מאות יהודים שמחו אמש ב"בר מצוות החסד" בצפת

    אתי קצבורג 7 Comment on מאות יהודים שמחו אמש ב"בר מצוות החסד" בצפת
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    האחדות בעם ישראל והרצון להיטיב עם הזולת ידועה לכל, אבל אתמול (יום ראשון) קבלו הסקפטיים והציניקנים מהלומה.

    וזה הסיפור המלא. כבר משעות הבוקר המוקדמות הסתובב הסיפור הבא ברשתות: "מהבוקר הילד שלי בוכה, הוא כמעט שנה מאושפז במחלקת אונקולוגיה בשניידר עקב מספר גידולים בגופו, הוא קיבל טיפולים קשים ועבר ניתוחים (בחצי שנה האחרונה 2 ניתוחים ולא בכה כמו שבכה הבוקר!

    היום בערב (11/9/16) יערך לו טקס הבר מצוה, טקס שהוא חושש מאוד שיהיה עצוב, לא הרבה חברים ובלי זמר שיבוא לשמח אותו. אתם יודעים, (בעצם שלא תדעו) כשילד מנותק כמעט שנה מהחברים, והחברים שלו זה האחיות והרופאים האונקולוגים בשניידר, הסביבה האמיתית והבריאה קצת שוכחת אותו…

    מי מכם מוכן לבא ולעשות לו שמח, לשיר ולרקוד לו , לילד הגיבור שלי? מגיע לו, מבטיחה לכם שמגיע לו שישמחו אותו! פשוט תגיעו לאולם תלמוד תורה אלקבץ בצפת ברחוב צה"ל 4 בשכונת מאור החיים בשעה 7.30 ונחבק אתכם! יש תקליטן שהזמנו לו ו עקב המצב (יש לי עוד בת חולה אונקולוגית ) אנחנו בלי אמצעי מימון ..

    אז בבקשה תעבירו לכל מי שיש סיכוי שיהיה מוכן לעשות מאמץ לבא ולרקוד לו. זה היום שלו… קוראים לו נהוראי. אם יהיה איזה זמר שיצטרף ויבוא לשיר לו זה בכלל יהיה מדהים. תבטיחו שלא תאכזבו? מתחננת! תשתפו דחוף כי זה היום בערב!!".

    כמו כל הודעה כזו היה מי שטרח לאמר כי מדובר בהנפצה ואין בסיס אמת בהודעה, אך עם זאת לאחר מספר שעות בהן הופצה ההודעה היה צלם, תקליטן, אוטובוסים מלאי משתתפים, אכן דרמה.

    משעות הערב החלו לנהור לאולם המוני משתתפים שזו להם הפעם הראשונה שהם עורכים הכרות עם חתן הבר מצווה,סגנונות שונים ומגוונים, תושבי צפת ומחוצה לה כשהמשותף לכולם זה אהבת ישראל טהורה,.

    מדהים איך הסיפור נגע בלב של כל אחד וכל אחד תרם מעצמו, מאונו והונו בכדי לשמח את חתן הערב. שמחה כזו לא נראתה זמן רב בעיר 'צפת' ויש בה ללמד המון זכות על העם הקדוש שלנו. עיריית צפת אף היא נרתמה למשימה וכמובן איש החסד חונא דייטש, "מי כעמך ישראל" זוהי חבילת זכויות ענקית שעם ישראל לוקח איתו כהכנה לימים הנוראים הבעל"ט, ימים שכל אחד זקוק לסנגוריה בכדי לזכות בדין.



    7 תגובות

    מיין תגובות
    1. 3

      שהקב"ה ישלח לו רפואה שלימה בקרוב ממש