אייכלר לבנט: להציל את הנוער מתכנית כפרנית "ללימודי יהדות"

    אני יודע שהמזימה להדיר את המאמינים מהנחלת היהדות בבתי"ס, לא החלה בתקופתך. אך התוכנית כבר פועלת בשנת הלימודים הנוכחית. ע"כ אבקשך לפעול לעצירתה לאלתר.
    איתי גדסי 2 Comment on אייכלר לבנט: להציל את הנוער מתכנית כפרנית "ללימודי יהדות"

    ח"כ אייכלר שיגר היום מכתב לשר החינוך נפתלי בנט בו הוא מתריע מפני תוכניות הלימוד אשר משלבות תכנים כפרניים כפי שנחשף ב"קול חי" • אייכלר לבנט: אבקשך לפעול לעצירתה לאלתר

    ח"כ ישראל אייכלר צילום: הדס פרוש, פלאש 90
    אני יודע שהמזימה להדיר את המאמינים מהנחלת היהדות בבתי"ס, לא החלה בתקופתך. אך התוכנית כבר פועלת בשנת הלימודים הנוכחית. ע"כ אבקשך לפעול לעצירתה לאלתר.
    20:28
    16.04.24
    אליהו גרין No Comments on אחר סירוב מוועד הישיבות וגדולי ישראל: שרים נפגשו עם הרב

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בהמשך לחשיפת "קול חי" כאן על תוכניות הלימוד המשלבות תכנים רפורמיים וכפרניים, ח"כ הרב ישראל אייכלר פנה לשר החינוך למנוע את המגמה הרפורמית שהשתלטה על תוכניות "לימודי היהדות" בבתי הספר הממלכתיים.

    "משרד החינוך העניק מונופול ללימודי היהדות לגורמים כפרניים, שהוציאו את האמונה מלב לימודי היהדות. המשרד מממן במיליוני שקלים  פעילות שערורייתית של ניתוק הדת היהודית, כ"תרבות יהודית ישראלית". המטרה מוצהרת כי היהדות היא "תרבות שפה ולאום", בלי קשר לדת היהודית. בכך היא מכריזה כי ילדי החינוך הממלכתי, "אין להם חלק בא-לוקי ישראל" רח"ל. כך התריע ח"כ הרב ישראל אייכלר במכתב ששלח אל שר החינוך נפתלי בנט.

    ח"כ הרב אייכלר הוסיף במכתבו אל שר החינוך, כי המשרד מפרסם שהפעילות תימנע מהבעת עמדה חד צדדית, בו בזמן שהיא חד צדדית במהותה על ידי הדרת גורמים אמוניים, מלימודי היהדות. כך גם החובה ללמוד יהדות, דווקא בכיתות מעורבות, בנים- בנות ביחד. זאת כדי  לשלול את המסורת היהודית, הנהוגה בבתי הכנסת.

    הרב אייכלר הזהיר מפני עקירת כל זיק של אמונה בבורא עולם ובתורה מסיני ממערכת החינוך. יש כאן מזימה להשמיט מתודעת הילדים את הקשר היהודי עם האמונה בה' אלוקי ישראל. עושקים מן הילדים את הזכות ללמוד על האמונה בתורה מסיני המסורה לנו מדור דור.

    התכנית משולמת רק לגופים אנטי דתיים שמופיעים במאגר משרדך. זו לא תכנית לחיזוק הזהות היהודית אלא ההיפך הגמור. בית הספר הממלכתי יהפוך ל"מכונת שמד אנטי יהודי" עבור ילדי ישראל שרבים מהוריהם מסורתיים ומאמינים באלוקי ישראל. בחלקם הגדול אף שומר על מנהגי רוח ישראל סבא. ילדים תמימים אלה, ישאפו לקרבם ארס הכפירה הריפורמית, בלי שהוריהם מודעים לכך. כל זאת במסווה של "חיזוק היהדות" שסופה עקירת האמונה, הרס הנוער וניתוקו מעם ישראל.

