מרן הגר"ח קנייבסקי העיר לח"כ על חולצתו, ובירכו בגידול זקן

    "אלמד לעומק את הטענות על אפליה בין ילדי החינוך המיוחד החרדיים לעומת החינוך הממלכתי. אלחם כדי לתקן את העוול וארתום לשם כך גם את חבריי מהליכוד ומהמפלגות החרדיות"
    איתי גדסי 7 Comment on מרן הגר"ח קנייבסקי העיר לח"כ על חולצתו, ובירכו בגידול זקן

    ח"כ דוד אמסלם (הליכוד) ביקר בעיר בבני ברק, ונכנס להתברך מפי הגר"ח, שתמה למראה בעל החיים שמתנוסס על חולצת הרלף לורן • אמסלם התחייב: "אלמד לעומק את הטענות על אפליה בין ילדי החינוך המיוחד החרדיים לעומת החינוך הממלכתי"

    "אלמד לעומק את הטענות על אפליה בין ילדי החינוך המיוחד החרדיים לעומת החינוך הממלכתי. אלחם כדי לתקן את העוול וארתום לשם כך גם את חבריי מהליכוד ומהמפלגות החרדיות"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו"ר ועדת הפנים דודי אמסלם (הליכוד) הגיע הבוקר לסיור מיוחד בעיר בני ברק כאורחו של ראש העיר חנוך זייברט. במהלך הסיור הגיעו ראש העירייה זייברט וח"כ דודי אמסלם לביתו של שר התורה מרן הגר"ח קנייבסקי להתברך לקראת השנה החדשה כשמ"מ רה"ע הרב אברהם רובינשטיין משבח באוזני הגר"ח את פועלו של ח"כ אמסלם למען עולם התורה כשבין היתר סיפרו על חוק הפטור מארנונה אותו יזם, דבר שיוביל לחסכון של עשרות אלפי שקלים מידי חודש.

    הגר"ח הצביע לעבר חולצתו של ח"כ אמסלם ושאל "למה חמור רוכב עליו?" כשהוא מתכוון לסמל הסוס של חברת "ראלף לורן" שעל חולצתו של אמסלם.

    מ"מ ראש העיר רובינשטיין הבטיח ש"הוא יוריד את זה. "זה בסדר". הגר"ח בירכו "ה' יברך אותך שתגדל זקן גדול". והקהל ענה אמן.

    עם תום הסיור הודה ח"כ אמסלם לראש העיר זייברט ואמר "התרשמתי לטובה מרה"ע והקשר שלו עם הציבור. אזרחים פונים אליו באופן ישיר ומקבלים מענה באופן מידי" אמסלם אף התחייב: "אלמד לעומק את הטענות על אפליה בין ילדי החינוך המיוחד החרדיים לעומת החינוך הממלכתי. אלחם כדי לתקן את העוול וארתום לשם כך גם את חבריי מהליכוד ומהמפלגות החרדיות".

    בסיום דבריו התייחס יו"ר ועדת הפנים לתנאים בהם זוכים ילדי בתי הספר והגנים בעיר: "הגיע הזמן שמדינת ישראל תשקיע בחינוך החרדי באופן שווה ומוחלט. לא יעלה על הדעת שבשנת 2016 הפערים יהיו כל כך עצומים ותהומיים. כשביקרתי לפני כמה חודשים בדרום ת"א הפנו את תשומת לבי להבדל בין חינוך הילדים המקומיים לבין חינוך הילדים הזרים. כאן בבני ברק הייתי מוכן להסתפק בהשוואת התנאים של הילדים בחינוך החרדי לפחות כמו אלו המושקעים על ידי המדינה בילדי העובדים הזרים". אמר.



    7 תגובות

    מיין תגובות
    1. 7

      יתכן שכוונת הגר"ח קנייבסקי כדלהלן:
      ידוע שמשיח יבא רוכב על חמור, ומפרשים המפרשים שהכוונה רוכב על החומר שמשיח מושל ביצר החומרי
      הרב קנייבסקי רמז כאן בעניין החומריות שלא יהיה להיפך, והמבין יבין.
      בכל אופן איך שיתפרש, היערת הגר"ח היא הארה, לא כל אחד זוכה להיערה של מוסר מהרב

    2. 4

      מעניין! הרבי מחב"ד דיבר על כך שלא ישתמשו בתמונות וצעצועים עם חיות לא כשרות.

    3. 2

      עירית ב"ב כאילו דואגת לחינוך החרדי בגן שיכון ה' יש לילדות קטנות חצר בלי סככה מוצפת שמש והעיריה למרות המיילים שקיבלה . טלפונים .. לא טורחת לתקן בושה וחרפה העיקר ללכת להצטלם עם ח"כ ולהגיד שדואגים לחינוך