ווטסאפ מתחילה לשתף את המידע שלכם, ובבריטניה יוצאים למאבק

    למעשה, אישרתם לשתף את הרשת החברתית 'פייסבוק' ולהעניק לה גישה להתכתבויות הווטסאפ שלכם
    ישראל פריי No Comments on ווטסאפ מתחילה לשתף את המידע שלכם, ובבריטניה יוצאים למאבק

    זה אולי היה נראה לכם כמו עוד לחיצה קטנה ובלתי משמעותית על מקש הטלפון, אך בשבוע האחרון אישרתם לשתף את הרשת החברתית 'פייסבוק' ולהעניק לה גישה להתכתבויות הווטסאפ שלכם, "לעקוב" אחר העדפותיכם, ולהתאים לכם מסרים

    למעשה, אישרתם לשתף את הרשת החברתית 'פייסבוק' ולהעניק לה גישה להתכתבויות הווטסאפ שלכם
    21:48
    16.04.24
    נתי קאליש No Comments on "מקרה נדיר": נעצר אנטישמי שריסס כתובות נאצה באומן

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    כשמשתמשי אפליקציית המסרים 'ווטסאפ', פתחו את אותה במוצאי שבת האחרונה, קידמה את פניהם הודעה המספרת על חשיבות שיתוף הדברים שאתם אוהבים, ומבקשת מכם לאשר את התנאים החדשים.

    זה אולי היה נראה לכם כמו עוד לחיצה קטנה ובלתי משמעותית על מקש הטלפון, בדרך להתחבר למכריכם ולהתעדכן בקבוצות החדשות, אך מאחורי האישור עומד מהפך לא קטן. למעשה, אישרתם לשתף את הרשת החברתית 'פייסבוק' ולהעניק לה גישה להתכתבויות הווטסאפ שלכם, "לעקוב" אחר העדפותיכם, ולהתאים לכם מסרים.

    אך לא כולם מתכוונים לעבור על המהלך הדרמטי בשתיקה. בבריטניה משרד הנציבות המידע הבריטי (ICO) הודיע היום כי הוא יפקח על האופן שבו תשתף ווטסאפ את פייסבוק, במסגרת מדיניות הפרטיות החדשה של שירות ההודעות הפופולרי.

    בבסיס יסודה של 'ווטסאפ', הכריזו מפתחיה כי מטרתם לדעת כמה שפחות על המשתמשים. אך כאשר ענקית הטכנולוגיה 'פייסבוק' של צוקרברג רכשה את 'ווטסאפ' תמורת מיליארדים, מנסים בחברת האם להפוך את הרכשיה לכדאית, ולתרגם את הפופולריות שלה לרכישת מידע ולהכנסת מזומנים.

    לרשויות הבריטיות אין למעשה דרך למנוע את השיתוף של פייסבוק וווטסאפ, מלבד אכיפה קפדנית של חוקי ההגנה על הפרטיות. אגב, למקרה שאישרתם את השיתוף, יש לכם עדיין מספר ימים לשנות זאת בהגדרות החשבון.



    0 תגובות