    "כשר חינוך המייצג מפלגה הדוגלת באמונה בה' ובתורה מסיני, וכשליח ציבור אמוני במדינת ישראל, אני מצפה ממך לעמוד כ"צוק איתן" לבלימת המהפיכה הרפורמית. יסודה בגרמניה ובאמריקה המתבוללת. שם שאפו למחוק את הדת היהודית וגרמו להתבוללות של מליוני יהודים.

    "אני יודע שהמזימה להדיר את המאמינים מהנחלת היהדות בבתי"ס, לא החלה בתקופתך. אך התוכנית כבר פועלת בשנת הלימודים הנוכחית. ע"כ אבקשך לפעול לעצירתה לאלתר. למצער עליך להכניס גם מרצים ורבנים מאמינים, ללימודי היהדות בבתי"ס ללמד על האמונה היהודית גם במערכת החינוך "הממלכתית" – כתב הרב אייכלר לשר החינוך.



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      פניה נרגשת ח"כ אייכלר היקר!
      הנך מוזמן לראות לאיזה הישגים הגיעו המגזר הערבי בתוכנית חומש למרות שהם לא בקואליציה
      במסגרת ההסדר ההישג המרשים ביותר הוא בתחום החינוך, אנו קוראים לחכי"ם להשוות את תקצוב המוכש"ר(מוכר שאינו רשמי) החרדי לכל הפחות למוכש"ר הערבי!
      זו היא בושה וחרפה שבמדינה יהודית אנחנו צריכים לבקש לכל הפחות את ההשוואה הזו!
      להלן קישור לתוכנית החומש למגזר הערבי:
      מצורף בזה לעיון הציבור קישור החלטת ממשלה בנוגע לתקצוב הנוצרים בתוכנית חומש (ניתן ללחוץ כאן בקישור או לבצע העתק הדבק לחיפוש):
      http://www.pmo.gov.il/Secretary/GovDecisions/2015/Pages/des922.aspx
      מוסדות המוכש"ר החרדי קורסים ולא יכולים לעמוד בתנאי שכר שהמדינה מחייבת אותם על פי חוק(על פי חוק הגברת אכיפה של משרד הכלכלה), זאת בשל קבלת פירורי תקציב
      בעוד השר "הימני" בנט חתם זה מכבר על הסכם עם המוכש"ר הערבי שהציבור החרדי יכול רק להתקנות בתנאי הסכם זה!
      עכשיו מעדכן אותנו הח"כ דודי אמסלם שאפילו ביחס לילדי העובדים הזרים אנחנו יכולים ליחל להשוואתיות אליהם
      אנו פונים לח"כ אייכלר,עמוד בהבטחתך שהבטחת רק לפני מספר חודשים לק לשקוט עד לשוויון בתקצוב המוכש"ר (ושלחת מכתב בעניין לראש הממשלה), תפוס לשיחה רצינית את השר בנט הסבר לו כי ההתעמרות בילדי החרדים, נוגדת לערכים הכי בסיסיים להם שותפות כל הסיעות בקואלציה, ביכולתך לפנות גם ישירות לראש הממשלה אשר המשרד לשוויון חברתי נמצא בתוך משרד ראש הממשלה, המשרד לשוויון חברתי הוא זה שכעת דרכו עוברים חמישים מליון לחינוך ילדי הערבים, ודרכו מתבצעת תוכנית החומש.
      אנו דורשים מעשים ולא להסתפק בדיבורים. ביכולתך לעשות זאת,ביכולתך לשנות! אלו זכויות יקרות מפז שתוכל לקחת אתך לראש השנה-יום המשפט

    2. 1

      אוי אוי לנו מכל הניאו-רפורמים האלה בסגנון צדוקים מודרניים. מנסים ח"ו ברמאותם וערמימותם מנסים ח"ו לעקור את הכל. אבל גם הם כמובן לא יצליחו, יפלו ויעלמו לגמרי בין דפי ההיסטוריה הנשכחים כמו כל אלה שקדמו להם, אמן ואמן.