המשקפיים • אנשי התקשורת "עפו" מהכסאות, פשוטו כמשמעו

    admin2 4 Comment on המשקפיים • אנשי התקשורת "עפו" מהכסאות, פשוטו כמשמעו

    'המשקפיים' במהדורה מאופקת וחיובית לכבוד סוף אלול • תמונות מ"טיסת השלום" ההיסטורית שהתקיימה השבוע • תיעוד בלעדי של שידור בנוחות ביתית • ילד הפלא החדש לבית דיקמן • מי יותר גבוה, העיתונאי או המזוזה? • וגם: ההקצאה המוזרה ביותר בעיתון הליטאי

    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    עוד עשרה ימים ועומדות רגלנו בערב ראש השנה. הזמן מחייב התרצנות ועל כן המדור שלנו, שגם כך מאופיין בחביבות סכרינית מוגזממת, משתדל להיות חיובי ומפרגן עוד יותר.

    האירוע הבולט ביותר שהתקיים השבוע, היה ללא ספק ערב ערב הגיבוש של עורכי, עובדי, טכנאי ומפיקי 'קול חי'. באירוע הנהדר שהופק בטוב טעם עמד יואב דיליאון והנחה במירב הכשרון, ושימח את הלבבות אמן האשליות שימי אילוזיני.

    במרכז הערב התנדבו כמה מעובדי הרדיו לשמש כקרבנות ציבור במופע, אחד מהם שהלך עד הסוף, היה דוד קליגר. לשבחו של קליגר יאמר כי אף על פי שעד עתה הוא מתקשה לבצע פעולות בסיסיות כמו ישיבה על כסא, אבל לקום מהכסא בקול רעש גדול הוא יודע היטב. הנה הראיה.

    אי אפשר לסכם את החלק הזה בלי התמונה ה-כה אומנותית שיצאה ממצלמתו של עפר גדנקן. שימו לב לאריאל שרפר שבצלילה לכיוון הרצפה. קליגר בניתור חסידי ברסלבאי וישראל שלמה אזולאי מקפץ על הבמות והכל באשמת האיש והאילוזיות.
    IMG-20160921-WA0007

    עדיין בקול חי. יום שלישי השבוע, שעות הצהריים. מד הטמפרטורות מציג 34 מעלות. רק אנשים לא שפויים ועוד בן אדם אחד שדוקא כן שפוי הולכים ברחוב למרחקים. שמו של האיש הוא הרב חנוך גבהרד. מגיד המישרים הדגול שהפך לפס הקול של בתי ישראל בערב שבת בצהריים, בתוכניתו המדהימה לפרשת השבוע. הרב גבהרד בוחר בדעה צלולה לרדת בתחנת קוקה קולה ולצעוד ברגל עד האולפנים בצפון העיר, מרחק של למעלה מ-40 דקות.

    לא פלא שכאשר 'המשקפיים' נכנסו להגיד שלום ולהציע כוס מים, הם מצאו את הרב יושב באולפן חלוץ נעל, נטול חליפה uמורד עניבה. המוראל, יש לציין, היה בשמיים. מחר בצהריים תשמעו ותתענגו.

    מקול חי בני ברק לקול חי ירושלים. השבוע, בשעה טובה, הושלם שדרוג אולפן קול חי בירושלים. בחדר החדשות יושב לבטח קרייננו ישראל בן צבי ומבשל את הנייעס לעם ישראל.

    IMG-20160921-WA0049

    השלמת חובות רגע לפני ראש השנה. זוכרים שבמדור הקודם סיפרנו על חתונת בתו של שלמה כהן? קבלו עוד צימוק. רגע מעניין נצפה בחתונה. היה זה שלפתע קפץ החשמל באולם וכבו האורות באמצע הריקודים הסוערים, לחברי החתן שרקדו זה לא ממש הפריע והם המשיכו לשמח את החתן כאילו לא קרה כלום – דוד קליגר שנכח בחתונה ואף ניגן בה בקלרניטו הספיק להנציח את הרגעים המיוחדים הללו – ממידע שהגיע אל המערכת התברר שהקפצת החשמל היתה מכוונת בשל שימוש בזיקוקים באולם.

    ואם בשמחות עסקינן הנה מה שעושים נבחרי הציבור שלנו כדי לשמח כל השנה.

    הרב ירחמיאל שניידר ובנו סגן ראש העיר הרב חיים משמחים בשמחת הבר מצווה לבן העסקן אהרן יקטר.
    IMG-20160919-WA0001

    וגם המקביל, ראש עיריית אלעד ישראל פרוש נתפס כשהוא משמח בחור חולה סרטן עם צוות המשמחים של ארגון: "השמחה תנצח".
    IMG-20160918-WA0026

    בחזרה לבני ברק. בעוד כלי תקשורת רבים דווחו בשבוע האחרון על חתונת השלום ומפגש השלום, דווקא התמונה הבאה של שני הנציגים הבכירים של דגל התורה בבני ברק הלא הם אברהם רובינשטיין ומנחם שפירא, הראויה לזכות בתואר 'טיסת השלום', כמעט ולא עשתה גלים. מדובר בטיסה בטיסה לקבר הגאון מוילנא עם קופת העיר. 'המשקפיים' מאחלים לכל הצדדים שנת שלום.
    IMG-20160921-WA0015

    משקפיים עם קוויטלאך זה דבר שהולך טוב.. והנה כמה פריטים מעניינים שנתקלנו בהם השבוע.

