- רדיו קול חי - -

דרעי: "מרגיש שאנחנו עוברים ממצב בלימה לתנופה ועלייה"

"מה הכותרת שלך לשנה שחלפה?", יורה המראיין אבי מימרן בשר הפנים שעל הקו. "האמת שלא חשבתי על זה", מודה המרואיין בכנות, אבל משיב ספונטנית: "מה שעומד לי על הפה זה רק להודות לבורא עולם, על כך שבעזרתו בלמנו וחסמנו את כל הגזירות הרעות שהיו נגד הציבור שלנו, ועשינו גם כמה דברים טובים".

לקראת סיומה של שנה, ערכה 'המהדורה המרכזית' של 'קול חי' סבב ראיונות בין בכירי המפלגות החרדיות, וביקשה לשמוע כיצד הם רואים את השנה שחלפה, את מה הם מחשיבים כהישגיה הכבירים, והיכן מוצאים הם מקום לחשבון נפש. גם יו"ר ש"ס היה בין המסכמים, וסיפק פרספקטיבה ייחודית משלו לתלאות הפוליטיות ולמהמורות הציבוריות.

"אני חושב שיש עוד הרבה דברים לעשות, העיקר שאנחנו נמצאים עכשיו במצב שיכולים להגיד שב"ה, השנה האחרונה הייתה הרבה יותר טובה מהשנה שקודמת לה ומלפני שנתיים. ואם ה' לא היה עושה לנו את הנס הגלוי הזה – שהממשלה נפלה לפני הזמן, שהיו בחירות ושהקמנו ממשלה – מה היה חלילה קורה? כמה הציבור שלנו היה סובל?".

דרעי גילה: "ישבתי עם אנשי מעיין החינוך התורני וגיליתי להם סוד שעד היום לא רציתי לומר. רשת החינוך לא עמדה בפני סכנת סגירה אלא בפני סגירה, כבר הייתה וועדה, מנהל מורשה מטעם משרד החינוך והאוצר, בגלל החובות, המצוקות והאי סדרים שכביכול נמצאו בה ושנפטרנו מזה, וכיום, אנחנו נמצאים בתנופה גדולה".

על מצב מפלגתו בסקרים אמר דרעי: "אמרתי היום בהרמת כוסית, חבר'ה, לא להיכנס לעצב כשהסקרים נמוכים ולא להיכנס לאופוריה כשהסקרים גבוהים, אנחנו נמצאים 3 שנים לפני הבחירות, סקרים עכשיו זה באמת סקרי מצבי רוח. בעז"ה הממשלה תחזיק עוד 3 שנים. זה המון זמן לעשות דברים טובים וזה גם הרבה זמן לעשות שטויות… אני מרגיש שאנחנו בעליה, שאנחנו מתחילים לעלות, עוברים מהלך מבלימה לעלייה".

האזינו לראיון המלא:

/wp-content/uploads/2016/09/דרעי-מתוקן.mp3 [1]