ההתנכרות לחרדים בירושלים מעכבת זכויות הילדים הבסיסיות

    מגמה זו יצרה עוול עבור אלו אשר נצרכו להיטלטל כל יום לשכונות מרוחקות על מנת להגיע למקום לימודים המתבקש
    שלמה בן יוסף 1 Comment on ההתנכרות לחרדים בירושלים מעכבת זכויות הילדים הבסיסיות

    מקלב: מדיניות זו שללה מהם כל זכות מתוך מדיניות של התעלמות והתאכזרות על חשבונם של ילדים רכים • ראוכברגר: המאבק למען בית ספר בתוך קריית יובל לא תם וכי כאן בבית וגן זהו אך ורק מקום זמני

    מגמה זו יצרה עוול עבור אלו אשר נצרכו להיטלטל כל יום לשכונות מרוחקות על מנת להגיע למקום לימודים המתבקש
    10:34
    28.03.24
    הרב אייל אונגר No Comments on יש דם ביצים שמותר? הרב אייל אונגר בשיעור מפתיע

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בסיור שנערך הבוקר בבית הספר "היובל" בבית וגן שנפתח עבור בני הקהילה בקרית יובל, השתתפו ח"כ אורי מקלב, סגן ומ"מ ראש העיר ירושלים יצחק פינדרוס, יו"ר סיעת יהדות התורה בעיריית ירושלים אליעזר ראוכברגר וחבר הנהלת העיר ישראל קלרמן.

    את הסיור פתח ח"כ מקלב שאמר "אנו חשים קורת רוח בפתיחת בית הספר החדש שהוקם, זהו תהליך חשוב ומתבקש לתת מענה הולם לתושבי שכונת קרית יובל אשר לפני מס' שנים לא מעטות הגיעו להתיישב בשכונה וסבלו ממצוקות קשות …. בלא להכיר בצרכים הבסיסיים של תושבי השכונה, מדיניות זו שללה מהם כל זכות מתוך מדיניות של התעלמות והתאכזרות על חשבונם של ילדים רכים, באשר כל בקשתם היא ללמוד במוסד מסודר ומתאים, מגמה זו יצרה עוול עבור אלו אשר נצרכו להיטלטל כל יום לשכונות מרוחקות על מנת להגיע למקום לימודים המתבקש.

    בהמשך נאומו ציין ח"כ מקלב כי "חשוב לציין שפתיחת המוסד היום נעשתה מתוך פעילות ולחץ משמעותי של הנציגות של דגל התורה בעירייה ונציגי התנועה בכנסת שלא הניחו לנושא לאורך כל הדרך ולא היו מוכנים לקבל מצב כזה בלא שיתנן מענה הולם לתושבי השכונה, כפי שאנו רואים כעת שתוך שיתוף פעולה מלא בין נציגי העירייה, החינוך העצמאי והורי התלמידות מביאים תוצאות חיוביות, וכך נעשה גם בעתיד למען תושבי השכונה וצרכיהם הבסיסיים.

    אליעזר ראוכברגר אמר בנאומו כי "בית ספר זה קם בעקבות המאבק הממושך שניהלו נציגי דגל התורה בעירייה למען משפחות האברכים בקרית יובל. לא יתכן שמאות בנות קריית יובל לא יהיה להם בית ספר משל עצמם ויאלצו להצטופף יחד עם כ-2,000 תלמידות בבית ספר אחר. הוא הצהיר כי המאבק למען בית ספר בתוך קריית יובל לא תם וכי כאן בבית וגן זהו אך ורק מקום זמני כשהיעד הסופי הוא בית ספר לילדי קרית יובל בקריית יובל כפי שמתחייב גם בהסכם הקואליציוני שנחתם בין יהדות התורה מול ניר ברקת".



    1 תגובות

    מיין תגובות