טרחן או צודק? • דנון ביוזמה: אוכל כשר במזנון האו"ם

    שלמה בן יוסף 1 Comment on טרחן או צודק? • דנון ביוזמה: אוכל כשר במזנון האו"ם

    בנוסף לבקשה להכניס אוכל כשר למסדרונות האו"ם, דנון גם הפנה את צומת ליבו של המזכ"ל לעלות הגבוהה של הזמנת קייטרינג כשר לאירועים במתחם האו"ם

    צילום: אבי אוחיון לע''מ

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    אחרי שהעביר את ההחלטה להפוך את יום כיפור ליום חג רשמי באו"ם, קיים את סדר הפסח הראשון לשגרירים באו"ם, ואירח דיפלומטיים מיותר מ-70 מדינות בהופעה של מחזה יהודי, שגריר ישראל באו"ם דני דנון הציב יעד חדש – אוכל כשר במזנוני האו"ם.

    דנון שיגר מכתב למזכ"ל האו"ם באן קי-מון וכתב שלמרות העובדה שישנם עובדי או"ם יהודים ודיפלומטים ממשלחות מרחבי העולם השומרים כשרות, אין אוכל כשר במטה הארגון בניו יורק. "בשביל יהודים רבים מסביב לעולם, אכילת אוכל כשר הינו חלק בסיסי מאמונתם", כתב והוסיף: "אנחנו מאמינים שעל כל אזרחי העולם להרגיש רצויים באו"ם".

    בנוסף לבקשה להכניס אוכל כשר למסדרונות האו"ם, דנון גם הפנה את צומת ליבו של המזכ"ל לעלות הגבוהה של הזמנת קייטרינג כשר לאירועים במתחם האו"ם. הוא ציין שהאוכל הכשר שמזמינה המשלחת הישראלית לאירועים רשמיים עולה 40% יותר מאוכל מספקים ללא השגחת כשרות. השגריר ביקש ביקש שהארגון ייתן לספקים כשרים נוספים לעבוד עם המשלחות ובכך להביא להוזלת המחירים, שכן נכון להיום קיים רק ספק אחד אשר קובע את המחירים ללא כל תחרות ובכך מייצר את העלות הגבוהה.

    "נמשיך לפעול לכך שפרלמנט העמים יהיה פתוח גם לשומרי המסורת היהודית", סיכם השגריר באו"ם.



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      צודק , למה שלא יואכלו כשר?