    הראשון שבהם של הוא של עמירן דביר שכתב כך: בדרך כלל כשמתקרבים אלי לבמה עם פתק ביד זה סימן מבשר רעות ואני נכנס למצב ב׳ על אוטומט. ״אני לא מוריד את הווליום, סורי, זה מה שהחתן ביקש״ כבר מוכן לי על קצה הלשון. או ״אני לא יכול כל שניה להודיע על אבדות ומציאות, ממילא כולם עוברים דרכי אז שימו את זה פה לידי ואין צורך כל שניה להכריז״ או ״הודעתי כבר פעמיים שההסעה לבאר שבע יוצאת , אפילו בתחנה מרכזית לא מודיעים כ״כ הרבה פעמים על האוטובוס לבאר שבע״ או ״עוד פעם תפילת ערבית?! היו כבר 3 מניינים!! החתן יהרוג אותי בסוף״ מזל שאת הדרישה המיידית לשיר ״ימים על ימי מלך״ אין זמן לכתוב על פתק כי זה עניין של חיים ומוות על השניה וחייבים מיד כשהרב נכנס לאולם להתחיל לשיר , אחרת זה הפסק וריקוד לבטלה. לכן שוש ששתי לקבל פתק שעליו רשום ס״ה בקשה לשיר, ולא סתם שיר אלא שיר מהעשור הקודם, שיר שהלחנתי ועבדתי עליו קשה,שיר שהשקעתי בו מהוני וזמני.
    IMG-20160922-WA0009

    הפתקה השניה שייכת לאמן הקלידים דודי פלדמן שעד הרגע מסופק אם כותבים 'אידן אידן' או 'יידן יידן'…
    IMG-20160922-WA0010

    אנחנו בקטע של מדור שמח השבוע זוכרים? אז קבלו עוד כמה שמחות. רובי בנט הפתיע את האיש והסמסים מוישי ביכלר לרגל יום הולדת בהשתתפותה של משפחת ביכלר לדורותיה ומשפחת בנט המורחבת. מתברר שהיא מאוד, אחרת מה יש למפיקנו דוד קליגר לטפס את כל חמש הקומות כדי לאחל מזל"ט ולהצטלם. חתן השמחה נמסר לא הצליח להירגע מההפתעה למשך זמן ארוך והבטיח את נקמתו.. 'המשקפיים' עוקבות אחרי המתרחש ממקום מסתור.
    IMG-20160922-WA0007

    אמש נישא למזל טוב החתן איציק ליכטהויז האחים יואלי ורולי דיקמן שימחו בחתונה אך גם האיש והבס קול הגיע והקפיץ… ומה עושה יואלי כשמשעמם לו? עוזר למאייעס.. איך? צפו.

    וזה לא נגמר בכך… הכירו את ילד הפלא החדש של ישראל רולי דיקמן… הצילום של חיים פביאן.

    אם בנוסטלגיה עסקינן, נראה אם תזהו בתמונה הבאה את ידיד המערכת, הזמר, התקליטן, השדרן והכביר הלא הוא יהודה שוקרון כשהוא צעיר בעשור. שוקרון בימים אלה מכין את המזוודה לאומן וכולנו תקווה שאין לו זמן להיכנס ולקרוא.
    IMG-20160916-WA0029

    הבטחנו שהמדור יהיה מותאם לראש השנה. לכן לא נכתוב מילה על כמה תמונות וסרטונים שהגיעו לשלחן המערכת ובהם נראית מקהלה מפורסמת עם זמר ענק עוד יותר מפורסם כשכולם לבושים בגדי שבת. בגדי שבת ביום רביעי? ככה זה שהם מוזמנים לחופה לא ברורה של זוג מפורסם, עשיר, בבית מפואר אבל הקונספט.. איי, הלוקיישן. לא נעים.

    'המשקפיים' בקרו בשבוע שעבר בחנוכת הבית לחנות הצורפים בבני ברק ויצאו עם שי צנוע ביד. לא היה ניתן לפספס את דב אייכלר כשהוא מודד גובה עם המזוזה הגבוהה ביותר בעולם.
    IMG-20160922-WA0008

    נצפו: קובע המזוזה הרב י.מ. לאו ומי שהתנדב לסייע לו הראיס המקומי חנוך זייברט. וגם מרדכי בלוי, הגיע לשמוח בשמחת בתו, הלא היא יועצת הפרסום של הרשת.
    resized_כע

    resized_IMG_6788

    איחולי מזל טוב לאלי ביר, יו"ר איחוד הצלה, שחגג השבוע יום הולדת. העוגה עוצבה בצורה לא שגרתית כיאות לאיש הלא שגרתי.
    IMG-20160921-WA0011

    אם אתם רוצים לקבל הקצאה, ואתם לא מעוניינים בהתנגדויות, איפה תפרסמו את המודעה? בעיתון שאיש מקוראיו לא בעל עניין במקום, באזור, ובמדינה. זה בדיוק מה שעשו החבר'מנים שבקשו הקצאה למוסד חב"די בקרית מלאכי. פרסמו ביתד נאמן.
    IMG-20160919-WA0005

    ולסיום, אם סחבתם עד לפה, מגיעה לכם כוסית לחיים. הנה חנות אלכוהול חדשה שנפתחה בבורו פארק. שימו לב לשם המעניין שנתן לה הבעלים. ברור שהוא קרא את כל הספרים של הכטקופף.
    IMG-20160920-WA0002



    4 תגובות

    מיין תגובות
    1. 4

      הפעם באמת היית טוב!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! כל הכבוד!!!!!!!!!!!

    2. 3

      נו נו…
      שבוע שעבר היה יותר טוב
      אשר צ"ל שהאלול גורם…

    3. 2

      אפשר לדעת מי המוכשר שכותב כל שבוע את המדור המיוחד הזה וכל פעם מצליח להפעים אותי מחדש
      משהו יכול לענות לי בבקשה תודה רבה………………………………..??????????????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    4. 1

      משתמש מתחיל…
      הפעם נהנתי יותר מתמיד