"הרבנות רוצה לדאוג למשרות והבשר יתייקר משמעותית"

    נקבע כי מותר יהיה לשחוט 300 ראשי בקר בלבד ליום במקום כ-500 שנשחטו עד היום. כמו כן נקבע בנוהל כי יותר לשוחטים לעבוד אך ורק 6 שעות ביום
    ארי וידר No Comments on "הרבנות רוצה לדאוג למשרות והבשר יתייקר משמעותית"

    בימים האחרונים שיגרה הרבנות נוהל חדש ליבואני הבשר המבקשים לקבל את כשרות הרבנות מהדרין • יבואן: "עשרות שנים הנוהל הנוכחי הגן על הלכות הכשרות"• הרבנות: "קבענו תנאי סף מינימליים שמתחת להם הבשר כבר לא מהדרין"

    נקבע כי מותר יהיה לשחוט 300 ראשי בקר בלבד ליום במקום כ-500 שנשחטו עד היום. כמו כן נקבע בנוהל כי יותר לשוחטים לעבוד אך ורק 6 שעות ביום
    19:36
    25.04.24
    פנחס בן זיו 1 Comment on הקבינט אישר: מחבלי הנוח'בה יזכו לביקורים בבתי הכלא

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הרבנות הראשית לישראל מנסה להציב קונטרה לכשרויות הבד"ץ השונות אולם יבואנים של בשר קפוא תוקפים את הרבנות וטוענים "הרבנות רק רוצה להביא משרות נוספות לציבור שלהם".

    בימים האחרונים שיגרה הרבנות נוהל חדש ליבואני הבשר המבקשים לקבל את כשרות הרבנות מהדרין. בנוהל החדש של הרבנות נקבע כי מותר יהיה לשחוט 300 ראשי בקר בלבד ליום במקום כ-500 שנשחטו עד היום. כמו כן נקבע בנוהל כי יותר לשוחטים לעבוד אך ורק 6 שעות ביום. בנוסף יבואן יהיה רשאי "לעבוד עם אותו צוות במשך 8 שבועות ברציפות באותה עונה, לכל היותר. למעלה מכך, יש לשבץ צוות אחר". בכך מנסה הרבנות למעשה להידמות לכשרויות הבד"ץ בישראל, שמביאות סטנדרט כשרותי גבוה יותר.

    ארז דהבני מבעלי חברת בלדי תוקף את הרבנות וטוען כי הדבר ייקר את הבשר הקפוא. לגלובס הוא אמר "מדובר בעובדים שהרבנות שולחת, ולכן ככל שיש יותר עובדים – יש לרבנות יותר משרות להציע לציבור שלה. עשרות שנים הנוהל הנוכחי הגן על הלכות הכשרות, ועכשיו נראה שמשיקולים זרים לכאורה משנים אותו. בנוסף, עד היום עבדנו עם אותו צוות במשך 4 חודשים, וכעת נצטרך להחליף צוותים כל חודשיים, על כל העלויות הקשות הנלוות לכך וראשיתן בהטסת הצוותים. גם המגבלה הזו תצריך עובדים רבים חדשים ותוסיף גם היא למשרות שהרבנות תציע".

    ברבנות הראשית לישראל דחו את הטענות ואמרו בגלובס כי" אמרנו להם אל תמכרו בשר רגיל ותבקשו כסף כמו בשר מהדרין. על כשרות בד"צ גובים יותר כי מחזיקים צוות גדול יותר שעובד לאט יותר כדי לבדוק טוב יותר את הבשר. קבענו תנאי סף מינימליים שמתחת להם הבשר כבר לא מהדרין".



    0 תגובות