הרב זלמן מלמד: להחרים הצבעות עד אישור חוק ההסדרה

    סמוטריץ אף אמר "מבחינתי הבית היהודי צריך להודיע כאן ועכשיו לראש הממשלה שבלי חוק ההסדרה אין תקציב, בלי חוק ההסדרה הממשלה הזו לא תוכל לתפקד
    איתי גדסי 1 Comment on הרב זלמן מלמד: להחרים הצבעות עד אישור חוק ההסדרה

    הרב מלמד: עד שיחוקקו את חוק ההסדרה יש להימנע מהצבעות עם הקואליציה • סמוטריץ': "הבית היהודי צריך להודיע כאן ועכשיו לראש הממשלה שבלי חוק ההסדרה אין תקציב"

    צילום: יונתן זינדל, פלאש90
    סמוטריץ אף אמר "מבחינתי הבית היהודי צריך להודיע כאן ועכשיו לראש הממשלה שבלי חוק ההסדרה אין תקציב, בלי חוק ההסדרה הממשלה הזו לא תוכל לתפקד
    18:31
    25.04.24
    אבי יעקב No Comments on מעקב קול חי: תקלת כשרות נוספת ברשת יש חסד

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הרב זלמן מלמד מרבני הציונות הדתית הבולטים קורא לחברי הכנסת של הבית היהודי והליכוד להחרים את ההצבעות בכנסת עד לחקיקת חוק ההסדרה ביהודה ושומרון

    בכנס שהתקיים אמש בבית הכנסת של הישוב בהשתתפות ח"כ מיקי זוהר ובצלאל סמוטריץ' אמר הרב זלמן מלמד כי "השגיאה השורשית של הממשלות לדורותיהם, זה שלא קבעו שכל ארץ ישראל שייכת למדינת ישראל ויהודה ושומרון הם חלק בלתי נפרד ממדינת ישראל כמו שקבעו לגבי ירושלים, והגולן.

    הרב מלמד הזכיר את ההיסטוריה של פינוי הבתים בשומרון ואמר כי "לפני 3 שנים, בזמן שנגזרה גזירה של בנייני האולפנה בבית-אל באו נציגי הממשלה ואמרו 'אנו מתנגדים להריסת בתי האולפנה' אבל אין בכוחנו לעמוד מול החלטת הבג", ועל כן מכאן ואילך – אנחנו מבטיחים המדיניות משתנה – 'אנו מקימים וועדה משפטית – וועדת לוי שתתן פתרונות משפטיים ולא יהיו יותר הריסות'. דובר במפורש על עמונה ועל בתי דריינוף בבית אל.

    "הסיכום הזה, היה תנאי להסכמתנו שלא נתנגד בכוח להריסת בתי האולפנה. ראש הממשלה הכריז קבל עם ועדה "במקום 30 הבתים שיהרסו נבנה פי עשרה – 300 דירות בבית אל".

    "השר ארדן, היה הנציג הבכיר של הממשלה שהבטיח זאת בשם ראש הממשלה ואיתו היה השר אלקין שהיה אז חבר כנסת ואיתם מזכיר הממשלה. להבטחה זו הצטרף שר הביטחון דאז אהוד ברק ואמר לי שמה שהוא מבטיח הוא מקיים.

    הרב מלמד אמר כי "הממשלה לא עמדה בהבטחותיה אומנם הוקמה ועדת לוי, אך מסקנותיה נגנזו. בתי דריינוף נהרסו ושלוש מאות יחידות הדיור שהובטחו עדיין לא נבנו, וכעת אנו כאן בעמונה תובעים את קיום ההבטחות. יותר אין לסמוך על הבטחות. כעת צריך לממש אותן בפועל. חייבים לחוקק את חוק ההסדרה ולתלות את המשך קיומה של הממשלה בחקיקת חוק זה.

    הרב מלמד גם דורש פתרון אופרטיבי "לכן אנחנו תובעים מהממשלה, משרי הליכוד שהבטיחו לנו שעמונה תישאר במקומה, אנו תובעים מחברי הכנסת של הבית היהודי והשרים לתבוע תביעה בלתי מתפשרת לחוקק את חוק ההסדרה שיכלול בתוכו את עמונה.

    "ועד אז להימנע מכל השתתפות בהצבעות עם הקואליציה ואף שיש בזה סיכון של נפילת הממשלה צריך לעשות את זה, האחריות מוטלת על ראש הממשלה שיעמוד בהבטחותיו. אי אפשר בעניין הזה לוותר. ראש הממשלה יצטרך לחוקק את החוק אם כך ינהגו חברי הכנסת של הבית היהודי, לא תהיה לו ברירה, הוא יאלץ לקיים את הבטחותיו.

    ח"כ בצלאל סמוטריץ' אמר בכנס: "אחרי יותר מידי שנים של צביעות ומשחק דמו-משפטי שהולך סחור סחור, הגיע העת להגיד לממשלה הלאומית בקול צלול – הגיע הזמן להסדרת ההתיישבות ביהודה ושומרון, הגיע השעה לחוק ההסדרה!"

    סמוטריץ' הוסיף: "בעקבות פסיקת בג"צ בשבוע שעבר המורה על הרס הבתים בנתיב האבות בלי שום היגיון ובלי שום התחשבות, המתח בין הרשות המחוקקת לרשות השופטת הגיע לשיא חדש. אנו כחברה חפצת חיים, חפצת התיישבות וחפצה בהמשך תקומת עם ישראל בארצו חייבים לוודא שהאיזון שבין הרשויות ישוב למימדים הראויים לו. תפקידנו לוודא שהריבונות תישאר בידי העם. כל העם ורק העם יקבע את גורלו ועתידו.

    ארץ ישראל שייכת לעם ישראל, ואנחנו כאן כדי לוודא שכל זה ישאר במקומו ולא יזוז.

    סמוטריץ אף אמר "מבחינתי הבית היהודי צריך להודיע כאן ועכשיו לראש הממשלה שבלי חוק ההסדרה אין תקציב, בלי חוק ההסדרה הממשלה הזו לא תוכל לתפקד.



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      מה עם דרכי נועם זה רק במאבק על שבת????