- רדיו קול חי - -

דרעי מינה מנהל לשכה לפניות הציבור של ש"ס במקום בנו

שמואל יוסף לסרי מונה לתפקיד מנהל לשכת פניות הציבור של תנועת ש"ס, ויהיה אחראי על ניהול פניות הציבור מול חברי הכנסת והנציגים ברשויות המקומיות.

לסרי מונה לאחר שקודמיו בתפקיד מאיר לוגסי שפוטר, וינקי דרעי שעזב בשנה שעברה, כנראה לא הצליחו לעשות את הנדרש כדי להפוך את הלשכה לפניות הציבור לגוף חזק המטפל בפניות תוך מעקרב ובקרה, הן במשרדי הממשלה והן ברשויות המקומיות.

בש"ס מסבירים ל"קול חי" כי גם לאחר פרסום הטלפונים של ח"כי ש"ס ועוזריהם תחת הסיסמה "לא צריך קשרים – פשוט מתקשרים" נדרש איש ביצוע שיעקוב אחר הטיפול בפניות שעוברות לח"כים או לנציגים ברשויות המקומיות, ויתן מענה בפניות מסובכות.

כבר בעבר חשפנו ב"קול חי" כי את תקן העוזר השלישי שקיבלו הח"כים הם יקדישו לטובת טיפול בפניות הציבור שמגיעות ללשכתם, בין העוזרים שמטפלים בפניות הציבור הם רוני בן חמו עוזרו של ח"כ יואב בן צור. נתי חיאק עוזרו של ח"כ מרגי, דוד כהן עוזרו של ח"כ ועקנין, ונתי מור יוסף עוזרו של ח"כ גואטה. כעת מסתמן כי המנהל החדש לסרי יהיה זה שיתכלל את המשימות והפניות וינהל את המערך.

לדברי בכיר בש"ס, "לכל נציגי ש"ס בארץ הותקנה תוכנת מחשב ייחודית שנבנתה במיוחד למטרה זאת בכך לנצל את הטכנולוגיה למתן מענה מהיר ולהיות לעזר לכל הפונים לסיוע מרחבי הארץ. תוך חלוקה לנושאים מוניציפאליים ומשרדי ממשלה. כל פונה יהיה לו תיק מסודר עם מכתב פנייתו, שיועבר לנציג הרלוונטי באותה עיר, או לגורם המטפל במשרד לפניות הציבור. ויהיה מעקב שוטף אחר כל תיק אשר נמצא בטיפול, אם הפנייה טופלה או שיש צורך בהתערבות של גורם בכיר או נוסף בסיעה. גם חברי הכנסת של ש"ס יצטרפו לעשייה, ולכל חברי הכנסת של התנועה יהיה תחום אחריות בנושא מסויים שתחת אחריותו.