יו"ר מפעל הפיס השקענו 850 מיליון ש"ח ברשויות החרדיות

    עפר גדנקן No Comments on יו"ר מפעל הפיס השקענו 850 מיליון ש"ח ברשויות החרדיות
    9:00
    24.04.24
    הרב בנימין מילצקי No Comments on הצטרפו לאלפי הלומדים: בבא מציעא דף נ"ו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    במסיבת עיתונאים בבית 'מפעל הפיס' לכבוד פתיחת שנת הלימודים החדשה השתתפו ראש העיר מודיעין עילית, יעקב גוטרמן, ויו"ר הפיס אלוף (במיל') עוזי דיין. דיין הציג את השינויים שנעשו בשנים האחרונות במפעל הפיס לשילוב ראוי של המגזר החרדי, בהם: מינויים של חברי ועדה ומועצות של הפיס מהמגזר, השקעה של 850 מיליון שקל בעשור האחרון בחינוך ברשויות החרדיות, אירועי 'ימי תרבות', תמיכה באמנים חרדיים, וגולת הכותרת 'פרויקט החיבורים התורניים' החל זו השנה השישית.

    מחלקההמרכז הרפואי 'שיבא' בתל השומר מציג מהפך לטובת היולדות החרדיות. מחלקת היולדות עברה תהליך ארוך ומורכב של התאמה ליולדות מהציבור החרדי, בפיקוחו של הג"ר צבי פורת, רב ויועץ הלכתי של המרכז הרפואי. המהלך כולל שמירת שבת כהלכתה למהדרין, מנות גורמה טריות וטעימות בכשרות בד"צ העדה החרדית, ייעוץ ומענה הלכתי שוטף במקום ועוד. מהמרכז הרפואי נמסר כי ההקפדות ההלכתיות נוגעות לסוגיות טכניות ולוגיסטיות, כמו גם לאופן ועיתוי הטיפולים והבדיקות הרפואיות המתקיימות במחלקה.

    ללא שםבתום מחקר ופיתוח ארוך, השיקו בחברת האינטרנט 'אתרוג' שלושה רובוטים משוכללים הפועלים עצמאית 24 שעות ביממה. באמצעות הרובוטים החברה יכולה לסרוק בזמן אמת, את היקפיה העצומים של רשת האינטרנט. שום צוות אנושי, ויהיה גדול ככל שיהיה לא מסוגל לבצע זאת. הסריקה והסינון נעשים באופן אוטומטי תוך כדי שמירה על פרטיות הגולש, מבלי להתפשר על איכות ההגנה. לכל רובוט התמחות נפרדת: רובוט קורא הטקסט, רובוט סורק התמונות ורובוט 'העוזר האישי' שדואג להתאמה אישית של התוכן לגולש – לומד את אופי הגלישה של כל לקוח ובונה לו מסלול עם התכנים שהוא צריך לתחום העיסוק הספציפי שלו.

     



    0 תגובות