האיזון הקדוש • נתניהו נפגש בניו יורק עם טראמפ וקלינטון

    תושבי מדינת ישראל רוצים רק שלום עם שכניהם, אבל השלום יושג רק כאשר הפלסטינים יוותרו על דרך השנאה והאלימות ויסכימו לקבל את ישראל כמדינה יהודית.
    איתי גדסי 2 Comment on האיזון הקדוש • נתניהו נפגש בניו יורק עם טראמפ וקלינטון

    המועמד לנשיאות טראמפ: "ירושלים הינה בירתה הנצחית של העם היהודי וארצות הברית תחת ממשל טראמפ תממש את המנדט של הקונגרס להכיר בירושלים המאוחדת כבירתה"

    צילום: קובי גדעון, לע"מ
    תושבי מדינת ישראל רוצים רק שלום עם שכניהם, אבל השלום יושג רק כאשר הפלסטינים יוותרו על דרך השנאה והאלימות ויסכימו לקבל את ישראל כמדינה יהודית.
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש הממשלה בנימין נתניהו נפגש בניו יורק עם מועמד המפלגה הרפובליקנית לנשיאות ארה"ב דונלד טראמפ, ועם המתמודדת הדמוקרטית הילארי קלינטון.

    הפגישה הראשונה נערכה במעונו של מר טראמפ במגדלי טראמפ ונמשכה מעל לשעה. בפגישה השתתפו גם שגריר ישראל בארה"ב רון דרמר וחתנו של טרמפ ג'ארד קושנר.

    במהלך הפגישה הציג רה"מ נתניהו בפני מר טראמפ את עמדותיה של ישראל בנושאים אזוריים הקשורים לביטחון ישראל ומאמציה להשיג שלום ויציבות באזורנו. רה"מ נתניהו הודה למר טרמפ על הידידות והתמיכה בישראל.

    לאחר הפגישה אמר המועמד לנשיאות דונלד טראמפ כי "שנינו מכירים שנים רבות אך לא הייתה לי את ההזדמנות לשוחח על נושאים רבים וחשובים לשתי המדינות. טראמפ אמר כי ישראל היא שותף חיוני של ארצות הברית, גם בחזית המאבק נגד הטרור האסלאמי הקיצוני. השניים דנו באריכות בהסכם הגרעין עם איראן, בלחימה נגד דאעש ובענייני ביטחון אזורי.

    דונלד טראמפ אמר כי מדינת ישראל ואזרחיה סובלים זמן רב מהטרור האיסלמי והסכים עם ראש הממשלה נתניהו על כך שתושבי מדינת ישראל רוצים רק שלום עם שכניהם, אבל השלום יושג רק כאשר הפלסטינים יוותרו על דרך השנאה והאלימות ויסכימו לקבל את ישראל כמדינה יהודית. הוא הדגיש כי "ירושלים היא בירת הנצח של העם היהודי מעל ל-3000 שנים, וארצות הברית תחת ממשל טראמפ תממש את המנדט של הקונגרס להכיר בירושלים המאוחדת כבירתה".

    מאוחר יותר נפגש נתניהו עם קלינטון. הפגישה נערכה במלונה של גברת קלינטון ונמשכה כשעה. בפגישה השתתפו גם שגריר ישראל בארה"ב רון דרמר ויועצה הבכיר ג׳ייק סאליבן.

    רה"מ נתניהו הציג בפני גברת קלינטון את עמדותיה של ישראל בנושאים אזוריים הקשורים לביטחון ישראל ומאמציה להשיג שלום ויציבות באזורנו. רה"מ נתניהו הודה לגברת קלינטון על הידידות והתמיכה בישראל.

    טראמפ נתניהו



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      איזה פאר הכל זהב טהור פיששש………………………

      1. על זה אנחנו אומרים כל יום שלא עשנו גוי