ה"אלול" שלו • אלי הרצליך בפירוש לפסוק "וגילו ברעדה.."

    "הרבנים הצליחו להחדיר בנו ובכלל בעם את המושג 'אלול'." אומר הרצליך "יגידו מה שיגידו אבל כשאנחנו שומעים 'אלול' אנחנו חושבים על משהו"
    עמית דניאל No Comments on ה"אלול" שלו • אלי הרצליך בפירוש לפסוק "וגילו ברעדה.."

    "אלול" בעיצומו ואנשי הציבור והאמנים מתייצבים לשיחות "אלול" בסדר מופתי • אלי הרצליך משוחח עם אשר גרייבר על הרגעים הגדולים של 'אלול' שלו ועונה על השאלה 'האם הקהל בחתונות ב'אלול' רציני יותר?

    "הרבנים הצליחו להחדיר בנו ובכלל בעם את המושג 'אלול'." אומר הרצליך "יגידו מה שיגידו אבל כשאנחנו שומעים 'אלול' אנחנו חושבים על משהו"
    22:46
    23.04.24
    הרב אייל אונגר No Comments on איך נראה את ההצלחה בשגרת החיים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בתכנית "שתיים בצהריים" בהגשת אשר גרייבר, שוחח הזמר אלי הרצליך במסגרת הפינה "אלול שלי" בה אמנים ואנשי ציבור מספרים על ימי חודש הרחמים והסליחות העוברים עליהם.

    בפתח הראיון איחל גרייבר להרצליך ברכת מזל טוב חמה ולבבית לרגל הולדת בתו שלשאלת גרייבר נקראה בשם 'אביגיל'.

    לאחר מכן פנה אשר לנושא השיחה לשמה 'התכנסנו'. "הרבנים הצליחו להחדיר בנו ובכלל בעם את המושג 'אלול'." אומר הרצליך "יגידו מה שיגידו אבל כשאנחנו שומעים 'אלול' אנחנו חושבים על משהו" הרצליך סיפר על לימודיו בישיבה קטנה 'נחלת דוד ולאחר מכן בישיבה הגדולה 'ברכת יצחק' באור יהודה בראשות הרב פוסטבסקי מה שהדהים את המגיש – גרייבר – מאחר וגם אשר לדבריו למד בישיבתו של הרב פוסטבסקי. בעניין 'משבר אלול' ציין הרצליך כי לשמחתו לא נתקל בכזה במהלך לימודיו. "יש ימים טובים יותר וטובים פחות אבל לא זכור לי משבר" אמר הרצליך.

    וכשגרייבר התעניין האם יש שוני בקהל אותו הרצליך מרקיד מדי ערב בחתונות, בחודש אלול, ענה הרצליך "צריך לדעת ולהבין את המושג 'גילו ברעדה'. כך צריך לנהוג באלול. אני כן שם לב שכשאנו מגיעים לשירי רגש במיוחד של 'אלול' כמו 'מכניסי רחמים' וכדו' אנשים עוצמים עיניים ויש יותר רגש. המושג שנקרא 'גילו ברעדה' הוא בכלל משהו מיוחד."

    במהלך הראיון חשף גרייבר כי השמועות מספרות שאלבום חדש מעשה קול אלי הרצליך עומד לראות אור בקרוב. הרצליך לא הכחיש וגרייבר סיפר כי הוא מחכה לשמחות בית השואבה המקפיצות של הרצליך.

    האזינו:



    0 תגובות