אותרו כל הנעדרים: שישה הרוגים ו-23 פצועים בקריסת החניון

    מיום שני בשעות הבוקר ועד לרגע זה קבעו כחות ההצלה את מותם של 6 גברים, והעניקו טיפול רפואי ופינו לבתי החולים בלינסון, תל השומר, איכילוב וולפסון 23 פצועים
    בנצי לייזרוביץ No Comments on אותרו כל הנעדרים: שישה הרוגים ו-23 פצועים בקריסת החניון

    לאחר שישה ימי עבודה רצופים חולצו גופותיהם של הנעדרים באסון קריסת החניון ברמת החייל בתל אביב • במהלך השבת מתנדבי זק"א פעלו בשטח עפ"י הנחיות הלכתיות שניתנו • כ-500 חיילים וקצינים עבדו בכל שעות היממה

    מיום שני בשעות הבוקר ועד לרגע זה קבעו כחות ההצלה את מותם של 6 גברים, והעניקו טיפול רפואי ופינו לבתי החולים בלינסון, תל השומר, איכילוב וולפסון 23 פצועים
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הסתיים מסע חילוץ הלכודים מאסון קריסת החניון וכל הארגונים החלו בקרב על הקרדיט. פיקוד העורף, מד"א, זק"א ושאר הארגונים בהודעות מפורטות על ההישג האדיר.

    לאחר שישה ימי עבודה רצופים חולצו גופותיהם של הנעדרים באסון קריסת החניון ברמת החייל בתל אביב:

    מיום שני בשעות הבוקר ועד לרגע זה קבעו כחות ההצלה את מותם של 6 גברים, והעניקו טיפול רפואי ופינו לבתי החולים בלינסון, תל השומר, איכילוב וולפסון 23 פצועים.

    מדבריו של מפקד פיקוד העורף, אלוף יואל סטריק: "מזה שישה ימים כוחות רבים מחטיבת החילוץ וההדרכה ויחידת החילוץהארצית, בסדיר ובמילואים, פועלים להצלת חיים באתר ההרס. היום הסתיימה הפעילות עם חילוץ הלכוד האחרון מההריסות, לצערנו ללא רוח חיים. אנו משתתפים בצער משפחות ההרוגים. נמשיך לסייע באירועי אסון בכל עת שנידרש ולהוות גורם מקצועי בתחום החילוץ וההצלה".

    מדבריו של מפקד מחוז דן, אלוף-משנה אמיר אולו:"כמפקד פעילות החילוץ וההצלה באתר ההרס אני יכול לומר בפה מלא שפעילות הכוחות בשטח הייתה יוצאת דופן. כ-500 חיילים וקצינים עבדו במסירות בכל שעות היממה, תוך שימוש בטכנולוגיות החדישות ביותר שברשותנו ויישום ניסיון מבצעי ומקצועי רחב. במהלך כל האירוע לקחו חלק במבצע כוחות רבים מארגונים שונים. פיקוד העורף ימשיך לעמוד במשימותיו בעתיד, להתאמן ולהיות מוכן לכל סיטואציה".

    חיים אוטמזגין מפקד היחידות המיוחדות של זק"א, אמר: "זו היתה משימה קשה ומורכבת וב"ה הסתיימה במציאת כל הנעדרים שהיו לכודים באתר". והוסיף: "במהלך השבת מתנדבי זק"א פעלו בשטח עפ"י הנחיות הלכתיות שניתנו ע"י יו"ר ועד רבני זק"א הרב יעקב רוז'ה.

    מנכ"ל מד"א אלי בין אמר כי הניסיון הרב שיש לכוחות מגן דוד אדום באירועים מסוג זה לצד התמדה בהכשרות ותרגילים בא לידי ביטוי בשטח ואפשר לנו להגיע למקום האירוע במהירות, לסייע בחיפוש ובאיתור הפצועים הלכודים, הצוותים הוכיחו את נחישותם להציל חיים ופעלו תוך סיכון, כתף אל כתף יחד עם כוחות החירום והחילוץ של הכיבוי, פיקוד העורף ומשטרת ישראל.

    [מד"א]



    0 תגובות