כבל נגד רפורמת החשבוניות לדוא"ל: "להתחשב בחרדים ובקשישים"

    אילו הרפורמה הייתה מתקבלת אזי חברות התקשורת יכלו לבחור לשלוח ללקוח חשבונית באמצעי אלקטרוני, אלא אם נמסרה התנגדות אקטיבית של הלקוח
    איתי גדסי No Comments on כבל נגד רפורמת החשבוניות לדוא"ל: "להתחשב בחרדים ובקשישים"

    בעקבות פניית יו"ר ועדת הכלכלה הקפיא מנכ״ל משרד התקשורת את ההמלצה לרפורמת החשבוניות בענף הסלולר • ח"כ כבל: "לא נקבל שברירת המחדל למשלוח חשבונות למנויים תהיה מען אלקטרוני"

    אילו הרפורמה הייתה מתקבלת אזי חברות התקשורת יכלו לבחור לשלוח ללקוח חשבונית באמצעי אלקטרוני, אלא אם נמסרה התנגדות אקטיבית של הלקוח

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בחודש החולף פירסם משרד התקשורת כי במסגרת הרפורמות המתוכננות בענף יכנס סעיף אשר יחליף את דרך שליחת החשבונית החודשית ללקוח מחברות הסלולר.

    כיום לקוח צריך להסכים אקטיבית לקבלת חשבונית באימייל, אחרת הדיוור נעשה במכתב מודפס ובדואר רגיל. אילו הרפורמה הייתה מתקבלת אזי חברות התקשורת יכלו לבחור לשלוח ללקוח חשבונית באמצעי אלקטרוני, אלא אם נמסרה התנגדות אקטיבית של הלקוח.

    בעקבות הפרסומים פנה יו"ר ועדת הכלכלה למנכ"ל משרד התקשורת שלמה פילבר כדי לעצור את ההמלצה: "אחרי שכבר חשבנו שהגענו ליחסים הוגנים מול חברות הסלולר הגיע הניסיון הזה שהיה מהווה פגיעה בלקוחות חלשים, לקוחות עם נגישות מוגבלת לאינטרנט, קשישים, חרדים ועוד. אני רוצה לברך את מנכ"ל משרד התקשורת שנענה לקריאתי ואני סמוך ובטוח שהקפאת הטיפול תיטיב עם מאות אלפי לקוחות בישראל שאינם מורגלים באורח החיים הדיגיטלי".

    גם יו"ר ועדת המדע ח"כ אורי מקלב התנגד נחרצות לרפורמת החשבוניות, ובמכתב ששלח למנכ"ל משרד התקשורת כתב מקלב כי מדובר בפגיעה ממשית בציבור החלשים, בחרדים ובקשישים.



    0 תגובות