מי תהיה העיר הזוכה? • מבצע ממחזרים וזוכים עולה שלב

    "בסיום חגי תשרי העיר הזוכה תוכרז כ"שיאנית המיחזור 2016" במגזר החרדי, ותזכה בפעילות מלהיבה ואטרקטיבית לילדי העיר במהלך ימי החנוכה".
    חיים כץ No Comments on מי תהיה העיר הזוכה? • מבצע ממחזרים וזוכים עולה שלב

    סקרנות וציפייה בערים ובשכונות החרדיות לקראת שלב 'עיר זוכה' – השלב האחרון בפעילות הקיץ הייחודית בו תוכרז העיר העיר שתציג את הגידול הגבוה ביותר באחוזי המיחזור כשיאנית המיחזור לשנת 2016 ותזכה בפעילות מלהיבה לילדי העיר

    "בסיום חגי תשרי העיר הזוכה תוכרז כ"שיאנית המיחזור 2016" במגזר החרדי, ותזכה בפעילות מלהיבה ואטרקטיבית לילדי העיר במהלך ימי החנוכה".
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    "ממחזרים וזוכים 2" –

    בהגרלת 'משפחה זוכה' זכתה משפחה מאלעד בנופש משפחתי

    סקרנות וציפייה בערים ובשכונות החרדיות לקראת שלב 'עיר זוכה' – השלב האחרון בפעילות הקיץ הייחודית בו תוכרז העיר העיר שתציג את הגידול הגבוה ביותר באחוזי המיחזור כשיאנית המיחזור לשנת 2016 ותזכה בפעילות מלהיבה לילדי העיר

    בהגרלת 'משפחה זוכה' של פעילות הקיץ הייחודית "ממחזרים וזוכים 2" של תאגיד המיחזור אל"ה למגזר החרדי זכתה משפחת לישינסקי מאלעד בנופש משפחתי לשלושה לילות באחוזת רוזן בשכונת כנען שבצפת. בשיחת הטלפון בה בישרו לה על הזכייה וששודרה בשידור חי בתקשורת החרדית אמרה אם המשפחה כי הם שמחים מאד על הזכייה: "במשפחתנו מקפידים תמיד להשליך את בקבוקי הפלסטיק למיחזור. בתלמודי התורה ובבית הספר בעיר בהם לומדים הילדים קיימת מודעות גבוהה לחשיבות המיחזור" אמרה האם שהודתה לתאגיד המיחזור על הזכייה.

    במסגרת פעילות 'ממחזרים וזוכים' המתקיימת זו השנה השנייה ברציפות, זורקים ילדי הערים והשכונות החרדיות למיחזוריות את בקבוקי הפלסטיק המשפחתיים הריקים כשהם רושמים על הבקבוקים את מספר הטלפון שלהם, וזוכים באופניים יוקרתיות וספרים רבים. השנה הגדילו בתאגיד אל"ה את מספר הפרסים בפעילות הייחודית, וכן הוסיפו את פרס 'משפחה זוכה' לצד 'ילד זוכה' ו'עיר זוכה'.

    מאות מיחזוריות בערים בני ברק, ירושלים, פתח תקוה, אלעד, נתניה, ביתר עילית, ומודיעין עילית, בית שמש ואשדוד נסרקו ונדגמו במסגרת פעילות הקיץ הייחודית. בהגרלות 'ילד זוכה' זכו 15 ילדים באופניים יוקרתיות, 60 ילדים זכו ב'כרטיספר' של רשת הספרים 'אור החיים', והוגרלו עשרות שוברי ארוחות מפנקות ברשת מסעדות. את הפעילות ליוו כל כלי התקשורת במגזר החרדי, כשצוות רדיו יוצא אל השטח אל המיחזוריות בכל הערים בהן התקיימה הפעילות ומחלק פרסים יוקרתיים לממחזרים.

    מנהלי אגפי שפ"ע ואיכות הסביבה ברשויות המקומיות אומרים כי מאז החלה פעילות הקיץ של תאגיד אל"ה במגזר החרדי, ישנה תנופה משמעותית בכמויות המיחזור בערים ובשכונות החרדיות. "בחודשים האחרונים אנו מזהים בשטח עליה ניכרת מאד בכמויות הבקבוקים שמושלכים למיחזוריות, כשעל חלקם הגדול נראים מספרי טלפון שכתבו הילדים" אמרו מנהלי האגפים.

    חיים זרביב מנכ"ל תאגיד המיחזור אל"ה אומר כי לצד ההתרשמויות מאנשי השטח, גם נתוני המיחזור החדשים המגיעים לתאגיד מלמדים על עלייה משמעותית בכמויות המיחזור בערים ובשכונות החרדיות: "בעקבות פעילות "ממחזרים וזוכים" נרשמים גם השנה גידולים יפים במיחזור בקבוקי המשקה המשפחתיים בערים ובשכונות החרדיות. אנחנו שמחים יחד עם המשפחה הזוכה ועם שאר הזוכים".

    בערים ובשכונות החרדיות מצפים כעת בסקרנות לשלב 'העיר הזוכה'. בשנה שעברה קטפה העיר אלעד את התואר לאחר שהציגה גידול שיא של 95%, ובציבור החרדי סקרנים לדעת מי העיר שתוכרז כשיאנית המיחזור לשנת 2016.

    הגב' חגית חושן קורן מנהלת השיווק של תאגיד אל"ה מסרה כי ההכרזה על העיר הזוכה תתקיים לאחר חג הסוכות: "בסיום חגי תשרי, עם עיבוד נתוני המיחזור בערים ובשכונות החרדיות, העיר שתציג את הגידול הגבוה ביותר במיחזור ביחס לתקופה המקבילה בשנה שעברה, תוכרז כ"שיאנית המיחזור 2016" במגזר החרדי, ותזכה בפעילות מלהיבה ואטרקטיבית לילדי העיר במהלך ימי החנוכה".



    0 תגובות