"הציבור החרדי ומנהיגיו מבינים את המשטרה טוב יותר"

    יש לנו קשרים מצוינים, בעיקר בהבנה של מיקום המשטרה בירושלים, במקום שהוא בין הרגישים בעולם. הציבור החרדי ומנהיגיו מבינים אותנו טוב יותר"
    אסתי פלד 1 Comment on "הציבור החרדי ומנהיגיו מבינים את המשטרה טוב יותר"

    לקראת סוף שנה ובמלאות שנה לכניסתו לתפקיד, מעניק מפקד מחוז ירושלים ראיון נרחב ל'קול חי', בו הוא מתייחס לסוגיות הרגישות בעיר, למפגשים בבתי הרבנים, להידברות עם הקהילות ועל הדרך להימנע מלעלות על מסלול התנגשות

    פורש. יורם הלוי צילום: יונתן סינדל, פלאש 90
    יש לנו קשרים מצוינים, בעיקר בהבנה של מיקום המשטרה בירושלים, במקום שהוא בין הרגישים בעולם. הציבור החרדי ומנהיגיו מבינים אותנו טוב יותר"
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בימים אלו מסכם מפקד מחוז ירושלים במשטרת ישראל – כמו כל עם ישראל – שנה שחלפה, אך בנוסף, מסכם הוא באופן אישי שנה ראשונה ומאתגרת בתפקיד הבכיר אשר הופקד בידיו. בראיון לאבי מימרן ב'מהדורה המרכזית', שוחח הלוי על מצב הביטחון בעיר, והקדיש פרק נרחב ליחסיו עם האוכלוסייה החרדית.

    "לא פעם אנחנו משתמשים בכלי הכי חשוב שיש לנו, וזו ההידברות", אמר ניצב הלוי, שהדגיש כל העת את חשיבות שיתוף הפעולה והקשר עם הקהילה ומנהיגיה. "המפגשים מעניקים בעיקר את ההבנה של הצדדים. כמה שיותר להיפגש, לדבר, להבין, עם המנהיגים, כל אחד – ברגע שיבין את הבעיות של הצד השני – פתרנו חלק גדול מהעניין".

    על קשריו עם בתי הרבנים בירושלים, אמר הלוי: "יש לנו קשרים מצוינים, בעיקר בהבנה של מיקום המשטרה בירושלים, במקום שהוא בין הרגישים בעולם. הציבור החרדי ומנהיגיו מבינים אותנו טוב יותר, אנחנו נפגשים איתם ובמפגשים אנחנו מייצרים יכולת טובה יותר לפתרון בעיות בטווחים קצרים יותר, לפני שהם מתרוממים לגבהים שכולנו בסופו של דבר מתחרטים, יש שיתוף פעולה מצוין, אני יכול לשבח כל מפגש כזה ולבקש שהמפגשים יהיו בתדירות גבוהה יותר".

    הוא חלק שבחים רבים לתושבי עירו: "הציבור הירושלמי מוכר וידוע כציבור אמיץ מאד עם הרבה רגישות ועירנות זה ציבור שיודע להגיב ברמה גבוהה אנחנו מודעים לעובדה שבהרבה מאד אירועים עוד לפני הגעת השוטרים מי שמגיב אלו אזרחים, שמגנים בגופם על אזרחים אחרים וזו הגדולה שלהם. צריך להסיר את הכובע בפני הציבור הירושלמי בהערכה מלאה".



    1 תגובות

    מיין תגובות