משרד הרווחה יממן אירוח לאזרחים בודדים בחגים הקרובים

    משרד העבודה והרווחה שם כמטרה עליונה את הסיוע והטיפול באזרחים וותיקים, לרבות אזרחים וותיקים בודדים שאין להם היכן לערוך את החג.
    איתי גדסי 1 Comment on משרד הרווחה יממן אירוח לאזרחים בודדים בחגים הקרובים

    שר העבודה והרווחה חיים כץ הודיע היום כי משרד העבודה והרווחה ידאג לאירוח של כל אזרח ותיק בודד במהלך חגי תשרי • הזכאות למימון תוענק לכל אזרח ותיק בודד, ללא הגבלת תקציב. האירוח על בסיס פנסיון מלא ויכלול לינה וארוחות חג חמות

    שר הרווחה, חיים כץ צילום: עמית שאבי
    משרד העבודה והרווחה שם כמטרה עליונה את הסיוע והטיפול באזרחים וותיקים, לרבות אזרחים וותיקים בודדים שאין להם היכן לערוך את החג.
    13:06
    16.04.24
    עפר גדנקן No Comments on ההמלצות של אלקטרה לתחזוק נכון של המזגן לקראת הקיץ

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    משרד העבודה והרווחה יממן אירוח של עד שבעה לילות בתקופת חגי תשרי, שיחולו באוקטובר 2016, לכל אזרח ותיק בודד בנופשונים ובבתי אבות ברחבי הארץ, כך הורה לפני כשבוע שר העבודה והרווחה חיים כץ. הזכאות למימון תוענק לכל אזרח ותיק בודד, ללא הגבלת תקציב. האירוח על בסיס פנסיון מלא ויכלול לינה וארוחות חג חמות משותפות ופעילויות חברתיות שונות מותאמות לגיל ולמצב הבריאותי.

    לקראת החגים קורא משרד העבודה והרווחה לכל אזרח ותיק ובודד, אשר אין לו עם מי והיכן לחגוג, שלא להישאר בגפו בחגים, ולהגיע לחגוג עימנו באחת מהמסגרות שמפעיל המשרד בנופשונים ובתי אבות ברחבי הארץ, במימון מלא של המשרד. הפניה אינה מוגבלת לאזרחים ותיקים עריריים, וכוללת גם אזרחים ותיקים שאינם בקשר עם בני משפחתם או שאלו אינם חיים בארץ, ואשר צפויים בשל כך להיוותר בחגים לבדם.

    שר העבודה והרווחה חיים כץ: "משרד העבודה והרווחה שם כמטרה עליונה את הסיוע והטיפול באזרחים וותיקים, לרבות אזרחים וותיקים בודדים שאין להם היכן לערוך את החג. בזכות המסגרות של משרד הרווחה ובסיוע של הרשויות המקומיות רבים  מהם יהנו ממסגרות מקצועיות רבות ומגוונות, במהלך החגים, המספקות עבורם טיפול, תמיכה, תעסוקה וחברה".

    לבדיקת זכאות ורישום, יש לפנות למחלקה לשירותים חברתיים ברשות המקומית.



    1 תגובות

    מיין תגובות