דרעי מינה מנהל לשכה לפניות הציבור של ש"ס במקום בנו

    לכל נציגי ש"ס בארץ הותקנה תוכנת מחשב ייחודית שנבנתה במיוחד למטרה זאת בכך לנצל את הטכנולוגיה למתן מענה מהיר ולהיות לעזר לכל הפונים לסיוע מרחבי הארץ.
    איתי גדסי 5 Comment on דרעי מינה מנהל לשכה לפניות הציבור של ש"ס במקום בנו

    לאחר פרישתו של ינקי דרעי בנו של יו"ר ש"ס אריה דרעי בשנה שעברה, כעת מונה מנהל ללשכה לפניות הציבור של ש"ס • שמואל יוסף לסרי ינהל את פניות הציבור של ש"ס

    צילום: עמית שאבי
    לכל נציגי ש"ס בארץ הותקנה תוכנת מחשב ייחודית שנבנתה במיוחד למטרה זאת בכך לנצל את הטכנולוגיה למתן מענה מהיר ולהיות לעזר לכל הפונים לסיוע מרחבי הארץ.
    16:43
    28.03.24
    קובי פינקלר No Comments on המל"ל מזהיר: סיכון מוגבר לישראלים במדינות עוינות

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שמואל יוסף לסרי מונה לתפקיד מנהל לשכת פניות הציבור של תנועת ש"ס, ויהיה אחראי על ניהול פניות הציבור מול חברי הכנסת והנציגים ברשויות המקומיות.

    לסרי מונה לאחר שקודמיו בתפקיד מאיר לוגסי שפוטר, וינקי דרעי שעזב בשנה שעברה, כנראה לא הצליחו לעשות את הנדרש כדי להפוך את הלשכה לפניות הציבור לגוף חזק המטפל בפניות תוך מעקרב ובקרה, הן במשרדי הממשלה והן ברשויות המקומיות.

    בש"ס מסבירים ל"קול חי" כי גם לאחר פרסום הטלפונים של ח"כי ש"ס ועוזריהם תחת הסיסמה "לא צריך קשרים – פשוט מתקשרים" נדרש איש ביצוע שיעקוב אחר הטיפול בפניות שעוברות לח"כים או לנציגים ברשויות המקומיות, ויתן מענה בפניות מסובכות.

    כבר בעבר חשפנו ב"קול חי" כי את תקן העוזר השלישי שקיבלו הח"כים הם יקדישו לטובת טיפול בפניות הציבור שמגיעות ללשכתם, בין העוזרים שמטפלים בפניות הציבור הם רוני בן חמו עוזרו של ח"כ יואב בן צור. נתי חיאק עוזרו של ח"כ מרגי, דוד כהן עוזרו של ח"כ ועקנין, ונתי מור יוסף עוזרו של ח"כ גואטה. כעת מסתמן כי המנהל החדש לסרי יהיה זה שיתכלל את המשימות והפניות וינהל את המערך.

    לדברי בכיר בש"ס, "לכל נציגי ש"ס בארץ הותקנה תוכנת מחשב ייחודית שנבנתה במיוחד למטרה זאת בכך לנצל את הטכנולוגיה למתן מענה מהיר ולהיות לעזר לכל הפונים לסיוע מרחבי הארץ. תוך חלוקה לנושאים מוניציפאליים ומשרדי ממשלה. כל פונה יהיה לו תיק מסודר עם מכתב פנייתו, שיועבר לנציג הרלוונטי באותה עיר, או לגורם המטפל במשרד לפניות הציבור. ויהיה מעקב שוטף אחר כל תיק אשר נמצא בטיפול, אם הפנייה טופלה או שיש צורך בהתערבות של גורם בכיר או נוסף בסיעה. גם חברי הכנסת של ש"ס יצטרפו לעשייה, ולכל חברי הכנסת של התנועה יהיה תחום אחריות בנושא מסויים שתחת אחריותו.



    5 תגובות

    מיין תגובות
    1. 5

      כבר פנינו בעבר ולא נעשה כלום חבל על הכסף. של הלשכה כל האנשים דם יושבים רק לקפה ללא עשיה חבל על הזמן זה לא המפלגה שהייתה לנו פעם.

    2. 4

      כל הנצגים הם אנשי אריה מי יער להם קח לדוגמה את אשדוד. שנציגים לא עודם כלום רק רעש תקשורתי מי יער לאמסלם לדוגמה וכו'.

    3. 3

      אני באמת מקווה, שהוא הפנים ששס זה לא ירושה מאבותיו, להנחיל לבניו.

    4. 2

      אין על אריה! ואתם כולכם צרי העין כדי שתשבו בשקט

    5. 1

      כמה כואב לכם, תקחו אקמול במיידי!
      תפנימו זו המפלגה שעליה סמך מרן וממשיך דרכו הכהן הגדול חכם שלום, לא היתה מפלגה אחרת ולא תיהיה !!! תודה לך אריה על כל העשיה שלך בישבילנו וכל צרי העין כדי שתשתקו ,אנחנו כמה פעמיים נעזרנו בלשכה הזאת נענו מיד תודה לכם ולכל חברי הסיעה בכנסת שעושים עבודת קודש!