ח"כ דודי אמסלם סייר בבני ברק והתברך ממרן הגר"ח

    הגיע הזמן שמדינת ישראל תשקיע בחינוך החרדי באופן שווה ומוחלט. כאן בבני ברק הייתי מוכן להסתפק בהשוואת התנאים של הילדים בחינוך החרדי לפחות כמו אלו המושקעים על ידי המדינה בילדי העובדים הזרים
    איתי גדסי 1 Comment on ח"כ דודי אמסלם סייר בבני ברק והתברך ממרן הגר"ח

    ח"כ דודי אמסלם סייר היום בעיר בני ברק כאורחו של ראש העיר חנוך זייברט. לאחר הסיור אמר אמסלם כי "כאן בבני ברק הייתי מוכן להסתפק בהשוואת התנאים של הילדים בחינוך החרדי לפחות כמו אלו המושקעים על ידי המדינה בילדי העובדים הזרים"

    הגיע הזמן שמדינת ישראל תשקיע בחינוך החרדי באופן שווה ומוחלט. כאן בבני ברק הייתי מוכן להסתפק בהשוואת התנאים של הילדים בחינוך החרדי לפחות כמו אלו המושקעים על ידי המדינה בילדי העובדים הזרים
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו"ר ועדת הפנים דודי אמסלם (הליכוד) הגיע הבוקר לסיור מיוחד בעיר בני ברק כאורחו של ראש העיר חנוך זייברט.

    במהלך הסיור ביקר חבר הכנסת אמסלם במוסדות החינוך 'אהל שרה' של החינוך המיוחד שם קיבל סקירה מקיפה על הפעילות המיוחדת במקום כשצוות ההנהלה אף השמיע באוזניו את הקשיים עימם הם מתמודדים בהשוואה לזה של החינוך הממלכתי.

    לאחר מכן המשיך יו"ר ועדת הפנים ח"כ אמסלם לעבר גני  ילדי העובדים הזרים המתגוררים בבני ברק שם התקבל בשירה לכבוד השנה החדשה.

    את הסיור סיים ח"כ אמסלם בלשכת ראש העיר, שם שיבח אותו על הפרוייקטים הרבים אותם הוביל ומשם המשיכו לעבר ביתו של שר התורה הגר"ח קנייבסקי להתברך לקראת השנה החדשה כשמ"מ רה"ע הרב אברהם רובינשטיין משבח באוזני הגר"ח את פועלו של ח"כ אמסלם למען עולם התורה כשבין היתר סיפרו על חוק הפטור מארנונה אותו יזם, דבר שיוביל לחסכון של עשרות אלפי שקלים מידי חודש.

    עם תום הסיור הודה ח"כ אמסלם לראש העיר זייברט ואמר "התרשמתי לטובה מרה"ע והקשר שלו עם הציבור. אזרחים פונים אליו באופן ישיר ומקבלים מענה באופן מידי" אמסלם אף התחייב: "אלמד לעומק את הטענות על אפליה בין ילדי החינוך המיוחד החרדיים לעומת החינוך הממלכתי. אלחם כדי לתקן את העוול וארתום לשם כך גם את חבריי מהליכוד ומהמפלגות החרדיות".

    בסיום דבריו התייחס יו"ר ועדת הפנים לתנאים בהם זוכים ילדי בתי הספר והגנים בעיר: "הגיע הזמן שמדינת ישראל תשקיע בחינוך החרדי באופן שווה ומוחלט. לא יעלה על הדעת שבשנת 2016 הפערים יהיו כל כך עצומים ותהומיים. כשביקרתי לפני כמה חודשים בדרום ת"א הפנו את תשומת לבי להבדל בין חינוך הילדים המקומיים לבין חינוך הילדים הזרים. כאן בבני ברק הייתי מוכן להסתפק בהשוואת התנאים של הילדים בחינוך החרדי לפחות כמו אלו המושקעים על ידי המדינה בילדי העובדים הזרים". אמר.



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      ח"כ דודי אמסלפ היקר! הנך מוזמן לראות לאיזה הישגים הגיעו המגזר הערבי בתוכנית חומש למרות שהם לא בקואליציה
      במסגרת ההסדר ההישג המרשים ביותר הוא בתחום החינוך, אנו קוראים לחכי"ם להשוות את תקצוב המוכש"ר(מוכר שאינו רשמי) החרדי לכל הפחות למוכש"ר הערבי!
      זו היא בושה וחרפה שבמדינה יהודית אנחנו צריכים לבקש לכל הפחות את ההשוואה הזו!
      להלן קישור לתוכנית החומש למגזר הערבי:
      מצורף בזה לעיון הציבור קישור החלטת ממשלה בנוגע לתקצוב הנוצרים בתוכנית חומש (ניתן ללחוץ כאן בקישור או לבצע העתק הדבק לחיפוש):
      http://www.pmo.gov.il/Secretary/GovDecisions/2015/Pages/des922.aspx
      מוסדות המוכש"ר החרדי קורסים ולא יכולים לעמוד בתנאי שכר שהמדינה מחייבת אותם על פי חוק, זאת בשל קבלת פירורי תקציב
      בעוד השר "הימני" בנט חתם זה מכבר על הסכם עם המוכש"ר הערבי שהציבור החרדי יכול רק להתקנות בתנאי הסכם זה!
      עכשיו מעדכן אותנו הח"כ דודי אמסלם שאפילו ביחס לילדי העובדים הזרים אנחנו יכולים ליחל להשוואתיות אליהם
      אנו פונים לח"כ דודי אמסלם, תפוס לשיחה רצינית את השר בנט הסבר לו כי ההתעמרות בילדי החרדים, נוגדת לערכים הכי בסיסיים להם שותפות כל הסיעות בקואלציה, ביכולתך לפנות גם ישירות לראש הממשלה אשר המשרד לשוויון חברתי נמצא בתוך משרד ראש הממשלה, המשרד לשוויון חברתי הוא זה שכעת דרכו עוברים חמישים מליון לחינוך ילדי הערבים, ודרכו מתבצעת תוכנית החומש.
      אנו דורשים מעשים ולא להסתפק בדיבורים. ביכולתך לעשות זאת,ביכולתך לשנות! אלו זכויות יקרות מפז שתוכל לקחת אתך לראש השנה-יום המשפט