רשת בתי הקפה הגדולה בעולם נתבעת על …עודף קרח במשקאות

    לטענתם, עצם הוספת הקרח למשקאות היא למעשה הולכת שולל והונאת הצרכנים
    ישראל פריי No Comments on רשת בתי הקפה הגדולה בעולם נתבעת על …עודף קרח במשקאות

    קבוצת אמריקאים הגישה לבית המשפט בקליפורניה בקשה לתביעה ייצוגית נגד רשת בתי הקפה סטארבקס, בגין קוביות הקרח במשקאות הקרים שמוכרת הרשת • לטענתם, עצם הוספת הקרח למשקאות היא למעשה הולכת שולל והונאת הצרכנים

    לטענתם, עצם הוספת הקרח למשקאות היא למעשה הולכת שולל והונאת הצרכנים
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    נסו להיזכר בפעם האחרונה שהזמנתם משקה קר בבית קפה. קוביות קרח גדולות נמסות אל מול עיניכם, ומתמזגות במיקס האבקות שהופך את המשקה לנעים לשתייה ולמחליק בגרון. יכולים לדמיין שקוביות הקרח האלו יעמדו במרכז תביעה ייצוגית נגד אחת מרשתות הקפה הגדולות בעולם? – מסתבר שלא את הכל העליתם על דעתכם.

    קבוצת אמריקאים הגישה לבית המשפט בקליפורניה בקשה לתביעה ייצוגית נגד רשת בתי הקפה סטארבקס, בגין קוביות הקרח במשקאות הקרים שמוכרת הרשת. לטענתם, עצם הוספת הקרח למשקאות היא למעשה הולכת שולל והונאת הצרכנים, המבקשים לקנות משקה איכותי, אך מקבלים כמות לא פרופורציונלית של מים.

    החברה לא זלזלה כלל בתביעה, ושלחה את מיטב עורכי הדין בכדי שיגנו על אחד המוצרים המכניסים להם מיליוני דולרים מדי יום. בסופו של דיון, קיבל השופט את עמדת הרשת, בטענה כי הצרכן יודע מראש שהמשקה שהזמין כולל גם קרח, מה גם שהחברה ציינה כי על פי מדיניותה, לקוח שלא מרוצה ממשקה שהזמין – רשאי להשיבו ולבקש אחר.



    0 תגובות