"הטקטיקה של קלינטון היא למשוך את טראמפ בלשון"

אבי יעקב No Comments on "הטקטיקה של קלינטון היא למשוך את טראמפ בלשון"

"יש מועמד שהוא בלתי צפוי לחלוטין, גם הוא לא ידוע מה יואמר בעוד שניה. אף אחד לא שולט עליו והפה שלו מפיק מרגליות שגם לא מועמד לוועד בית בארה"ב לא מדבר. לכן העימות לא צפוי בכלל"

צילום: Moshe Shai/FLASH90
21:50
23.04.24
בנצי לייזרוביץ No Comments on גל חום בחול המועד: הסימנים לפגיעות חום ודרכי המניעה

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

מגיש המהדורה המרכזית בערוץ הראשון יעקב אילון שוחח הערב במהדורה המרכזית עם אבי מימרן סביב העימות הצפוי לפנות בוקר (שעון ישראל) בין טראמפ לקלינטון.

"יש מועמד שהוא בלתי צפוי לחלוטין, גם הוא לא ידוע מה יואמר בעוד שניה. אף אחד לא שולט עליו והפה שלו מפיק מרגליות שגם לא מועמד לוועד בית בארה"ב לא מדבר. לכן העימות לא צפוי בכלל".

לדברי אילון "הטקטיקה של קלינטון היא למשוך אותו בלשון, מנגד גם טראמפ מכיר את החולשות של קלינטון וינסה למשוך אותה לשם. נמצאים כעת בשיוויון שלא היה זמן רב, כל כך צמוד שכל מילה שלא במקום, גסות שלא אמורה להיות, כל דבר יכול להשפיע".

כאחד שראיין רבים אומר אילון שנקודת מבטו של מנחה העימות חשובה. "בכל מערכת הבחירות הפך טראמפ לשק חבטות של התקשורת והוא צועק כבר הרבה זמן שכולם נגדו. כבר מראש המנחה – שהוא מגיש חדשות בכיר – יודע שטראמפ קורא לו שמאלני למרות שהוא לא, וקלינטון קוראת לו לעצור את המועמדים על כל דבר שקר שנאמר, כך שהוא נמצא במקום רגיש וקשה לצאת מזה טוב".

אילון סיפר על עימותים קודמים ופרשן אותם.



0 תגובות