חג, עור ואיפור • טיפים מצויינים לאיפור עמיד

    אתי קצבורג No Comments on חג, עור ואיפור • טיפים מצויינים לאיפור עמיד
    22:58
    24.04.24
    אבי יעקב No Comments on תקלה חמורה ברשת יש חסד: מוצרים ללא כשרות לפסח

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ימי ראש השנה לפנינו, ואלו הרוצות להתאפר ולשמור על האיפור לאורך זמן בודאי יהנו לקרוא את הטיפים הבאים שיעזרו להרגיש טוב ולהיראות חגיגית.

    שרון גוטליב מנהלת הדרכה ב'אסתי לאודר' מחכימה אותנו: לדבריה "מוצרי האיפור העמידים מיועדים לנשים הנוטות להזיע או אשר נמצאות בגיל המעבר, לבחורות צעירות עם עור שמן ומעורב ולכל אישה באשר היא המעוניינת במוצר איפור עמיד ויציב לשמחות ובעונות מזג האוויר השונות"

    קודם כל רשימת מוצרי חובה: 
    1. מייקאפ Double Wear
    2. שפתון עמיד ל24 שעות ויש 36 שעות
    3. קונסילר
    4. עפרונות עיניים, איילינר-  עמידים ולא  פשוטים מדי
    5. פודרה
    6.סומק קרמי

    טיפ 1
    הצעד הראשון באיפור עמיד שילווה אותך לאורך שעות ארוכות הוא הקפדה על תהליך איפור בשכבות. הרעיון הוא להשתמש בחומרים עמידים יותר בבסיס ועליהם להלביש בשכבות את הדברים הפחות עמידים. באופן כללי, יש להשתדל לא להעמיס הרבה איפור על הפנים ( הם לא קנבס)
    LONG_WEAR_FOUNDATION

    טיפ 2
     בכדי לשמור על המייקאפ יש להקפיד שהוא ישב קצת על העור וייספג בו, לאחר מכן יש לפדר את הפנים במעט פודרה. הפודרה סופגת חלק מהחומר ומייבשת אותו.

    איפור 5
    טיפ 3
    לאחר הנחת הבסיס וקיבועו, מגיע שלב הסומק. שימי לב כי סומק במרקם קרמי הרבה יותר עמיד מסומק פודרה. כל דבר שהוא על בסיס לחותי במרקם שלו ייתפס יותר טוב על העור מאשר אבקה, במיוחד אם את מניחים את הסומק ישירות על העור ללא בסיס לפני.

    איפור 6


    טיפ 4

    איפור העיניים, חשוב להשתמש בבסיס עמיד- צלליות קרמיות או צלליות עיפרון קרמיות. אלה מהווים בסיס מצוין לצלליות ואבקות. לסיום, מרחי מסקרה עמידה במים. מסקרה עמידה צריך רק להקפיד להסיר בעדינות, באמצעות מסיר איפור.

    איפור 1

    טיפ 5
    בכל הקשור לשפתיים, חשוב למרוח שפתונים עמידים ישר על השפתיים ולא על שכבת לחות, הם עובדים על יובש.
    LW_CREAM_SHADOW_STICK_SINGLE

    כעת את מוכנה ויכולה ללכת לבית הכנסת בלב שקט ורגוע, שגם כאשר התפילה תסתיים. האיפור עדיין יישאר על פניך יפה ורענן לסעודות החג הארוכות. במוצאי החג הסירי אותו עם מסיר איפור ייעודי ואיכותי.

    חג שמח ושנה טובה !



    0 תגובות