להיות ראשון זה מחייב: הכנס השנתי של קול חי

    אז לא, המיקרופונים לא נדמו והשידורים נמשכו בהדר ועם זאת משפחת "קול חי" לא פספסה את ההזדמנות השנתית למפגש מלכד ומגבש "שבת אחים גם יחד", סביב שולחנות ערוכים באולמי הדודאים בבני ברק.
    עמית דניאל 13 Comment on להיות ראשון זה מחייב: הכנס השנתי של קול חי

    הכינוס השנתי של משפחת "קול חי" נערך אמש • סביב שולחנות ערוכים ישבו למפגש מלכד ומאחד צוות "קול חי", סיכמו את השנה שחלפה והחלו להתכונן לשנה הבעל"ט

    אז לא, המיקרופונים לא נדמו והשידורים נמשכו בהדר ועם זאת משפחת "קול חי" לא פספסה את ההזדמנות השנתית למפגש מלכד ומגבש "שבת אחים גם יחד", סביב שולחנות ערוכים באולמי הדודאים בבני ברק.
    18:52
    18.04.24
    הרב נחמיה רוטנברג No Comments on מה בודק ישראלי לפני השקעה בעסק? כמה השני מרוויח

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    אמש (שלישי), בשעות הערב, התכנסו אנשי "קול חי" לכינוס השנתי לסיכום שנת ה'תשע"ו ופתיחת והצגת היעדים והמשימות לשנת ה'תשע"ז.

    אז לא, המיקרופונים לא נדמו והשידורים נמשכו בהדר ועם זאת משפחת "קול חי" לא פספסה את ההזדמנות השנתית למפגש מלכד ומגבש "שבת אחים גם יחד", סביב שולחנות ערוכים באולמי הדודאים בבני ברק.

    חבר מועצת הרבנות הראשית הגאון רבי שמעון אליטוב, המגיש בכל יום שישי פינה העוסקת בפרשת השבוע – נשא דברים בפני הנוכחים ובהם שיבח את העשייה המפוארת ודברי התורה המשודרים בגאון בגלי האתר של "קול חי". הרב אליטוב דיבר על השליחות של העוסקים במלאכת הקודש בהפצת תורה ויהדות בארץ ובעולם וציין את חשיבות ההתכנסות דווקא ביום המסוגל, י"ח אלול, יום הולדת המאורות הגדולים הבעל שם טוב ובעל התניא.

    מנכ"ל "קול חי" אבי רוזן, ציין אף הוא את מועד קיום הכינוס בח"י אלול וסיפר שכצאצא של בעל התניא, הוא חש זכות לצטט מדבריו ביום שכזה המופיעים בתניא, על הצורך "לחפור ביגיעה עצומה לגלות אוצר של יראת שמים". זה בדיוק מה שכל הנוכחים כאן עושים כל השנה בשליחותם החשובה. פועלים ומסייעים לגלות אוצרות של יראת שמים", אמר רוזן וסיכם את הפעילות המוצלחת של השנה החולפת: "זכינו בסיעתא דשמיא להמשיך ולהוביל גם השנה ולהיות כלי התקשורת שנמצא במקום הראשון מבין כל כלי התקשורת במגזר. להיות ראשון זה מחייב. וב"ה שיש לנו צוות מנצח ולכל אחד ואחד מכם זכות וחלק במפעל האדיר הזה ועל מגיעה לכם התודה והברכה. עם ההודיה לה' על הזכות להיות ה'קול' של רבבות המאזינים, מוטלת עלינו גם החובה להמשיך ליצור ולשדר תכניות איכותיות ולהתפלל תמיד שלא תצא תקלה תחת ידינו".

    מגיש "המהדורה המרכזית", אבי מימרן, שוחח על גודל האחריות שיש לכל העוסקים במלאכת השידור, ההפקה, העריכה, הטכנאים ובכלל – וצריך לדעת שמדברים לכלל הגוונים וסוגי המאזינים, וב"ה שבקול חי זוכים ועושים זאת הצורה הנכונה והמקצועית".

    על המופע האמנותי הופקד האיש והאגדה, שימי אילוזיני, שהדהים את הקהל במופע מרתק במשך שעה ארוכה והצליח להקסים (תרתי משמע) את הנוכחים, כולל הרציניים והספקניים שבחבורה.



    13 תגובות

    מיין תגובות
    1. 13

      מדהימים. באמת ראשונים בתקשורת החרדית!!!

    2. 12

      איפה טוקר ???????????? באירוע זה ובכלל???

    3. 11

      טוקר איפה הוא ? למה לא היה?

    4. 9

      חסר מישהו מאוד רציני!

      1. גם אתה שמת לב שאריאל ברמן לא נמצא

    5. 8

      בולט שטוקר חסר
      תחזירו אותי דחוף דחוף לצהריים

    6. 7

      במונות חסרים עוד כמה, אבל אולי לא שמו את כל התמונות…

    7. 6

      מדהים איך מימרן לביא ולדר היו בקול ברמה ועכשיו …. גלגל חוזר בעולם. וכנראה שהוא עדין לא סיים את הסיבוב…

      1. יופי רצית צומייייייייייייייייייי קיבלתתתתתתתתתתתתתת אני שמחחחחחחחחחחחחח בשבילךךךךךךךךךךךךךך צומייייי כלומר צומת לב

    8. 5

      חסרים תמונות לכן לא רואים את כולם… חגגתם ה…

    9. 4

      זה בטוח לא כל התמונות חסרים הרבה הם אפילו בולטים בהעדרם

    10. 3

      יש לי שלש שאלות או יותר 1 איפה מרדכי לביא ? 2 יש לו רק תמונה אחת?! 3 למה הוא לא דיבר שם? הוא פצצה של שדרן תענוג לשמוע אותו כל בוקר הערה! 1 התמונה שלו עם חיים ולדר ואבי מימרן יפה מאד תמשיך לשדר לעלות ולצליח חג שמח ותברר מי כתב לך את התגובה יכול להיות עם קצת שגיאות אבל בסדר חג שמח