מה יש לחרדים לחפש במלון הטוב ביותר בישראל?

    נופם הקסום של חומות העיר העתיקה ושכונות ירושלים מהווים תפאורה מושלמת למלון הבנוי באבן ירושלמית. 283 חדרי המלון נעימים ומצויידים במיטב המותרות
    קובי פינקלר 3 Comment on מה יש לחרדים לחפש במלון הטוב ביותר בישראל?

    הכתרת המלון כמלון הטוב ביותר בישראל והרביעי בטיבו בכל המזרח התיכון על-ידי עיתון התיירות היוק Conde' Nast Traveler, כמלון הישראלי היחידי המצטרף ל- 850 בתי המלון שלהם ב- 70 מדינות ברחבי העולם

    נופם הקסום של חומות העיר העתיקה ושכונות ירושלים מהווים תפאורה מושלמת למלון הבנוי באבן ירושלמית. 283 חדרי המלון נעימים ומצויידים במיטב המותרות

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראשית ולפני הכול, אחרי שבצניעות אומר שראיתי כבר הרבה, זה המלון המטופח בישראל ויתכן שבמקומות רבים בעולם גם.

    שנית, האווירה והיחס לציבור הדתי. בכל פינה, שמירת השבת והכשרות היא מעל הכול. המשגיח נמצא באולם בית הכנסת בזמן, קורא ומעלה לתורה כמו שצריך ויכול להוות דוגמא ומופת למשגיח מהו. וידוי. איני מכירו ואיני יודע אפילו את שמו. אך ממבט מהצד אני חייב לשבח.

    ולא רק בישראל. התיירים מרחבי העולם בחרו "ענבל".

    הפרסים החדשים בהם זכה המלון הם בקטגוריות ה- LUXURY, השירות הטוב ביותר, וכניסה לרשימה היוקרתית של 25 המלונות הטובים ביותר במזרח התיכון. שלושת פרסים אלו מצטרפים לשורה ארוכה של פרסים שכבר קיבל המלון וביניהם:

    הכתרת המלון כמלון הטוב ביותר בישראל והרביעי בטיבו בכל המזרח התיכון על-ידי עיתון התיירות היוק Conde' Nast Traveler, כמלון הישראלי היחידי המצטרף ל- 850 בתי המלון שלהם ב- 70 מדינות ברחבי העולם וזכייה באות המצוינות לשנת 2012.

    מנכ"ל המלון רוני טימסיט אומר "שוק התיירות בירושלים מתפתח ומשתנה ומביא עימו הזדמנויות חדשות למלון ענבל בירושלים. עם התפתחות סצנת התרבות והבילוי בעיר וכניסתם לשוק של מלונות יוקרה חדשים, אנו רואים יותר תיירות פנים בירושלים להפוך למלון המעוטר ביותר בישראל זה מרגש מאוד, ומוכיח כי מלון ענבל הוא אכן מלון העומד בסטנדרטים הגבוהים ביותר הקיימים כיום בעולם".

    המלון, המדורג 5 כוכבים דה לוקס ממוקם בסמוך לגן הפעמון, אל מול נופיה המרהיבים של העיר העתיקה והרי יהודה.

    במלון 283 חדרים ו- 25 סוויטות בגדלים שונים בעיצוב קלאסי-מודרני. המוטיבים הירושלמים המוכרים של צבע ואבן שזורים בין המסדרונות והשטחים הציבוריים ומשווים תחושת המשכיות לאתריה ההיסטוריים של העיר.

    בכל שנותיו ארח המלון אח"מים, ראשי מדינות נשיאים וראשי ממשלה בהם קלינטון, קונדוליסה רייס, הנרי קיסינג'ר, מיכאיל גורבצ'וב, נשיא פולין המנוח קצ׳ינסקי, נשיא גאורגיה סאסאקשוילי נשיא מונגוליה ועוד רבים. זאת בנוסף לראשי ארגונים יהודיים מהארץ ומחו"ל, מנהיגי פדרציות יהודיות, כוכבי הוליווד ומנהיגים בקרב הקהילות הנוצריות התומכות בישראל. זכורות במיוחד חגיגות ה- 60 למדינת ישראל, במהלכן אירח 17 ראשי מדינות מכהנים ופמליותיהם, כמו גם ראשי מדינות ואח"מים לשעבר.

    נופם הקסום של חומות העיר העתיקה ושכונות ירושלים מהווים תפאורה מושלמת למלון הבנוי באבן ירושלמית. 283 חדרי המלון נעימים ומצויידים במיטב המותרות. תוסיפו לכל אלו את האוכל המשובח בחדר האוכל רחב הידיים ושטוף השמש של המלון, את פטיו הקפה בחצר פנימית הטובלת בפרחים וצמחים, את מסעדת הגורמה סופיה (האיטלקית חלבית) ואת הטופ גריל הפועל בימי חמישי כמענה מושלם נוסף, ותקבלו מוצר מושלם.

    זאת בטרם דיברנו על טרקלין העסקים בקומה התשיעית, הנותן מענה לכל צורך עסקי וקיומי. לשבת בגג המלון, להרגיש את האויר והאוירה המיוחדים של ירושלים ואתה אכן ברום האמיתי.

    במלון מרכז כנסים ואירועים רחב ידיים המצוייד במיטב המכשור הטכנולוגי. מרכז העסקים החדש והמפואר של המלון מאובזר בציוד טכנולוגי חדיש. השירות המעולה, האישי והמקצועי של צוות המלון ומיקומו מהוה מקום נפלא לציבור הדתי.



    3 תגובות

    מיין תגובות
    1. 3

      אולי זהו אחד המלונות הטובים, אבל אל תגידו שהוא יותר טוב מה-waldorf astoria !!!

      1. אוקיי אז הוא יותר טוב מwaldorf astoriya

        1. יש הרבה מלונות טובים בירושלים, אבל קינג דיוויד הוא ללא ספק המלון הטוב בירושלים, הנוף, הבריכה, הגינה והמרפסת שלו ברמה אחת מעל כל השאר!