62% מהצופים: קלינטון ניצחה בעימות, 27% טראמפ ניצח

    "קלינטון מספרת באתר האינטרנט שלה איך תנצח את דאעש. את אומרת לאויב את כל מה שאת רוצה לעשות. לא פלא שנלחמת בדאעש כל ימי חייך". אמר טראמפ וקיבל תשובה: "תבדוק את העובדות. אתה חי במציאות משלך"
    אבי יעקב 7 Comment on 627 מהצופים: קלינטון ניצחה בעימות, 277 טראמפ ניצח

    העימות נפתח בלחיצת יד של שני הצדדים ולאחר מכן החלו הטיווחים מטווח אפס • כשנשאל טראמפ על הצהרות החזרי המס שלו הוא הבטיח לפרסם אותם מיד אחרי שקלינטון תפרסם את המיילים הרבים שמחקה • זאבי גרין מניו יורק עם פרשנות שלו לעימות

    "קלינטון מספרת באתר האינטרנט שלה איך תנצח את דאעש. את אומרת לאויב את כל מה שאת רוצה לעשות. לא פלא שנלחמת בדאעש כל ימי חייך". אמר טראמפ וקיבל תשובה: "תבדוק את העובדות. אתה חי במציאות משלך"
    21:01
    18.04.24
    אבי מימרן No Comments on הפיגוע המחריד בבנימין: "בדקנו היטב את בטיחות החווה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לפנול בוקר נערך העימות הגורלי בין הילרי קלינטון לבין דונלד טראמפ. העימות הראשון מתוך שלושה עמיותים שיהיו במהלך השבועיים הקרובים. כצפוי, העימות היה סוער. כצפוי קלינטון התכוננה אליו וטראמפ, כך נראה, פחות. התוצאה: רוב מוחץ של הצופים ברשת CNN סבורים שקלינטון ניצחה.

    העימות נפתח בלחיצת יד של שני הצדדים ולאחר מכן החלו הטיווחים מטווח אפס. כשנשאל טראמפ מדוע הוא לא מפרסם את הצהרות החזרי המס שלו. הוא הבטיח לפרסם אותם מיד אחרי שקלינטון תפרסם את המיילים הרבים שמחקה.

    "אנחנו צריכים לדאוג שלא גונבים לנו את מקומות העבודה. האמיפריה שלי התחילה מהלוואה קטנה של אבי. המדיניות של הילרי קלינטון וברק אובמה הגדילה את החוב הלאומי ב-9 טריליון דולר בשמונה השנים האחרונות". אמר טראמפ וקיבל תשובה כי "מצב הכלכלה האמריקנית טוב משהיה לפני 8 שנים. כשהייתי מזכירת המדינה הזנקנו את הייצוא האמריקני".

    כשדובר על המצב הכלכלי אמר המועמד הרפובליקני כי "אנחנו מדינה בחוב ואין לנו את הכסף לתשתיות חדשות", לתשובה הזו הוא לא ציפה: "אולי זה בגלל שלא שילמת מסים. אתה בנית עסקים על גבם של אנשים קטנים. פגשתי אנשים שהם שוטפי כלים, אדריכלים, אנשים שמתקינים חלונות, וילונות, אנשים שסירבת לשלם להם כשהם סיימו את עבודתם. רימית אלפי אנשים. האם לא מגיעה להם התנצלות? אנשים שגזלת מהם את עבודתם ואת התוצרת שלהם? אני שמחה שאבי המנוח לא עבד עבורך. דונלד, פשטת רגל 6 פעמים. אתה מלך החובות. לפעמים מה שטוב לעסקים לא טוב למדינה דונלד, זה הכול" אמרה הילרי קלינטון וגרפה תשואות.

    כשעלה עניין מקום הולדתו של אובמה, גל עליו רכב טראמפ לפני שמונה שנים אמר טראמפ "עשיתי טוב לאומה. גרמתי לו לחשוף את התעודה". קלינטון הגיבה "הוא נתבע על אפליה גזעית בתחילת הקריירה שלו כשלא השכיר דירה לאפרו-אמריקני, יש לו היסטוריה של התנהגות גזענית. הוא בוחר בדרך השפלה, אנחנו בדרך הגבוהה כמו שמישל אובמה אמרה".

    טראמפ לא שתק והזכיר לה שהיא עצמה השתמשה בנזק הגזענות שהתמודדה מול אובמה לפני 8 שנים: "זה לא עובד כשאת מנסה להיות יותר קדושה מהאפיפיור".

    "קלינטון מספרת באתר האינטרנט שלה איך תנצח את דאעש. את אומרת לאויב את כל מה שאת רוצה לעשות. לא פלא שנלחמת בדאעש כל ימי חייך". אמר טראמפ וקיבל תשובה: "תבדוק את העובדות. אתה חי במציאות משלך".

    בהתייחס למידע המסווג בפרשת המיילים אמרה קלינטון כי "זו הייתה טעות, הייתי עושה את זה אחרת עם המיילים הפרטיים, אבל לא אתן לכם תירוצים, זו הייתה טעות ואני לוקחת עליה אחריות". לטראמפ לא נותר אלא להסכים עימה ולומר "זו הייתה יותר מטעות".

    הפרשנות שלי

    זאבי גרין מניו יורק שצפה בעימות טוען כי לא היה נוק אאוט. לא היה ניצחון לאף אחד.

    קלינטון לא חידשה כלום, ולא היה לה מה להציע יותר מהתנגחות אישית ללא הפסקה.

    לעומת זאת טראמפ אמר דברים נכונים ומשמעותיים מאוד.  לא נכנס לאישי יותר מדי אבל לא הגיע מוכן לעימות.

    קלינטון ניצחה במראה החיצוני בלבד וזו ההטעיה. הספידו אותה שבועיים ועשו ממנה חולה לגמרי, ופתאום היא עומדת זקופה מחייכת ורגועה עם הרבה ביטחון. זה היה הפלוס שלה.

    טראמפ היה עייף וחזר על אותם משפטים שאמר כמה פעמים. אבל בודאי שדיבר יותר דברים נכונים לעומת קלינטון שממש תקועה  באותו קו איום של אובמה.

    בקיצור טראמפ צדק בעימות וקלינטון היתה חכמה בעימות.



    7 תגובות

    מיין תגובות
    1. 7

      אבל בכל הסקרים האחרים רוב אומרים שטראפ ניצח..

    2. 6

      ברור שטראמפ ניצח הוא הנשיא הבא

    3. 5

      הוא רק רצה להראות שהוא יכול להיות שקט

    4. 4

      אומרים שהחצי שעה הראשונה של העימות היתה טובה מאווד לטראמפ הוא עלה על קלינטון , -רושם ראשוני זה מה שנקלט לאנשים וצפו בו למעלה מ100 מיליון וזה מה שנתפס להם שטראמפ הוביל! והלואי שינצח!

    5. 3

      הוא טוב ליהודים ולישראל

    6. 1

      הוא יבחר אני אומר לכם