מציע לליברמן ללמוד קודם את מערכת הבטחון ואז לעבור לדתות

    יש ערים במדינת ישראל שאין להם רבנים. כמו שאין עיר שמתנהלת בלי ראש עיר לא שייך שעיר תתנהל בלי רב עיר. כך זה בבת ים, חיפה או טבריה
    אבי יעקב No Comments on מציע לליברמן ללמוד קודם את מערכת הבטחון ואז לעבור לדתות

    להעביר את שירותי הדת לעיריות? זה יהיה בעדיפות האחרונה ולפי שיקול דעתו של ראש העיר • חיפה: אם זה לא היה מוסד חרדי – חדר המצב במשרד החינוך לא היה נסגר • והכישלון: מאז שנכנסתי לתפקיד לא הצלחתי למנות אף לא רב עיר אחד

    אזולאי צילום: Hadas Parush/Flash90
    יש ערים במדינת ישראל שאין להם רבנים. כמו שאין עיר שמתנהלת בלי ראש עיר לא שייך שעיר תתנהל בלי רב עיר. כך זה בבת ים, חיפה או טבריה
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    השר לשירותי דת דוד אזולאי אומר לאבי מימרן בראיון במהדורת הבוקר כי את סדר יומו הוא פתח עם 400 תלמידים בקרית שמואל שלא התחילו את הלימודים.

    "הבוקר הייתי שם עם מנהל המחוז החרדי, וועדת החינוך ועוד. אם זה לא היה מוסד חרדי אזי חדר המצב במשרד החינוך לא היה נסגר עד שהכל היה מסתדר. באתי לחזק ידי ההורים" דברי אזולאי.

    ומה דעתך על דברי ליברמן אמש?

    לא שמעתי. מה אמר?

    שאל למה צריך מועצות דתיות וכינה אותם בכינויי גנאי

    אני מציע לליברמן ללמוד קודם את מערכת הבטחון שהוא מופקד עליה ואז לבוא למשרד לשירותי דת ואני אכיר לו את המערכת של שירותי הדת. שירותי הדת במדינה מלווים כל אדם מרגע שנולד ועד לקבורתו.

    למה צריך אותם במועצה דתית, שיעבדו בעירייה?

    תראה מה קורה כשהעירייה נותנת שירותי חינוך. הילדים החרדים במקום האחרון. ככה יהיה עם שירותי הדת, זה יהיה בעדיפות האחרונה ולפי שיקול דעתו של ראש העיר. אנו לא רוצים להיות סמוכים על שלחנו של ראש העיר. מי שלא מכיר שיבוא ללמוד מה נותנים המועצות הדתיות במדינה. הם עושים עבודת קודש עם תנאים קשים ושכר נמוך מאוד. ברגע ששר הבטחון ילמד מהם שירותי הדת אין לי ספק שהוא יחזור בו.

    אזולאי הודה בשיחה ש"מאז שנכנסתי לתפקיד לא הצלחתי למנות אף לא רב עיר אחד. יש פה בעיה. יש ערים במדינת ישראל שאין להם רבנים. כמו שאין עיר שמתנהלת בלי ראש עיר לא שייך שעיר תתנהל בלי רב עיר. כך זה בבת ים, חיפה או טבריה ועוד".



    0 תגובות