"נביא פתרון יצירתי לבעיית עמונה, לתת גיבוי לחיילים"

    כשנשאל האם הוא חי בראוותנות? ענה "אני סבור שאין מי שעובד יותר קשה ממני למען מדינת ישראל - 16 שעות סביב השעון. אני חושב שאם אזרחי ישראל היו יודעים עד כמה זה נכון, אולי הם היו שואלים את השאלה קצת אחרת
    אבי יעקב 5 Comment on "נביא פתרון יצירתי לבעיית עמונה, לתת גיבוי לחיילים"

    לראשונה מזה שנה וחצי התראיין ראש הממשלה בנימין נתניהו בערב שבת מניו יורק לערוצי החדשות הגדולים 1,2 ו-10 והעניק להם ראיון ראשון מאז ערב הבחירות האחרונות לכנסת • על עמונה, אזריה, מדינה פלסטינית והסכמי הסיוע

    ראש הממשלה בלשכתו צילום: קובי גדעון, לע"מ
    כשנשאל האם הוא חי בראוותנות? ענה "אני סבור שאין מי שעובד יותר קשה ממני למען מדינת ישראל - 16 שעות סביב השעון. אני חושב שאם אזרחי ישראל היו יודעים עד כמה זה נכון, אולי הם היו שואלים את השאלה קצת אחרת

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לראשונה מזה שנה וחצי התראיין ראש הממשלה בנימין נתניהו בערב שבת ממקום מושבו בניו יורק לערוצי החדשות הגדולים 1,2 ו-10 והעניק להם ראיון ראשון מאז ערב הבחירות האחרונות לכנסת. בראיונות התייחס ראש הממשלה למגוון נושאים שעל סדר היום.

    הוא המשיך לטעון על החקירות נגדו כי "מדובר בשטויות. לא יהיה כלום כי אין כלום. הדברים הללו יתבררו בדיוק כפי שאמרתי".

    כשנשאל האם הוא חי בראוותנות? ענה "אני סבור שאין מי שעובד יותר קשה ממני למען מדינת ישראל – 16 שעות סביב השעון. אני חושב שאם אזרחי ישראל היו יודעים עד כמה זה נכון, אולי הם היו שואלים את השאלה קצת אחרת".

    על עמונה: "אנחנו עושים עכשיו מאמץ ייחודי כדי לנסות להגיע לפתרון שיטפל בבעיה הזאת", אמר, "אנחנו בודקים את הפתרונות. כינסתי את היועמ"ש, את שר הביטחון ואת שרת המשפטים, ואמרתי להם 'בואו נחשוב על רעיונות נוספים', ואנחנו בודקים אותם ואני מקווה שנוכל להביא פתרון או פתרונות יצירתיים. ננסה למצות את זה, נוכל להתמודד עם זה, זה לא דבר פשוט, אנחנו מדינת חוק ויש פה שאלה של החוק מול פסיקה של בית המשפט, זה בוודאי דבר מאוד מורכב".

    אלאור עזריה: באופן כללי יש לתת גיבוי לחיילי צה"ל. אני לא חושב ששר הביטחון התכוון להגיד שאם מערכת השיפוט הצבאית תקבע את מה שהיא תקבע מישהו יטיל כאן וטו, זה לא נכון".

    השיחה לאביו של עזריה: "אתה יודע מה אמרתי לו? מילה במילה – שים יהבך על צה"ל, על הרמטכ"ל, על המפקדים ועל החיילים שלנו ועל מערכת המשפט שלנו".

    האם התקשר לעוד הורים דבניהם עברו על חוקי הצבא? "לא, אבל התקשרתי להרבה הורים במצוקה על כך שבניהם נפלו או נעדרו או נפלו ונעדרו. וכאן יש מצוקה גדולה של אזרחי ישראל, אני רוצה שתבינו את זה. יש אין ספור חיילים וחיילות, שנמצאים במצב כמעט בלתי אפשרי – הם צריכים מצד אחד להגן על עצמם ומצד שני – בעיה לא פשוטה – לא להיות קלים מדי על ההדק, וזה לא קל".

    "אני הייתי במצב הזה – עמדתי בלא מעט מקרים בהיתקלות או כמעט היתקלות עם אויב. הייתי צריך להחליט מתי אני יורה ומתי אני לא יורה – לקצין בסיירת מטכ"ל זה לא היה קל ואני חושב שלכל חייל זה לא היה קל. ולכן האמירה הזו – תן לצה"ל להחליט – הייתה טובה לא רק לאבא הזה אלא לכל האבות והאמהות".

    הסכם הסיוע: "ההישג הזה הוא דבר שדנו עליו בביקור של הנשיא אובמה בישראל לפני ארבע שנים. אז אמרנו שאנחנו שואפים לכונן הסכם ביטחוני לעשור הקרוב למדינת ישראל שייתן לנו גם העצמה צבאית וגם פיתוח של מערכות ההגנה שלנו נגד טילים ההסכם הזה", אמר.

    מדינה פלסטינית: "כשהם אומרים שבמדינה הפלסטינית לא יהיה אף יהודי מה זה? אני אומר שכדי שיהיה שלום לא יהיה אף ערבי במדינת ישראל?, אני לא מקבל את זה לא משום שאני רוצה שיישארו שם. אני חושב שזה לא פחות מטיהור אתני". הציטוטים מתוך ערוץ 2 וערוץ 10



    5 תגובות

    מיין תגובות
    1. 5

      לא הבנתי, מדובר בחילול שבת של ראש הממשלה, ואתם מדווחים על זה כאילו אתם מדוחים על מזג האויר, ידוע לכולם שתמיד ראשי הממשלה וכל נושאי המשרות הממשלתיות נזהרו מחילול שבת בפרהסיה, בתפקידם, בושה לכם "קול חי" שמוגדרים דתיים, וחרפה לראש "ממשלתנו".

      1. הוא לא חילל שבת, הראיון היה לפני כניסת השבת בארה"ב

        1. את התרוץ הילדותי הזה הכין ראש הממשלה מבעוד מועד!
          בניו יורק זה היה לפני כניסת שבת בגלל הפרשי השעות , בארץ זה היה לעומק השבת וזה מה שחשוב!
          ראש הממשלה נתן ראיון בשידור חי לרשות שידור ממלכתית המתוקצבת מתקציב המדינה בעומק השבת!

          מעניין אם המגיב המתחכם היה מוכן לקבל בהבנה טלפונים מניו יורק בשעה ארבע לפנות בוקר בגלל
          שבניו יורק בסך בכל השעה תשע בערב…

      2. נכון מאוד! תוציאו את זה מהאתר!!!

    2. 4

      תרגעו הוא לא חילל שבת , נכון הוא לא טלית שכולה תכלת אבל הוא רשע עד כדי כך…