אבי בן ישראל לטוקר: "כבר 22 שנים אני נוסע בר"ה לאומן"

    הגויים מסביב מתפרנסים מאתנו יופי יופי. אנחנו פראיירים שמשלמים מדי שנה עשרות אלפי דולרים בשביל כל מיני דברים. לדוגמא לי עולה להשכיר 300 מ"ר בשביל בית הכנסת באומן 6,500 ש"ח.
    עמית דניאל 3 Comment on אבי בן ישראל לטוקר: "כבר 22 שנים אני נוסע בר"ה לאומן"

    אבי בן ישראל על אומן ראש השנה, החלטת רא"ע אומן לקרוא את שם הרחוב הראשי על שמו של רבי נחמן מברסלב זיע"א והשנים הרבות בהן הוא לא מפספס את הנסיעה לצדיק

    הגויים מסביב מתפרנסים מאתנו יופי יופי. אנחנו פראיירים שמשלמים מדי שנה עשרות אלפי דולרים בשביל כל מיני דברים. לדוגמא לי עולה להשכיר 300 מ"ר בשביל בית הכנסת באומן 6,500 ש"ח.
    20:51
    28.03.24
    פנחס בן זיו No Comments on המערכת הפוליטית כמרקחה: קריאות לפרישה מהממשלה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    נדמה כי אין איש שהשיר "אומן אומן, ראש השנה" זורם בתוכו יותר מהזמר אבי בן ישראל. בתכנית "זמן אוויר" בהגשת מנחם טוקר שוחח בן ישראל על ההכנות שלו לראש השנה באומן אך הסיפתח היה איך לא הסיפור הכי מדובר בימים אלו בקהילת ברסלב בעולם – ראש עיריית אומן החליט לקרוא את שם הרחוב הראשי באומן על שמו של רבי נחמן מברסלב זיע"א.

    "אתה יודע" פתח אבי בן ישראל ואמר "על פושקינא שבאומן אומרים 'פה שכינה'. וטבעי שיקראו לרחוב באומן על שם רבי נחמן מברסלב." עם זאת אומר בן ישראל בבדיחות הדעת "אני מאמין שהוא קיבל איזו מעטפה בשביל המהלך הזה." טוקר שאל האם הגויים המתגוררים באומן לא התנגדו למהלך ובן ישראל השיב "הגויים מסביב מתפרנסים מאתנו יופי יופי. אנחנו פראיירים שמשלמים מדי שנה עשרות אלפי דולרים בשביל כל מיני דברים. לדוגמא לי עולה להשכיר 300 מ"ר בשביל בית הכנסת באומן 6,500 $"

    טוקר שאל כמה שנים כבר אבי בן ישראל טס לאומן שהשיב "22 ראשי שנה אני באומן. יש בפושקינא מניינים של כ-7,000 איש. עושים זיכוי הרבים ומנצלים את הקיבוץ הקדוש הזה לדברים טובים יש גם את התהילים המחולק שאנחנו עושים. גם השנה כמובן אני תולה את השלט הענק במקום. אני נוסע בע"ה ביום שלישי וחוזר ביום חמישי שלאחר ראש השנה. בדרך כללמ אני חוזר בצום גדליה אבל השנה אני זוכה לעשות את הבר מצווה לבן רבה של ברדיטשוב, הרב משה טעלר."

    לסיום ביקש בן ישראל שישמיעו את שירו החדש שיצא לקראת הנסיעה לאומן וטוקר ענה בחיוך"אין בעיה. 6,500 ש"ח וזה יבוצע."

    האזינו:



    3 תגובות

    מיין תגובות
    1. 3

      מי צריך בכלל לשמוע מה יש לאבי לספר.

    2. 2

      מה הסיפור ? אל תשמע מישהו חייב אותך

    3. 1

      יש לבנאדם זה הרבה זכויות … אתה ממש לא צריך לשמוע משאבי מספר…[נרד לרמתך…]