר הקהל על פני ארונו של שמעון פרס, הנשיא התשיעי וראש הממשלה של מדינת ישראל, מחר בכנסת. שמעון פרס כיהן כחבר כנסת במשך 48 שנים, במשך 14 כנסות, מהכנסת הרביעית ועד הכנסת ה 17.

    ארונו של שמעון פרס יוצב מחר ברחבת הכנסת והציבור יוכל לעבור על פני הארון. ההיערכות בכנסת כבר בעיצומה, וההערכה היא שאלפים רבים של אזרחים יגיעו לכבד את זכרו של שמעון פרס ולעבור על פני הארון.

    פרטים מלאים על סדרי מעבר הציבור על פני הארון, יפורסמו בהמשך, על פי החלטת וועדת השרים לענייני שרים וטקסים המתכנסת הבוקר.

    כול הסיורים שתוכננו למחר בכנסת – מבוטלים.

    קודם לכן, פרסם יושב ראש הכנסת יולי יואל אדלשטיין הודעה מטעמו על לכתו של שמעון פרס: "כנסת ישראל מרכינה את ראשה ודואבת את לכתו של הנשיא התשיעי וראש הממשלה לשעבר שמעון פרס. מדינת ישראל נפרדת היום מהעומד בראש משפחתה. היא נפרדת מהאיש שראה הכול. פרס הוא סיפורו של העם היהודי ושל מדינת ישראל, כבן למשחת ניצולי שואה, כעולה, כחקלאי, כאיש ביטחון וכמדינאי. הוא היה מענקי ההנהגה הלאומית שקמו לנו במאה האחרונה, איש עתיר זכויות ומופת של ציוני גאה ששאף כול ימיו לעשות למען המדינה ואזרחיה. שמעון פרס תמיד חיפש היכן להבקיע דרך חדשה ולהביא את כולנו למקומות טובים יותר. ההיסטוריה עוד תדבר נכבדות באדם דגול זה ששמו הלך לפניו בארץ וברחבי העולם כולו כבעל תובנה ניסיון וחזון. חסרונו של פרס יורגש היטב אולם טביעות אצבעותיו ופירות פועלו יהיו נוכחים כאן לדורות רבים. אני שולח חיבוק חם לבני משפחתו ותנחומים כנים ומוקיריו הרבים. יהי זכרו ברוך", דברי יושב ראש הכנסת יולי יואל אדלשטיין.



    4 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      למעלה ב50,000 אזרחים חלפו על פניו ברחבת הכנסת

    2. 1

      בית ספרים שלמים מהממלכתי שיחררו את תלמידיהם כדי שיסעו לשם…