קהילת חב"ד היוקרתית מציעה פרס כספי למשיב ספר התורה

    אין מילים לתאר את הקשר העמוק שיש למשפחת פרנקל לספר התורה הזה וכן את ההלם של כל חברי הקהילה בעקבות גניבת הספר
    ישראל פריי No Comments on קהילת חב"ד היוקרתית מציעה פרס כספי למשיב ספר התורה

    קהילת חב"ד הירושלמית סוערת, לאחר שספר תורה יקר נגנב מבית הכנסת של החסידות ברחוב איבן שפרוט בשכונת שערי חסד. ספר התורה נתרם על ידי משפחה שעלתה מלונדון לישראל, הקשורים אליו קשר נפשי עז, וכעת, פונה הקהילה לעזרת הציבור בניסיון לאתרו

    אין מילים לתאר את הקשר העמוק שיש למשפחת פרנקל לספר התורה הזה וכן את ההלם של כל חברי הקהילה בעקבות גניבת הספר
    13:14
    28.03.24
    מהדורת הבוקר No Comments on ה'מתכון' של האור החיים למנוחת הנפש | הרב צבי אריה אדלר

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    קהילת חב"ד הירושלמית סוערת, לאחר שספר תורה יקר נגנב מבית הכנסת של החסידות ברחוב איבן שפרוט בשכונת שערי חסד. ספר התורה נתרם על ידי משפחה שעלתה מלונדון לישראל, הקשורים אליו קשר נפשי עז, וכעת, פונה הקהילה לעזרת הציבור בניסיון לאתרו.

    "ספר התורה נכתב ע"י משפחת פרנקל מלונדון אשר גרים עכשיו בשכונת שערי חסד בירושלים", נכתב בהודעת הקהילה, "הספר נכתב לכבוד חתונת הכסף של הזוג פרנקל וכן לעילוי נשמתם של הוריהם ז"ל וניתן לשימוש של בית כנס חב"ד בשערי חסד לפני מספר שנים. אין מילים לתאר את הקשר העמוק שיש למשפחת פרנקל לספר התורה הזה וכן את ההלם של כל חברי הקהילה בעקבות גניבת הספר".

    לצד תמונות ספר התורה המצורפות, מבקשת הקהילה לשתף את קריאתה "מתוך מטרה להגיע לכמה שיותר אנשים בארץ ובחו"ל שייתכן ובמקרה יראו את הספר תורה הזה. זהו ספר תורה קטן יחסית, גובה הקלף הוא כ 48 ס"מ, ויש כיתוב חרוט על כסף מסביב לידיות, עצי החיים: ""משפחת גרשון יואל פרנקל".

    בנוסף, קהילת חב"ד שערי חסד מציעה פרס כספי לכל מי שיביא מידע שיוביל לעקבותיו של ספר התורה.



    0 תגובות