ח"כ דודי אמסלם: "גורמים שונים רודפים את ראש הממשלה"

    לעומת זאת חיים לוינסון מעיתון הארץ אומר: "אני חושב שיש לנו ראש ממשלה שמקורב להמון עשירים, והתמחה במשך שנים לחלוב את אותם עשירים, אם זה פלילי או לא  המשטרה תכריע, אבל לא מדובר פה באדם תמים"
    admin2 No Comments on ח"כ דודי אמסלם: "גורמים שונים רודפים את ראש הממשלה"

    החקירה בעניינו של ראש הממשלה • במהדורת הבוקר של "קול חי" שוחח מגיש המהדורה מרדכי לביא עם יואב יצחק- News1, כתב עיתון הארץ – חיים לוינסון, ועם ח"כ מהליכוד דודי אמסלם • יואב יצחק: "הכל שמועות", חיים לוינסון: "נתניהו לא תמים" • דודי אמסלם: "רודפים את רה"מ"

    ראש הממשלה, בנימין נתניהו צילום: מרק ישראל סלם, פול
    לעומת זאת חיים לוינסון מעיתון הארץ אומר: "אני חושב שיש לנו ראש ממשלה שמקורב להמון עשירים, והתמחה במשך שנים לחלוב את אותם עשירים, אם זה פלילי או לא  המשטרה תכריע, אבל לא מדובר פה באדם תמים"
    6:22
    16.04.24
    הרב בנימין מילצקי No Comments on הצטרפו לאלפי הלומדים: בבא מציעא דף מ"ח

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    במהדורת הבוקר של "קול חי" שוחח מגיש המהדורה מרדכי לביא עם יואב יצחק – חדשות מחלקה ראשונה – News1, כתב עיתון הארץ חיים לוינסון, ועם ח"כ מהליכוד דודי אמסלם, על השמועות בעניין החקירה המתנהלת נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו.

    "מה שידוע עד היום, שהכל בגדר שמועות מה שמביאים ליועמ"ש זה דברים שהוא נאלץ להורות על חקירתם" כך אומר יואב יצחק למרדכי לביא.

    לדבריו: "מה שידוע זה שיש פרשייה שנחקרת במשך תקופה, שהשמועה המרכזית בה זה חשד לנטילת שוחד, היועמ"ש עשה מה שהוא צריך לעשות וזה להורות על בדיקה וחקירה, מידי תקופה צצים שמועות ומה שקורה זה שמביאים את המערכת המשפטית לבדוק אותם, כיום כל הדברים שהביאו למערכת המשפטית שום דבר לא הוכח". יואב יצחק מבהיר: "עדיין אין שום פרשה וחקירה נגד בנימין נתניהו, הכל בגדר שמועות".

    לעומת זאת חיים לוינסון מעיתון הארץ אומר: "אני חושב שיש לנו ראש ממשלה שמקורב להמון עשירים, והתמחה במשך שנים לחלוב את אותם עשירים, אם זה פלילי או לא  המשטרה תכריע, אבל לא מדובר פה באדם תמים".

    לדבריו: "פוליטיקה לא אמורה להתחבר לכסף, ואני לא מופתע שאדם כמו בנימין נתניהו שבמשך 30 שנה מחייו גייס את עצמו לחבור לעשירים ולהתרים אותם".

    לוינסון קובע: "מבחינתי אין פה שום ניסיון רדיפה על בנימין נתניהו , נכון שהתפקיד שלו זה תפקיד שהמון מחפשים לתקוף אבל זה חלק מהתפקיד, יתקפו אותו כמו שתקפו את ראש הממשלה לפניו וכמו שיתקפו את ראש הממשלה אחריו, מדינת ישראל בסופו של דבר עושה את העבודה הטובה ביותר ולא סתם מפלילה אנשים".

    ח"כ דוד אמסלם מהליכוד מגיב על השמועה שנבדק חשד של נתניהו על לקיחת שוחד: "ראש הממשלה נבדק ונחקר המון במשך שנים רבות, יש פה משהו לא מובן ולא מוסבר: יש פה ראש ממשלה שבודקים אותו כל הזמן ואני מבין שיש פה רדיפה".

    לדברי אמסלם: "אני מצפה שראש הממשלה ינהל את המדינה מבלי שיבדקו אחריו כל היום, אפשר לחכות שיסיים את כהונתו ואז שיבדקו, במצב הנוכחי לא נותנים לראש הממשלה לעבוד, המשטרה מקבלת אין ספור הודעות על ראש הממשלה וזה משהו הזוי, א"א לחפש את ראש הממשלה כל היום על פרשיות סרק".



    0 תגובות