הרגשה מדהימה של שילוב תפילת נעילה ושמחת תורה

    קבוצה מדהימה של אנשים מכל גווני הקשת, מכל הגילאים, מכל העדות, אשר הופכים תוך מספר שעות למשפחה אחת גדולה, ספוגה אהבת ישראל. הסוד הגדול שעומד מאחורי המפעל המיוחד – האבא הגדול, אשר מוסר נפש במאור פנים למען כולם, הלוא הוא הרב ראובן סקלר, שנותן את ההרגשה שכל אחד הוא הכי חשוב ומיוחד – כל ילד הוא עולם מלא
    הרב חיים זאיד No Comments on הרגשה מדהימה של שילוב תפילת נעילה ושמחת תורה

    זכיתי בחסדי שמים עלי, להתלוות עם הקבוצה, ולהשמיע הרצאות ושיחות במהלך השבת. כמעט לא צריך להכין במקום כזה. ההתרגשות פורצת אל הלב, ומוציאה דיבורים שלא חשבת עליהם קודם • טור נרגש

    צילום: הידברות
    קבוצה מדהימה של אנשים מכל גווני הקשת, מכל הגילאים, מכל העדות, אשר הופכים תוך מספר שעות למשפחה אחת גדולה, ספוגה אהבת ישראל. הסוד הגדול שעומד מאחורי המפעל המיוחד – האבא הגדול, אשר מוסר נפש במאור פנים למען כולם, הלוא הוא הרב ראובן סקלר, שנותן את ההרגשה שכל אחד הוא הכי חשוב ומיוחד – כל ילד הוא עולם מלא
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שבוע ראשון למשפחת חיים לילד – לבכות, להתרגש, לרקוד, לשמוח; הרגשה מדהימה של שילוב תפילת נעילה ושמחת תורה…

    קבוצה מדהימה של אנשים מכל גווני הקשת, מכל הגילאים, מכל העדות, אשר הופכים תוך מספר שעות למשפחה אחת גדולה, ספוגה אהבת ישראל. הסוד הגדול שעומד מאחורי המפעל המיוחד – האבא הגדול, אשר מוסר נפש במאור פנים למען כולם, הלוא הוא הרב ראובן סקלר, שנותן את ההרגשה שכל אחד הוא הכי חשוב ומיוחד – כל ילד הוא עולם מלא.

    במחנה אין דקה מיותרת; הרוגע והשלווה של המקום המדהים פרפאן בשווייץ, האוויר הזך והנקי שחשוב מאוד לרפואת החולים. שפע של ארוחות מלאות מכל טוב, החל מכל סוגי דגני הבוקר, עוגות, ופירות, לאורך כל היום, לבריאותם של המשתתפים. מדי יום הפעילות בשטח, כאשר יוצאים כל משתתפי המחנה למספר שעות למסלולי הליכה מדהימים לבריאות הגוף והנפש. במהלך כל המסלול, מפעילים את כל הקבוצה בתחרויות ובפרסים, כאשר לאורך כל המסלול מתלווה רופא מקסים שגם הפך להיות חלק מהמשפחה, ובחורים יקרים שסוחבים ציוד רפואי וחמצן לכל מצב שחס ושלום לא יקרה, ורכב מלווה צמוד לקבוצה, עבור חולים ומבוגרים שמתעייפים.

    במהלך כל הטיול, אווירה מחשמלת; כולם כאיש אחד בשמחה, בשירים, עם הרבה הומור וחיוך וזה משתקף בשמחה על פני כל החולים והמשתתפים.

    במהלך כל היום, שמרטפיה לילדים, חדר משחקים ופרסים מיוחדים לשמחם ולעודדם.

    מדי ערב מתקיימת בחדר הרצאות פעילות מיוחדת של מספר שעות אל תוך הלילה, הכוללת חידות, תחרויות. המחנה מתחלק בין שתי קבוצות, המתמודדות ביניהן, עם הרבה הווי של שמחה וריקודים ופרסים יקרי ערך.

    כל זאת לשמח לב נשברים ולתת חיוך לחולים, שכל כך זקוקים לזה. הילדים עטופים כל היום בממתקים, ב"פעקאלאך", שקיות מיוחדות שמכינים להם לפני כל יציאה למסלול וזאת לשמחם ובעיקר שיעלו במשקל לבריאותם.

    ליל ט"ו באב, ליל שישי, נערך במחנה ערב מיוחד של שמחה וריקודים ובסופו זיץ – שירי נשמה אל תוך הלילה, מהולים בדמעות של אושר, ותפילה לבורא עולם להצלחת כולם. מרגש היה לראות את כל החולים, ואושר נסוך על פניהם, מלאי תקוה לבשורות טובות.

    השבת היא השיא של השמחה במחנה. ההתארגנות לשבת קודש, כאשר יש היוצאים לטבילה ב"מקווה", כמובן באגם הסמוך למקום. האוכל המיוחד, והשפע של סוגי הדגים והבשרים מעשה ידי אומן, הבחור החשוב אהרון שיחי' וכל צוות המטבח; העריכה המיוחדת של השולחנות; דברי התורה המתוקים מפי הרב סקלר, לפרגן ולעודד לבבות נשברים. ובעיקר השירה שפורצת מלב חם, שעות רבות אל תוך הלילה.

    זכיתי בחסדי שמים עלי, להתלוות עם הקבוצה, ולהשמיע הרצאות ושיחות במהלך השבת. כמעט לא צריך להכין במקום כזה. ההתרגשות פורצת אל הלב, ומוציאה דיבורים שלא חשבת עליהם קודם.

    'אבות ובנים' מיוחד במינו של כל ילדי משתתפי המחנה, ושיא השיאים: סעודה שלישית שכולה קודש קודשים, בשירי רגש שנמשכים שעות רבות ואי אפשר להפסיק את היופי וההדר של הדמעות והקדושה. זכינו וזה עתה היום יום חמישי, הגיע רב הארגון מורינו הרה"ג ר' שמואל אליעזר שטרן שליט"א לשהות במחנה ולהשפיע ממאור פניו ואצילותו לכל אחד ואחד.

    כמי שנמצא בהרבה ארגונים של בחורים וסמינרים שונים ברחבי הארץ והעולם, משפחה כזאת לא ראיתי מעולם; אווירה של ביחד וכל אחד למען השני, והשמחה והאור על הפנים של כולם, כל זאת הודות ליו"ר הארגון, הרב ראובן סקלר שיחי', שבכל רגע חושב עוד ועוד איך לפאר לעודד, ולהסתובב 24 שעות סביב כולם, בדאגה ובאהבה גדולה. לבחורים היקרים בני הישיבות שבכל רגע נתון דואגים להווי, לפעילות ולאווירה המיוחדת, ובעיקר לכל המשתתפים שכל אחד חושב רק על השני כאיש אחד בלב אחד.

    תודה מיוחדת לגב' מ. ק. שתחי', שכולה לב למקום הקדוש בהארת פנים לכל אחד.

    קשה לתאר על גבי הכתב, בלי להיות במקום, החיוך והשמחה של כל ילד שנותנים להם את הכח להמשיך הלאה; האחדות המדהימה והשירה והשמחה שפורצת כל רגע מלב אוהב. במלה אחת: חיים לילד.



    0 תגובות