שולי רנד בסינגל חדש מתוך ' צמאה 3' – "בך בטחו אבותינו"

    דוד קליגר No Comments on שולי רנד בסינגל חדש מתוך ' צמאה 3' – "בך בטחו אבותינו"

    לאחר שאלבומי המופת 'צמאה' – אומנים שרים את ניגוני הרבי מלובביץ' ו- 'צמאה 2' – אומנים שרים את ניגוני האדמו"ר הזקן, הגיעו לאלבומי פלטינה וממשיכים להמכר, בימים אלה נשלמות ההכנות על האלבום השלישי בסדרה- צמאה 3. גם אלבום זה כקודמיו, יוצא מבית היוצר של נאור כרמי המפיק המוזיקלי והמנצח על המלאכה, ויוקדש הפעם לניגוני חב"ד …

    6:22
    16.04.24
    הרב בנימין מילצקי No Comments on הצטרפו לאלפי הלומדים: בבא מציעא דף מ"ח

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לאחר שאלבומי המופת 'צמאה' – אומנים שרים את ניגוני הרבי מלובביץ' ו- 'צמאה 2' – אומנים שרים את ניגוני האדמו"ר הזקן, הגיעו לאלבומי פלטינה וממשיכים להמכר, בימים אלה נשלמות ההכנות על האלבום השלישי בסדרה- צמאה 3.

    גם אלבום זה כקודמיו, יוצא מבית היוצר של נאור כרמי המפיק המוזיקלי והמנצח על המלאכה, ויוקדש הפעם לניגוני חב"ד על פסוקים מתהילים.

    "התרגשות גדולה לקראת צאתו של האלבום השלישי בסדרת צמאה. חבלי הלידה על הדיסק היו לא קלים" אומר נאור כרמי היוצר והמפיק של 'צמאה 3'. "את הסינגל שבחרנו לשחרר "בך בטחו אבותינו", מבצע היוצר המופלא שולי רנד. שולי בחר בעצמו את הניגון ומתוך חיבור אישי אליו. הוא הרגיש שהמילים ממש נוגעות בו. לשולי יש עומק אדיר, דברים שבעבר עשה בהצגה או בסרט, עכשיו הוא מצליח להעביר בארבע דקות של ניגון שחודר ללב ומפיל מחיצות" סיכם כרמי.



    0 תגובות