נתניהו מתנצל: לא משווה בין שכול לאלאור עזריה

    אני מצטער אם דבריי הובנו שלא כהלכה. בשום אופן לא ביקשתי להשוות את סבלן של משפחות שכולות, סבל שאותו אני מכיר היטב, למצבם של הורים אחרים השרויים במצוקה. אין השוואה ולא יכולה להיות השוואה
    איתי גדסי 2 Comment on נתניהו מתנצל: לא משווה בין שכול לאלאור עזריה

    ראש הממשלה נשאל בריאיון אמש על שיחת הטלפון שערך עם הורי החייל אלאור עזריה, והאם קיים שיחות טלפון נוספות עם הורים של חיילים שעברו על פקודות הצבא וחולל סערה ● נתניהו: "אני מצטער אם דבריי הובנו שלא כהלכה"

    צילום: Miriam Alster/FLASH90
    אני מצטער אם דבריי הובנו שלא כהלכה. בשום אופן לא ביקשתי להשוות את סבלן של משפחות שכולות, סבל שאותו אני מכיר היטב, למצבם של הורים אחרים השרויים במצוקה. אין השוואה ולא יכולה להיות השוואה
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    אמש, לראשונה מזה שנה וחצי התראיין ראש הממשלה בנימין נתניהו בערב שבת ממקום מושבו בניו יורק לערוצי החדשות הגדולים 1,2 ו-10 והעניק להם ראיון ראשון מאז ערב הבחירות האחרונות לכנסת. בראיונות התייחס ראש הממשלה למגוון נושאים שעל סדר היום.

    בין הדברים התייחס ראש הממשלה לשיחת הטלפון שערך עם הוריו של החייל אלאור עזריה, וכשנשאל האם התקשר לעוד הורים שבניהם עברו על חוקי הצבא השיב רה"מ נתניהו "לא, אבל התקשרתי להרבה הורים במצוקה על כך שבניהם נפלו או נעדרו או נפלו ונעדרו".

    דבריו של ראש הממשלה עוררו סערה, וראש הממשלה לשעבר אהוד ברק תקף את נתניהו בעמוד הטוויטר שלו וכתב "מי שמשווה את אלאור אזריה לגיבורי ישראל וללוחמים נעדרים הוא אדם מבוהל ומבולבל שאיבד את שאריות שיפוטו או שחלילה החליט לנסות ולרסק את ערכי צה"ל". ברק הוסיף "אסור לאפשר זאת. ראש ממשלה מכהן שלא יחזור בו מדבר ההבל המופקר הזה – יישא עימו לתמיד את אות הקלון של מי ששכח מה זה להיות לוחם בצה"ל".

    הבוקר התנצל ראש הממשלה נתניהו ואמר: ״אני מצטער אם דבריי הובנו שלא כהלכה. בשום אופן לא ביקשתי להשוות את סבלן של משפחות שכולות, סבל שאותו אני מכיר היטב, למצבם של הורים אחרים השרויים במצוקה. אין השוואה ולא יכולה להיות השוואה״.

    בלשכת ראש הממשלה אמרו כי רה״מ נתניהו לא השווה בין החייל אלאור עזריה לבין חיילים שנפלו.

    "זהו ניסיון שפל, מעוות ושקרי להציג כך את דבריו. רה״מ נתניהו מכבד את המשפחות השכולות ומשפחות הנעדרים, ומודע היטב לכאבן הבלתי אפשרי".



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      החטא ועונשו, פעם הבאה שלא יתראיין בשבת.