טוקר מחליף כובע? הקשר של טראמפ לחנות הכובעים החרדית

    "קיבלנו פנייה מהמטה" אמר "אנחנו מלווים בייעוץ משפטי ובנוסף הסברתי להם שהפרסום הוא ברוח חיובית וכמו שהסיסמה אומרת 'האמריקאי ממשיך להפתיע' אני בטוח שהוא יפתיע וינצח את הבחירות."
    עמית דניאל 4 Comment on טוקר מחליף כובע? הקשר של טראמפ לחנות הכובעים החרדית

    מה הוביל את מנחם טוקר למתוח את רשת הכובעים החרדית 'האט בוקס' ואיך כל זה קשור לבחירות לנשיאות בארה"ב? • "הכובע שלי" גרסת טראמפ

    דונלד טראמפ
    "קיבלנו פנייה מהמטה" אמר "אנחנו מלווים בייעוץ משפטי ובנוסף הסברתי להם שהפרסום הוא ברוח חיובית וכמו שהסיסמה אומרת 'האמריקאי ממשיך להפתיע' אני בטוח שהוא יפתיע וינצח את הבחירות."
    17:47
    25.04.24
    פנחס בן זיו No Comments on ריקודי שמחה והודיה: בירושלים מתקשים לעכל את גודל הנס

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בתכנית "זמן אוויר" ניסה מנחם טוקר למתוח בשידור חי את בעלי חנות הכובעים "האט בוקס" בעקבות השמועות בתעשיה על פניה ממטה הבחירות של דונאלד טראמפ, המתמודד לנשיאות ארה"ב, לחנות הכובעים על שמוש בתמונתו במהלך קמפיין הפרסומות של הרשת.

    תחילה טוקר הציג עצמו כעו"ד ממטה טראמפ והשיחה התנהלה באנגלית כאשר טוקר מסביר למוטי סורוצקין, בעל הרשת, שהשימוש בתמונה לא בהסכמה ומוטי עונה שהשימוש בתמונת טראמפ מגדילה את סיכוייו מאחר וקהל היעד של חנות הכובעים מורכב בין היתר מקהל בעל זכות הצבעה בבחירות בארה"ב. לאחר שטוקר סיים את שלב המתיחה והרגיע את סורוצקין, התעניין טוקר האם באמת רשת הכובעים קיבלה פניה ממטהו של המתמודד וסורצקין השיב בחיוב. "קיבלנו פנייה מהמטה" אמר "אנחנו מלווים בייעוץ משפטי ובנוסף הסברתי להם שהפרסום הוא ברוח חיובית וכמו שהסיסמה אומרת 'האמריקאי ממשיך להפתיע' אני בטוח שהוא יפתיע וינצח את הבחירות."

    לסיום טוקר וסורצקין סיכמו ביניהם כי אם טראמפ יחבוש כובע של האט בוקס בטקס השבעתו לנשיאות, הרשת תעניק כובעים למאזיני "קול חי". רשמנו.

    האזינו:



    4 תגובות

    מיין תגובות
    1. 3

      סוף סוף טוקר המדהים חזר איזה כיף!!!

    2. 2

      הלואי והוא יקח בסוף את הנשיאות

    3. 1

      מדבר רק על אחרים שיגע את מעוז על חופשה והכל… על עצמו הוא לא אומר מילה ,לא מספר כלום על משפחתו …. וכלי לא שזה בא מחפרנות באמת יודעים עליו רק שהוא גר בגבעת זאב/הר שמואל ותו לא חבל ספר משהו….הוא באמת היה חסר ברדיו